does neit zo moeilijk en rij gewoon door zodat ik gewoon op tijd op me werk kan zijnquote:Melding : PRIO 1 9193 9171 8134 STATIONSPLEIN ROOSENDAAL GASLEK (INC: 04)
Regio : 20. Midden en West Brabant
Urgentie : Hoog
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef crazy987 het volgende:
45 minuten te laat op me werk vanwege een gaslek
ik moest er 1 station voor roosendaal uit, kunnen ze daar toch gvd wel naartoe rijdenquote:Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja doe levensgevaarlijk zodat jij wel optijd bij je werk bent. Stel je niet aan man, shit happens.
auto komt voor mij ook volgende maandquote:Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef kL0j00h het volgende:
Daarom al jaren geen trein meer voor mij.![]()
Lekker warm in het autootje vanochtend. Muziekje erbij.
Daar staat al een andere trein stil die niet wegkan omdat ze de electro motoren niet aan mogen zetten OMDAT ER EEN FUCKING GASLEK IS.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik moest er 1 station voor roosendaal uit, kunnen ze daar toch gvd wel naartoe rijden
zolang er geen treinen rijden is er ook geen gevaar hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 09:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Daar staat al een andere trein stil die niet wegkan omdat ze de electro motoren niet aan mogen zetten OMDAT ER EEN FUCKING GASLEK IS.![]()
![]()
.
Wat snap je nou niet?!?!
Ja om een trein weg te rijden zal hij moeten rijden. Ook een wissel omzetten kan al vonkjes veroorzaken. Veiligheid is niet echt aan jou besteed of welquote:Op maandag 26 november 2009 09:24 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zolang er geen treinen rijden is er ook geen gevaar hoor
komen er geen vonken ect vrij
Ben je eigenlijk van die kutbrommers af ja?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
auto komt voor mij ook volgende maand
ik stond 2 stations voor roosendaal en moest er 1tje verderquote:Op donderdag 26 november 2009 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja om een trein weg te rijden zal hij moeten rijden. Ook een wissel omzetten kan al vonkjes veroorzaken. Veiligheid is niet echt aan jou besteed of wel
yepquote:Op donderdag 26 november 2009 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk van die kutbrommers af ja?
ja en binnenkort in etten-leur, dus ?quote:
quote:
heb geen zin om hem te veranderenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:00 schreef kikoooooo het volgende:
Ts met zijn domme tweakers avatar
Lekker voor je dat je te laat was op je systeembeheerderbaantje
ik scheit op tweakersquote:
http://m.ns.nl of http://194.151.127.221/quote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Ach, het zou al leuk zijn als www.ns.nl het eens zou doen...
yepquote:
Dus? Als het altijd zo is dan ga je toch gewoon ook 10 minuten later naar de bus toe?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Klaag zo niet,
mijn lijn heeft altijd 10 minuten vertraging...
Ik neem geen bus.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:04 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dus? Als het altijd zo is dan ga je toch gewoon ook 10 minuten later naar de bus toe?
haha inderdaadquote:Op donderdag 26 november 2009 11:33 schreef LudoSanders het volgende:
Niets ten nadelen van de NS hoor, de meeste vertragingen zijn waarschijnlijk niet de NS aan te rekenen. Maar hoe haal je het in je hoofd om als slogan "wie op tijd wilt zijn reist met de trein" te voeren.
Hoe pak je het nu aan dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef crazy987 het volgende:
haha inderdaad
als ik met de trein ga moet ik al om 5 voor 8 weg om er om half 9 te zijn.
met de auto pas om kwart over 8
Of je reageert op elk topic waarin treinen genoemd worden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik toen interrese in mijn mede forum gebruikers.
Trek jij mijn bolderwagentje?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:00 schreef Samson het volgende:
Belangrijke les over treinen in Nederland, t was kut, t is kut en t zal altijd kut blijven. Zodra je dus ook maar een andere optie hebt dan de trein: ga ervoor
Ik trek een hoop, maar helaas geen bolderwagentjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |