gooi niet weg wat je al hebt is mijn adviesquote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Inu het volgende:
Moet me ook nog bedenken of ik de functie uberhaupt wel wil als ik hem krijg... ze willen me hier op de afdeling ook graag houden, en dat is iets toekomstgerichter en op projectbasis en het andere is veel statischer...
wie heeft dat besluitst, jij of vrouwlief?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:20 schreef FUFR het volgende:
we hebben besluitst das wir heute avond al naar die Heimat fahren.
Extra nachtje hotelzimmer da bei und klaar.
Ik in overlegquote:Op donderdag 26 november 2009 11:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wie heeft dat besluitst, jij of vrouwlief?
straks lekker lunchen?!
Ik heb nu niks... ze zeggen alleen dat ze me willen houden, maar ik heb nog niks concreets gezienquote:Op donderdag 26 november 2009 11:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
gooi niet weg wat je al hebt is mijn advies
zeikwijfquote:Op donderdag 26 november 2009 11:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik voel me gepasseerd!![]()
Doe de groeten aan Gerk.
Wat moest je op opzoekenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:05 schreef Inu het volgende:
Pff, echt een rot sollicitatie!
Had wat dingen uit de advertentie niet opgezocht, en kon niet uitleggen waarom ik het niet had opgezocht
Bepaalde termen waarvan ik me een voorstelling had gemaakt, maar wat anders bleek te zijn.quote:
en bb zei dat je je aanstelde vannacht?quote:
Je moet je niet zo vastklampen aan die thermometerquote:
dat heeft hij nooit gezegd hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 12:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en bb zei dat je je aanstelde vannacht?
En gewend om 's nachts dingen in haar aars te hebben natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 13:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je de thermometer op t nachtkastje liggen?
huh? Hoe weet jij nou hoe ik me voel? Na die koortsstuip van vannacht ben ik wel overtuigd, lig al 22 uur in bedquote:Op donderdag 26 november 2009 12:57 schreef r8ality het volgende:
SQ, je hebt gewoon een prima lichaam. Je lichaam is een ziekte aan het bevechten maar je voelt je niet zo belabberd als dat je normaal tijdens ziekte zou voelen.
Euw. Met die reply en de bijbehorende smiley leek het net alsof je wel 40 graden had maar er geen last van had. My bad.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh? Hoe weet jij nou hoe ik me voel? Na die koortsstuip van vannacht ben ik wel overtuigd, lig al 22 uur in bed
Hier moest ik trouwens heel hard lachen om mezelf, waarschijnlijk harder dan ook maar iemand anders hierquote:Op donderdag 26 november 2009 13:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
En gewend om 's nachts dingen in haar aars te hebben natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |