Ik hoop het voor je..quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:13 schreef Crazy-M het volgende:
als het goed is ..... is het nu EINDELIJK geregeld.
De boeken van Judith Visser zijn leukquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je..
Iemand nog een goede boekentip btw?
iddquote:
same herequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je..
Moet je een surprise maken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:25 schreef SpeCulaes het volgende:
Is er iemand hier heel goed met knutselen en dingen maken?
al iets van Carlos Ruiz Zafon gelezen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je..
Ja, ik heb het idee in m'n hoofd zitten en ook al wat spullen gehaald, maar hoe ik het in godsnaam moet maken...quote:
Wat wil je maken dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:12 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ja, ik heb het idee in m'n hoofd zitten en ook al wat spullen gehaald, maar hoe ik het in godsnaam moet maken....
Dan ga je slapen...quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
Hoi, ik wil slapen.
Lukt nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan ga je slapen...
Ikke nu wel iig
hmm ja lulligquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:08 schreef Guard het volgende:
Regen![]()
Dak van mijn berging stroomde bijna over, zoveel water stond erop.
Afvoer was weer eens geblokkeerd door allerlei bladeren en takken, in de regen de ladder op, om vervolgens mijn klauwen in dat ijskoude water te steken en de afvoer weer vrij te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |