Er is toch nauwelijks iets veranderd?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:00 schreef eQuaL het volgende:
Nou ik begrijp anders ook geen reet van windows 7, in vista kon ik tenminste nog alles vinden
Bij Windows 7 zit geen handleiding meer omdat het allemaal zo voor zich spreekt.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef zovty het volgende:
Vroegah, kreeg je gewoon een handleiding bij een product van honderden euros.
Is dat niet meer zo?
Bij mijn iPhone zat geeneens een boekje. Opzich wel terecht, het hele product spreekt voorzichquote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef zovty het volgende:
Is dat niet meer zo?
Eigenlijk alleen WMP waar ik problemen mee heb, rest is wel nicequote:Op donderdag 26 november 2009 12:00 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Er is toch nauwelijks iets veranderd?
Gewoon even VLC media player downloaden voor films, en Winamp voor muziek. Dan heb je WMP ook niet meer nodig.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:05 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen WMP waar ik problemen mee heb, rest is wel nice
mijn windows 7 ultimate koste maar 18 euro bij surfspot. heb er geen handleiding bijgekregenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef zovty het volgende:
Is dat niet meer zo?
I know, maar het is wel een mooi programmaquote:Op donderdag 26 november 2009 12:06 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Gewoon even VLC media player downloaden voor films, en Winamp voor muziek. Dan heb je WMP ook niet meer nodig.
Wassie gestolen?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Bij mijn iPhone zat geeneens een boekje. Opzich wel terecht, het hele product spreekt voorzich
Nope.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Wassie gestolen?
Ik haal net een iphone uit de doos en daar zit een (klein) boekkie bij.
http://www.facebook.com/facebookfordummiesquote:Op donderdag 26 november 2009 12:05 schreef Pakspul het volgende:
Dummie boeken
Walking for dummies
Breathing for dummies
etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |