Dat wil jij allemaal niet wetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna vragen:
Waar heb je last van?
mooi zoquote:
huuuuu??quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hadden wij niet eens een keer wat afgesproken onder het mom van post halen?
Snik... Het doet nog steeds pijn!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
huuuuu??
(enne... ik ben al ruim een jaar weg uit tilburg)
Op paaspop hebben wij toch nog geknuffeld?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
huuuuu??
(enne... ik ben al ruim een jaar weg uit tilburg)
ehm bij pipos op de besterdquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:28 schreef SpeCulaes het volgende:
heeft iemand enig idee waar ik van die grote vellen karton/papier kan halen die je vroeger ook altijd op de basisschool had. Moet aan de slag voor een surprise..
ik las opblaaspopquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Op paaspop hebben wij toch nog geknuffeld?Toen had je t erover om nog naar tilburg te gaan om de laatste post op te halen
wat is dat voor een winkel?quote:
soort knutsel winkel zeg maarquote:
top dat zocht ik! Bedanktquote:
u vraagt, wij leverenquote:
En anders Versteden in de Piusstraat als die daar nog zit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
u vraagt, wij leveren
pipos is recht tegenover de grote parkeerplaats daar dacht ik
op een hoek in geval
nee dat is voor mij gedaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nice! Zelf in elkaar geknutseld?
Zeker!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:45 schreef styliste het volgende:
[..]
nee dat is voor mij gedaan.
Kom je al een beetje in de stemming?
Ben blij voor je, was een hoop gezeikquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:13 schreef Crazy-M het volgende:
als het goed is ..... is het nu EINDELIJK geregeld.
* Crazy-M wacht het officiele bericht af ....quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ben blij voor je, was een hoop gezeik
Nu al?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:13 schreef Crazy-M het volgende:
als het goed is ..... is het nu EINDELIJK geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |