Ja hoor, ik zou best eens op willen passen. Ik ben best leuk met kinderen, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef freecell het volgende:
[..]
WheheMoet lang genoeg zijn denk ik
Maar ik drukte op invoeren en toen belde mijn schoonzus die een dorpje verderop woont om wat dingen te vragen en toen heb ik haar gestrikt, hoezee
maar zou jij een keer kunnen in geval van nood?Want nood-oppassen zijn zo schaars hier
Iedereen werkt overdag.
Steeds ikquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef MissHobje het volgende:
Goed bezig
Ik was al blij dat ik niet na het slot zat
Yayquote:Op donderdag 26 november 2009 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zou best eens op willen passen. Ik ben best leuk met kinderen, al zeg ik het zelf.. En ik ben ook inderdaad voornamelijk gewoon thuis m'n scriptie aan het schrijven.
Als het een keertje nodig is dan geef je maar een gil!quote:
Morgen dusquote:Op donderdag 26 november 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als het een keertje nodig is dan geef je maar een gil!
Hier voer ik net langs, de rook waaide lekker de andere kant opquote:AMSTERDAM - In een opslagloods op een bedrijventerrein in Amsterdam-Noord is donderdagochtend een grote brand uitgebroken. Het pand is van de firma City Box. Particulieren kunnen er ruimte huren om spullen in op te slaan..
Er is sprake van een enorme rookonwikkeling, die tot op grote afstand te zien is. De brandweer roept omwonenden dan ook op ramen en deuren gesloten te houden, aldus een woordvoerster.
Het vuur in het gebouw aan de tt. Vasumweg brak rond half twaalf uit. Volgens een woordvoerder van City Box ontstond de brand waarschijnlijk doordat bij werkzaamheden aan een lift vonken vrijkwamen. Het is nog niet duidelijk of bij de brand gevaarlijke stoffen vrijkomen.
*aai over bolletje geeft*quote:
Ja behoorlijk.. had het er moeilijker mee dan de voorgaande 2..quote:Op donderdag 26 november 2009 18:19 schreef golfer het volgende:
[..]
*aai over bolletje geeft*
Was het heel heftig allemaal, vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |