Mss een select groepje wat gewoon de ware allemaal gevonden heeft?quote:Op zondag 29 november 2009 14:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ik ken er weer heel veel met lange relaties
Maar ik ben ook ouder denk ik
Het zal ongetwijfeld aan mijn omgeving liggen. Maar ik en mijn omgeving zijn dan ook collectief zoekende naar de juiste richting in het leven enzoquote:Op zondag 29 november 2009 14:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ik ken er weer heel veel met lange relaties
Maar ik ben ook ouder denk ik
Ik ook nietquote:Op maandag 30 november 2009 06:48 schreef Avey het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om ouder te worden. En al helemaal niet volwassener.
Goedemorgen trouwens.
quote:Op maandag 30 november 2009 09:07 schreef lezzer het volgende:
ik heb het koud, ik heb het druk, en ik wil naar huis
Ging goed!quote:
Why?quote:Op maandag 30 november 2009 14:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat een tering dag op schiphol vandaag
Good jobquote:
gezeur en gezever en chaos..... het leek vandaag wel op werken!quote:
nou er zijn 20mensen uitgepland voor een object in den haag world forum. en er was nog eens een persoontje of 20 weggestuurd naar een andere afdeling op schiphol. Dus we stonden vrij strak en toen hadden we een vertraagde kist die ik nog ff kon doen nadat ik al 2 vluchten had gedraaid (2 vluchten is normaal.)quote:Op maandag 30 november 2009 15:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
Good job
En wat is er op Schiphol allemaal aan de hand? Teveel reizigers?Sucks though. Ik heb het vrij rustig vandaag, in vergelijking met vrijdag
Pff wat een gedoe - altijd balen als je dingen in je pauzes moet regelen terwijl je het daar veel te druk voor hebt =/. Lekker uitrusten vanaafquote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou er zijn 20mensen uitgepland voor een object in den haag world forum. en er was nog eens een persoontje of 20 weggestuurd naar een andere afdeling op schiphol. Dus we stonden vrij strak en toen hadden we een vertraagde kist die ik nog ff kon doen nadat ik al 2 vluchten had gedraaid (2 vluchten is normaal.)
Ook had ik mijn nieuwe vrij vervoerspas nog niet gekregen en niets over gehoord en vandaag was laatste dag dat ik van huidige gebruik mag maken. Dus ook nog snel in mijn pauze dat moeten regelen. Kom ik daar ja de 20ste hebben we je voicemail ingesproken (niet) mja volgens mij was er toen een vodafone storing. oftewel rennen en vliegen vandaag
straks mijn bedje in en tv kijkenquote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Brittie het volgende:
[..]
Pff wat een gedoe - altijd balen als je dingen in je pauzes moet regelen terwijl je het daar veel te druk voor hebt =/. Lekker uitrusten vanaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |