UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Dat maakt niet uitquote:Op donderdag 26 november 2009 09:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu?Ik zit nog in mijn pyama!
die heb ik gezien op wacken, was wel gaafquote:
quote:
Selmaquote:
Markoquote:
niet op stage hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 10:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat bint ze ook in Enschede...
dat hoop ik voor 'emquote:Op donderdag 26 november 2009 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan ik hier uit opmaken dat jij er ook 1 bent?
Jup... Ze mogen alleen maar in winkels verkocht worden die aan bepaalde eisen voldoen. Er is een winkel in Amsterdam die dat doet, eentje in Leiden en eentje in Maastricht.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:56 schreef Oldenzaal het volgende:
Zijn die schoenen nou zo bijzonder dat je daar helemaal voor naar Amsterdam moet rijden?
Ja nouja.. In Rotterdam zijn klompen ook exclusief..quote:Op donderdag 26 november 2009 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit zijn hele exclusieve schoenen. Daar is de prijs ook naar
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja nouja.. In Rotterdam zijn klompen ook exclusief..
Exclusief hoeft niet te betekenen dat het ook goed / mooi is!
wat kosten ze dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:26 schreef Samzz het volgende:
Dit zijn hele exclusieve schoenen. Daar is de prijs ook naar
ik ben de Tovergieterquote:
hoppa, OWN !!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heej, de wekker gaat. Tijd om op te staan.quote:
Die was wel geniaal ja!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:25 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Heej, de wekker gaat. Tijd om op te staan.
Klompen zijn niet exclusief. Klompen kan je overal kopen, ook in Rotterdam. Louboutins dus niet, dat maakt ze exclusief in Nederland.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Doen. Ik heb ze ook alle vijf.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat ik binnenkort alle 5 boeken van Dan Brown ga kopen
4...0...5 ?!?!?!?!?!?!?!?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klompen zijn niet exclusief. Klompen kan je overal kopen, ook in Rotterdam. Louboutins dus niet, dat maakt ze exclusief in Nederland.
En Louboutin is een heel erg goed merk, ze kosten 405 euro, worden helemaal met de hand gestikt van het beste kwaliteit kalfsleer.
afgezien van de nieuwe Het Verloren Symbool heb ik ze ooit al eens gelezen, maar wil ze graag nog een keer lezen (inclusief de nieuwste) en ook vaker kunnen lezenquote:
Niks geiler dan 's ochtends met een borstenpartij spelen die slechts bedekt wordt door een dun laagje pyamaquote:Op donderdag 26 november 2009 09:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit![]()
Maar ik zit nu nog op school
Tja, dat is wat ik zeg, ze zijn exclusief. En daar betaal je voor.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
4...0...5 ?!?!?!?!?!?!?!?daar koop ik bijna 5 paar (goede, normale) schoenen voor
![]()
[..]
afgezien van de nieuwe Het Verloren Symbool heb ik ze ooit al eens gelezen, maar wil ze graag nog een keer lezen (inclusief de nieuwste) en ook vaker kunnen lezenheb ook beide films gezien, maar die doen in mijn ogen teveel afbreuk aan de geweldige boeken
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was ik me toch bijna te laat op het werk... ik MOEST nog even in mn auto zitten om te headbangen op Kreator
mooi brak?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik had gisteravond niet met mn huisgenoot en zn 2 maten moeten gaan drinken
Kreator - Lost (live) van de Live Kreation cdquote:
Joaquote:
Hoe bedoel je dat? Het is toch logisch dat ze steeds weer iets op moesten lossen ivm die puzzeltocht? Ik vond vooral de info erg leerzaam. Of het dan waar is of niet, de interpretatie is leukquote:Op donderdag 26 november 2009 13:00 schreef haakon het volgende:
ik vond de da vinci code, het boek, weinig aan.. het begin was leuk, maar daarna élke keer weer een nieuw probleem, ik vond dat niet echt leuk..
Het is wel logisch inderdaad, maar láng niet allemaal even leuk om te lezen.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Het is toch logisch dat ze steeds weer iets op moesten lossen ivm die puzzeltocht? Ik vond vooral de info erg leerzaam. Of het dan waar is of niet, de interpretatie is leuk
o jawel ! Fallout3 helemaal kapot gespeeld !, maar daar doe je nog wat, in zo'n boek lees je het telkens opnieuw.. ik heb em ook wel uitgelezen hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ik dat zo lees speel je ook nooit RPG/Adventures, omdat je daar ook steeds puzzels op moet lossen en problemen tegenkomt
Hmm jam, da's dan wel jammer ja. Fallout 3 moet ik nog altijd een keer spelen, maar heb het nu te druk met Dragon Age: Originsquote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef haakon het volgende:
[..]
o jawel ! Fallout3 helemaal kapot gespeeld !, maar daar doe je nog wat, in zo'n boek lees je het telkens opnieuw.. ik heb em ook wel uitgelezen hoor!
andere 2?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, dat is wat ik zeg, ze zijn exclusief. En daar betaal je voor.
Films zijn inderdaad niet zo goed als de boeken. Het Verloren Symbool heb ik gelezen in Engels en Nerderlands, hij viel me wat tegen in vergelijking met de andere twee.
wat dat betreft is het Bernini Mysterie (Angels & Demons) nog ingewikkelder, veel meer moeilijke namen en twisten alle kanten opquote:Op donderdag 26 november 2009 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Het is toch logisch dat ze steeds weer iets op moesten lossen ivm die puzzeltocht? Ik vond vooral de info erg leerzaam. Of het dan waar is of niet, de interpretatie is leuk
Yvonne is toch veel leukerquote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009
Even stemmen, jongens en meisjes
Ik heb op Chanty gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |