Dan doe je iets niet goed.quote:
Wat doe ik niet goed? Mijn bed is lekker warm..quote:Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed.
Aaahhhhhquote:Op donderdag 26 november 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
"Komt een vrouw" net weer gelezen
Ik ruik een filmdatequote:Op donderdag 26 november 2009 23:32 schreef automatic_ het volgende:
Dat gaat wat worden met de film...
Moet je dan ook huilen?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:37 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jullie ja, ik ben niet van de jankfilms
Daar zou ik ook iets van krijgen jaquote:Op donderdag 26 november 2009 23:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Bah, vriend gister gebeld.. geen gehoor, maar dat ie dan ook niet ff terugbelt of smst ofzo, volgende dag ook niet. Rond 21.00 uur vandaag weer gebeld.. nog steeds geen reactie.
Dat ie er ff lekker in stikt, hij vermaakt zich maar in z'n eentje dit weekend. Ja ik kan het niet hebben. Hij is een slecht vriendje nu, bah
Nee, ik zit me te ergeren aan die mensen die wel huilen, dus als mn vriendin naar zo'n film wil dan mag ze zonder mijquote:
Vermaak nodig?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Bah, vriend gister gebeld.. geen gehoor, maar dat ie dan ook niet ff terugbelt of smst ofzo, volgende dag ook niet. Rond 21.00 uur vandaag weer gebeld.. nog steeds geen reactie.
Dat ie er ff lekker in stikt, hij vermaakt zich maar in z'n eentje dit weekend. Ja ik kan het niet hebben. Hij is een slecht vriendje nu, bah
Wie zegt dat jij mee mag?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:37 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jullie ja, ik ben niet van de jankfilms
Vooruit... Ben je aan het werk?quote:
Heb tot 15 gewerkt vandaag. Morgen lekker vrij. Heb op V&A het bordspel Hotel verkocht, dus dat moet ik morgen ff op de post doenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vooruit... Ben je aan het werk?
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar zou ik ook iets van krijgen jaBah... Haha.
Agossie, jouw vriendin mag dan wel met auto_ en mij mee.. Jij bent maar stom dat je niet meegaat. Mijn vriendje is braaf meegeweest naar een meidenfilm die ik graag wou zien. Dat was in de periode toen ie nog lief was. Nu istie niet lief.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:39 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee, ik zit me te ergeren aan die mensen die wel huilen, dus als mn vriendin naar zo'n film wil dan mag ze zonder mij
Goed bezigquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Heb tot 15 gewerkt vandaag. Morgen lekker vrij. Heb op V&A het bordspel Hotel verkocht, dus dat moet ik morgen ff op de post doen
Ze wil ook niet met mij mee naar Paranormal Acivity.. tja, ieder zn smaak.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja. Ik ga nog 5 minuten boos zijn en dan ga ik naar bed en o wee als ie me dan wakker belt
. En helemaal o wee als ie helemaal niet meer belt
!
[..]
Agossie, jouw vriendin mag dan wel met auto_ en mij mee.. Jij bent maar stom dat je niet meegaat. Mijn vriendje is braaf meegeweest naar een meidenfilm die ik graag wou zien. Dat was in de periode toen ie nog lief was. Nu istie niet lief.
-_-'. hmpf.
Hoe rustiger hoe beter ja. Scheelde bij mij ook veel.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed bezigIk moet morgen werken, maar dan kan ik ook studeren als het rustig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |