quote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Drinky het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom sluiproutes uit den boze zijn?
Volgens die regierung is da EINS ZWEI DREI MIT ALLEN IN DIE RIJ!
Hebben ze niet gedaan, ik mocht gewoon door rijdenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:08 schreef Sodeju het volgende:
Dan zouden ze ook om je ID kaart moeten vragen toch?
lol...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:10 schreef Airlocker het volgende:
Ik heb naar aanleiding van dit topic even de recherche gebeld.
Veel plezier in de gevangenis.
Nee joh, gewoon boete op kenteken. Net als je wanneer je geflitst wordt.quote:Dan zouden ze ook om je ID kaart moeten vragen toch?
Uiteraard jagen ze iedereen de snelweg op. Dan kunnen ze in Den Haag hun grote lege hoofden breken over het feit dat het zo druk is op de weg en dat dat toch wel heel slecht voor het milieu is zodat ze weer eens kunnen nadenken over de zoveelste heffing.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Drinky het volgende:
Omdat die wegen bedoeld zijn voor lokaalverkeer, en dus niet berekend op veel verkeer. En nee, die wegen op veel verkeer aanpassen is ook geen oplossing, omdat die sluiproutes vaak door woonwijken gaan, of andere punten waar veel verkeer niet gewenst is.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Drinky het volgende:
Nee dankjequote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef Penisbaard het volgende:
Jij komt duidelijk in de lik, geniet van een Antiliaanse piemel in je aars
Wat heeft de regering hier nou weer mee te makenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Drinky het volgende:
ik kan wel janken eigenlijkquote:
Maakt je koffie pas echt compleeeetquote:Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef de_boswachter het volgende:
Een lepeltje Completa in je koffie
ALLES!!!1!1!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat heeft de regering hier nou weer mee te maken![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |