Alleen al hierom +1quote:Hoi, de meesten van jullie kennen mij waarschijnlijk niet, maar soms verbaas ik me zo over onderwerpen dat ik zelf de publiciteit zoek. Nee stop, lees verder!
Hij zegt toch zelf dat hij niks beters te doen heeftquote:Op donderdag 26 november 2009 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
Waar je al niet een onzinnig topic over kan openen.
Ik beaam het ook alleen.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:09 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hij zegt toch zelf dat hij niks beters te doen heeft
Ik vind dit wel een van m'n meest inhoudelijke topics van het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
Waar je al niet een onzinnig topic over kan openen.
skuus me?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
www.spatiegebruik.nl.
Leer je eigen taal toch eens..
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een van m'n meest inhoudelijke topics van het afgelopen jaar..
Je hebt er wel eens betere gemaaktquote:Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een van m'n meest inhoudelijke topics van het afgelopen jaar..
Het afgelopen jaar toch niet volgens mijquote:Op donderdag 26 november 2009 12:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je hebt er wel eens betere gemaakt
Niet zo bijdehand doen, anders wordt het nooit wat tussen onsquote:Op donderdag 26 november 2009 12:16 schreef druppelkut het volgende:
Misschien hebbuen die dames van 30+ wel een kind gekregen wat nu in de pubertijd zit. Je weet het niet. Dan zijn het nog steeds tienermoeders
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:18 schreef druppelkut het volgende:
Ik ga weer rijden. Pauze is voorbij.
Succes zovty
De structuur van de schil van een liche doet me denken aan jouw gedachtenpatroon.quote:
Oh..dit is je eerstequote:Op donderdag 26 november 2009 12:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Het afgelopen jaar toch niet volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |