gooi niet weg wat je al hebt is mijn adviesquote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Inu het volgende:
Moet me ook nog bedenken of ik de functie uberhaupt wel wil als ik hem krijg... ze willen me hier op de afdeling ook graag houden, en dat is iets toekomstgerichter en op projectbasis en het andere is veel statischer...
wie heeft dat besluitst, jij of vrouwlief?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:20 schreef FUFR het volgende:
we hebben besluitst das wir heute avond al naar die Heimat fahren.
Extra nachtje hotelzimmer da bei und klaar.
Ik in overlegquote:Op donderdag 26 november 2009 11:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wie heeft dat besluitst, jij of vrouwlief?
straks lekker lunchen?!
Ik heb nu niks... ze zeggen alleen dat ze me willen houden, maar ik heb nog niks concreets gezienquote:Op donderdag 26 november 2009 11:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
gooi niet weg wat je al hebt is mijn advies
zeikwijfquote:Op donderdag 26 november 2009 11:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik voel me gepasseerd!![]()
Doe de groeten aan Gerk.
Wat moest je op opzoekenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:05 schreef Inu het volgende:
Pff, echt een rot sollicitatie!
Had wat dingen uit de advertentie niet opgezocht, en kon niet uitleggen waarom ik het niet had opgezocht
Bepaalde termen waarvan ik me een voorstelling had gemaakt, maar wat anders bleek te zijn.quote:
en bb zei dat je je aanstelde vannacht?quote:
Je moet je niet zo vastklampen aan die thermometerquote:
dat heeft hij nooit gezegd hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 12:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en bb zei dat je je aanstelde vannacht?
En gewend om 's nachts dingen in haar aars te hebben natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 13:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je de thermometer op t nachtkastje liggen?
huh? Hoe weet jij nou hoe ik me voel? Na die koortsstuip van vannacht ben ik wel overtuigd, lig al 22 uur in bedquote:Op donderdag 26 november 2009 12:57 schreef r8ality het volgende:
SQ, je hebt gewoon een prima lichaam. Je lichaam is een ziekte aan het bevechten maar je voelt je niet zo belabberd als dat je normaal tijdens ziekte zou voelen.
Euw. Met die reply en de bijbehorende smiley leek het net alsof je wel 40 graden had maar er geen last van had. My bad.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh? Hoe weet jij nou hoe ik me voel? Na die koortsstuip van vannacht ben ik wel overtuigd, lig al 22 uur in bed
Hier moest ik trouwens heel hard lachen om mezelf, waarschijnlijk harder dan ook maar iemand anders hierquote:Op donderdag 26 november 2009 13:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
En gewend om 's nachts dingen in haar aars te hebben natuurlijk.
wat mankeert jou toch? Als niemand reageert op je grap was het waarschijnlijk niet lollig genoeg, ga het dan niet herhalen.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hier moest ik trouwens heel hard lachen om mezelf, waarschijnlijk harder dan ook maar iemand anders hier.
Ik wou die reactie eigenlijk meteen na het posten van de vorige posten, maar er kwam iets tussendoorquote:Op donderdag 26 november 2009 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat mankeert jou toch? Als niemand reageert op je grap was het waarschijnlijk niet lollig genoeg, ga het dan niet herhalen.
oh maar ik zag ook al heel erg veel potentie in jou hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 13:27 schreef Inu het volgende:
Ik ben het niet geworden, ze hebben iemand met meer ervaring op het gebied van aankoop genomen. Maar ik kreeg wel te horen dat ze mijn potentie zien en dat ik eigenlijk wel hoger mag richten op een volgende functieEn dat ze me in gedachten ging houden voor de komende tijd en of ik een keertje mee koffie ging drinken
Sta dus weer in the picture in een ander gedeelte van het bedrijf, en ik zat toch al dusdanig te twijfelen of ik de functie wel wilde, dat het wel handig is dat de beslissing nu voor me is gemaakt
maar wel een visstick van de grond vreten..quote:Op donderdag 26 november 2009 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Artic programma op sbs6farm of fussy eaters. Over dat het niet willen of kunnen eten van bepaalde dingen een zware psychosociale problematiek kan geven :-P
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 26 november 2009 14:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar wel een visstick van de grond vreten..
Ik hoef zeker alleen maar met je naar bed?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh maar ik zag ook al heel erg veel potentie in jou hoor
ik kan jou heel groot maken enzo
Z'n ego?quote:
oh jij sloerie! jullie zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 26 november 2009 14:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hoef zeker alleen maar met je naar bed?
Ervaring?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar ja, das maar van korte duur.
ik hou het anders best lang vol hoor, ik heb foto's van mijn schoonmoederquote:Op donderdag 26 november 2009 14:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar ja, das maar van korte duur.
in tegenstelling tot wat jij zegt...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hou het anders best lang vol hoor, ik heb foto's van mijn schoonmoeder
kijk, enzo helpen we elkaar groot wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
in tegenstelling tot wat jij zegt...![]()
jij gaat iemand groot maken zeg je en Colt heeft het erover dat als ze met je naar bed gaat zei iets bij jou groot maakt.
Maar ik wil helemaal niet voor jou werkenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh jij sloerie! jullie zijn ook allemaal hetzelfde
Maar dan kunnen we toch nog wel....nah zo ben ik nietquote:Op donderdag 26 november 2009 15:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet voor jou werken
Geen baan, geen seks hequote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we toch nog wel....nah zo ben ik niet
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh jij sloerie! jullie zijn ook allemaal hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |