zij wil alleen maar 25+ haha en haar msn avatar is toch bestquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef Brittie het volgende:
Je bent zo oud als je je voelt, en haar maakt het kennelijk ook niets uit?Gewoon lol maken!
plukken gaat me goed af... nu nog eens behoudenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:17 schreef Vanyel het volgende:
Waar pluk je ze toch elke keer vandaan?
Ik heb dit jaar iets van 10 vrouwen gedate en nog een paar gemeetquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:49 schreef Brittie het volgende:
Wou net zeggen, doe je toch netjes... Heb je nog tips?
Tip over belgen: geen domme belgengrappen maken en ruiterlijk toegeven dat de Nederlandse keuken en het bier slechter is dan die van hun. Dan stappen ze direct over hun vooroordeel van arrogante Nederlanders heen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar iets van 10 vrouwen gedate en nog een paar gemeet
erm tja.. tips.... wees actief op het internet haha
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tip over belgen: geen domme belgengrappen maken en ruiterlijk toegeven dat de Nederlandse keuken en het bier slechter is dan die van hun. Dan stappen ze direct over hun vooroordeel van arrogante Nederlanders heen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mja eerst kijken of vnaaf door gaat.... voel me niet zo lekker
Ja, dat denk ik ook elke keerquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:17 schreef Vanyel het volgende:
Waar pluk je ze toch elke keer vandaan?
voel me gewoon bwuhquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:18 schreef Seven. het volgende:
Die site waar ik ingeschreven sta, mensen schrijven zich daar in om er vervolgens niet meer terug te keren.
Maar Belgisch bier ís feitelijk vaak ook veel lekkerder dan het Nederlandsequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mja eerst kijken of vnaaf door gaat.... voel me niet zo lekker
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef Brittie het volgende:
Ik ga ze vanavond posten Logi, pinky promise :-D
Enne, ja ik had een kapotte pc, en ben fulltime gaan werken dus minder tijd helaas. Maar miste het wel, so am back
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
LOGI!![]()
dus we kunnen binnenkort weer catannen?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef Brittie het volgende:
Ik ga ze vanavond posten Logi, pinky promise :-D
Enne, ja ik had een kapotte pc, en ben fulltime gaan werken dus minder tijd helaas. Maar miste het wel, so am back
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |