Zoals iedereen weet is het bijna kerstmis, tijd voor cadeautjes dus. TS dacht dit ook en besloot zich een nieuwe laptop aan te schaffen.

Het geluk was bij de TS aan zijn zijde want hij kan via zijn stage een fraai exemplaar van HP kopen voor een scherpe prijs.
Nu wilt TS niet voor onaangename verassingen komen te staan als hij stuk gaat dus wilde hij wat informatie winnen bij HP over garantieuitbreiding. Helaas is de helpdesk van HP als het labyrint in de Efteling. Op de site van HP kan men nergens maar dan ook nergens een mailtje naar HP sturen. Overal moet je voor bellen.
Dus na veel zoekwerk kreeg ik het telefoonnummer te pakken dat ik nodig dacht te hebben. Helaas bleek dit het verkeerde te zijn, na elke mogelijke vorm van service van HP te hebben aangeluisterd door de vrouw aan de andere kant van de lijn (klonk als een mooie dame

) met bijbehorende telefoonnummers (nummers ja, zeker 20 keer een nummer opgelezen) heb ik nog steeds geen contact weten te leggen met HP.
Klacht: HP Helpdesk is om te huilen!
Sub-Klacht: Ze hebben de koffiemachine weg gehaalt op mijn stage waardoor ik letterlijk 100 met kan lopen voor een vers bakje troost.
Anti-Klacht: TS krijgt een nieuwe laptop
Hieronder de bijbehorende matige paint om te bewijzen dat deze klacht daadwerkelijk bestaat: