Er is toch nauwelijks iets veranderd?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:00 schreef eQuaL het volgende:
Nou ik begrijp anders ook geen reet van windows 7, in vista kon ik tenminste nog alles vinden
Bij Windows 7 zit geen handleiding meer omdat het allemaal zo voor zich spreekt.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef zovty het volgende:
Vroegah, kreeg je gewoon een handleiding bij een product van honderden euros.
Is dat niet meer zo?
Bij mijn iPhone zat geeneens een boekje. Opzich wel terecht, het hele product spreekt voorzichquote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef zovty het volgende:
Is dat niet meer zo?
Eigenlijk alleen WMP waar ik problemen mee heb, rest is wel nicequote:Op donderdag 26 november 2009 12:00 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Er is toch nauwelijks iets veranderd?
Gewoon even VLC media player downloaden voor films, en Winamp voor muziek. Dan heb je WMP ook niet meer nodig.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:05 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen WMP waar ik problemen mee heb, rest is wel nice
mijn windows 7 ultimate koste maar 18 euro bij surfspot. heb er geen handleiding bijgekregenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef zovty het volgende:
Is dat niet meer zo?
I know, maar het is wel een mooi programmaquote:Op donderdag 26 november 2009 12:06 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Gewoon even VLC media player downloaden voor films, en Winamp voor muziek. Dan heb je WMP ook niet meer nodig.
Wassie gestolen?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Bij mijn iPhone zat geeneens een boekje. Opzich wel terecht, het hele product spreekt voorzich
Nope.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Wassie gestolen?
Ik haal net een iphone uit de doos en daar zit een (klein) boekkie bij.
http://www.facebook.com/facebookfordummiesquote:Op donderdag 26 november 2009 12:05 schreef Pakspul het volgende:
Dummie boeken
Walking for dummies
Breathing for dummies
etc
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Windows 7![]()
ik ben al bij Windows 98
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik had laats een vrouw in de winkel bieb die vroeg of dat verkochten die al bij de computerboeken stond.
Windows 7![]()
ik ben al bij Windows 98
jezus dat meen je toch niet. Ik vind dit echt getuigen van de toenemende Vermindering van de kwaliteit van informatie. Aan kwantiteit hebben we niet te klagen maar als het aankom top kwaliteit is het echt droevig gesteld.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:36 schreef Wing het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/facebookfordummies
Overigens niets mis mee met zulke boeken. Er zullen vast genoeg functies in Windows zitten die je normaliter nooit gebruikt, maar toch handig blijken te zijn.
Inderdaad, wat doet TS op een dergelijke site?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:05 schreef Apuleius het volgende:
Welk een toeval dat je toch per ongeluk bij die boekenlink terecht kwam.
Ik was boeken aan het uitzoeken voor mijn studie informatica, en toen kwam ik dus daarop terecht, omdat ik benieuwd was wat men op dat gebied zoal verkocht.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:07 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Inderdaad, wat doet TS op een dergelijke site?
Windows 7 voor Dummies.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:08 schreef NoShitSherlock het volgende:
boeken voor mijn studie informatica
Ik schaf dat boek helemaal niet aan gek. Ik keek gewoon even. Opa Sherlock heeft betere dingen aan zijn hoofd.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat is het basisboek voor het eerste jaar
HBO zeker
Maar natuurlijk.....quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik schaf dat boek helemaal niet aan gek. Ik keek gewoon even. Opa Sherlock heeft betere dingen aan zijn hoofd.
Windows 7![]()
ik ben al bij Windows 98
18 euro ...quote:Op donderdag 26 november 2009 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn windows 7 ultimate koste maar 18 euro bij surfspot. heb er geen handleiding bijgekregen
Media Player Classic Home Cinema & iTunes dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:06 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Gewoon even VLC media player downloaden voor films, en Winamp voor muziek. Dan heb je WMP ook niet meer nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |