Ook niet sfeer-technisch ? Zeg maar dat je huiskamer verlicht is alsof je in een ziekenhuis bent ?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Nope, heb er 4 hangen in mijn huis, nergens last van.
Nope, ik heb van die Pharox dimbare van de postcodeloterij, geven vrijwel hetzelfde licht als een normale matte gloeilamp eigenlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ook niet sfeer-technisch ? Zeg maar dat je huiskamer verlicht is alsof je in een ziekenhuis bent ?
Hier nietquote:Op donderdag 26 november 2009 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ik heb van die Pharox dimbare van de postcodeloterij, geven vrijwel hetzelfde licht als een normale matte gloeilamp eigenlijk.
Ja precies .quote:Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hier niet
We hebben 3 van die lampen uit het plafon
de middeslte had ik die LED lamp in gedaan. en we kregen reacties als:
Wel grappig, die afwisseling van kleur
Waarschijnlijk zit je dan onder goedkope chinese led verlichting.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef Winner_Taco het volgende:
Krijg er echt hoofdpijn van . Vroeger ook al bij het sporten van die TL-verlichting . Lijkt wel een soort van migraine , daarnaast is het licht ook minder mooi (lees killer) dan de gemiddelde gloeilamp die niet meer verkocht mag worden na 1 januari .
Meer mensen problemen met die LED-lampen?
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ik heb van die Pharox dimbare van de postcodeloterij, geven vrijwel hetzelfde licht als een normale matte gloeilamp eigenlijk.
Retro shag room?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef B-FliP het volgende:
Dit herinnert me opeens om goed gloeilampen in te slaan voor mijn lavalampen... Thanks!
Ik verwacht nu toch wel een technische onderbouwing waarin jij onomstotelijk kan bewijzen dat LED-velichting en reguliere gloeilamp verlichting exact dezelfde intensiteit en teint hebben .quote:Op donderdag 26 november 2009 12:38 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mensen die roepen dat alternatieven op de gloeilamp minder warm licht geven roepen maar wat zonder dat ze weten waarover ze het hebben. Deze mensen kunnen niet zo goed tegen veranderingen / nieuwe technieken.
Ik haal ze gewoon uit Belgie als ze hier niet meer te koop zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef Schuimlever het volgende:
Koop geen pauperLED's..of gebruik kaarsen
Onderbouwingen heb ik niet behalve mijn eigen persoonlijke ervaring. Het IS een verbetering, stroomverbruik van de verlichting daalt met 90% en het licht is imo nagenoeg hetzelfde.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik verwacht nu toch wel een technische onderbouwing waarin jij onomstotelijk kan bewijzen dat LED-velichting en reguliere gloeilamp verlichting exact dezelfde intensiteit en teint hebben .
Anders mag je je aannames ook voor je houden namelijk .
Vernieuwing is alleen interessant als het ook daadwerkelijk een verbetering is.
Vernieuwen om maar te kunnen vernieuwen is wat iedereen graag doet. Kuddegedrag noemen ze dat ....
Idd.....quote:Op donderdag 26 november 2009 12:55 schreef ASroma het volgende:
mag je na 1 januari geen gloeilamp meer kopen?wtf
wel een spaarlamp toch?
Er zullen vast wel oplossingen komen, als in een elementje op de LED lamp... Tot die tijd zal k wel genoeg voorraad inslaan...quote:Op donderdag 26 november 2009 13:05 schreef deckardcaine het volgende:
Idd.....
Nu kan ik mijn lavalamp wel weggooien(heeft hitte nodig van gloeilamp)
Met LED kan je nagenoeg alle teints maken, er worden bijv ook "daglicht LED's" gebuikt bij film opnames.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik verwacht nu toch wel een technische onderbouwing waarin jij onomstotelijk kan bewijzen dat LED-velichting en reguliere gloeilamp verlichting exact dezelfde intensiteit en teint hebben .
Anders mag je je aannames ook voor je houden namelijk .
Vernieuwing is alleen interessant als het ook daadwerkelijk een verbetering is.
Vernieuwen om maar te kunnen vernieuwen is wat iedereen graag doet. Kuddegedrag noemen ze dat ....
Nee, het is meestal de toepassing. Ookal koop je dure lampen. Als een LED zijn warmte niet kan ofvoeren gaat het toch stukquote:Op donderdag 26 november 2009 12:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja precies .
Misschien dat duurdere lampen van een bekend merk minder klachten geeft .
Lava Erotic Devicequote:Op donderdag 26 november 2009 15:13 schreef Jenglejack het volgende:
Sorry... Maar wat de fuck is een LED lamp ??![]()
![]()
Stoer man !quote:Op donderdag 26 november 2009 15:18 schreef rashudo het volgende:
Als Winner_Taco negatief is over LED-lampen, dan moeten ze wel goed zijn! Ik ga er meteen een paar bestellen.
Iets te lang in je Ganja Shelter geleefd?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:13 schreef Jenglejack het volgende:
Sorry... Maar wat de fuck is een LED lamp ??![]()
![]()
Ehm, nou ja.. Ik weet wel dat je vollop LED-jes in je pc hebt enzo.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Iets te lang in je Ganja Shelter geleefd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |