ik postte toch eerder? [huilsmiley wegens pda]quote:Op dinsdag 1 december 2009 05:40 schreef NanKing het volgende:
Neen, helaasch.
Half 5.quote:
ach dat is uitslapen johquote:Op dinsdag 1 december 2009 06:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Half 5.
Ik vind 6 uur al midden in de nacht.
gewoon doen... anders kom ik wel lang en doe ik het wel voor jequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef Logician het volgende:
al 5min zonder naar beneden te moeten lopen voor die verdomde router reset
brit
Ik wou alleen dat ik het lef had om naar buiten te lopen en te schreeuwen dat ze die K bouwvarkens hunpiratenzender uit moeten zetten, begon vanmorgen om 8:00 al met die rot hoempapamuziek en mee gbléer
Waarschijnlijk hun bouwvakkersdecolleté aan het showen aan iedere vrouw die het maar wil zienquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef Alicey het volgende:
Bouwvakkers wordt je inderdaad wat dat aangaat nooit echt vrolijk van.. Wat bennen die aan het doen?
Ja, plus dat het waarschijnlijk dan nog wel een tijdje bal blijft met die bouwvakkers..quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:12 schreef Logician het volgende:
Er wordt een nieuw winkelcentrum + parkeergarage gebouwd op de hoek van mijn straat, en ze zijn nu bezig met de hele bekabeling opnieuw instellen. Plus glasvezel aan het aanleggen.
Op zich heerlijk natuurlijk, aan de andere kant internetverbindingwise zwaar K
Ik zorg ook wel eens voor dingen, maar zorg dat anderen er zo weinig mogelijk last van hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:24 schreef Vanyel het volgende:
Maar ze zorgen mooi wél dat jij een winkelcentrum plus glasvezel krijgt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |