heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef garriej het volgende:
sinds kort actief op xbox live!
allemaal leuk en aardig maar, ik ben een beetje koos vriendloos.
ik speel nu vooral mordern warfare 2 online, ook wil ik forza 3 gaan spelen online
, en meer in de toekomst (misschien moeten we nu verder in TRU?).
dus lieven fokkertjes add me, me gametag is: garriej
Had ik ook, het schieten is echt heel vervelend.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind die gesprekken erg goed gedaan. maar toen ik op een geven moment weer een heel stuk terug moest en opnieuw in zo'n lift stond () heb ik t maar opgegeven. als t schieten wat toffer was dan was ik denk ik wel doorgegaan.
daarom stond er ook kwalquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor stomme mensen, moet je niet naar kijken
[..]
Het spel is geen shooter, het is eigenlijk een RPG met veel schieten. En omdat het een RPG is, ligt de nadruk op het verhaal en de karakters, wat dus betekent dat het veel praten is
ja daar hoor ik ook goede dingen over, maar die hele setting trekt me niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had ik ook, het schieten is echt heel vervelend.
Doe mij maar Dragon Age.
Niet boeiende omgeving? Heb je de Codex wel gelezen? Bioware moet nog veel leren als het om RPG's gaat? Wtffff gastquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had ik ook, zodra je in die grote stad bent (dat is na de eerste missie) blijf je heen en weer lopen in een niet boeiende omgeving en voer je veel te lange niet boeiende gesprekken. Bioware moet nog veel leren als het om RPG's gaat!
Gebruik je toch bioticsquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had ik ook, het schieten is echt heel vervelend.
Vind je alleen sci-fi leuk dan? Want naast sci-fi en fantasy blijven er niet veel setting over als je van typische RPGs houdt..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja daar hoor ik ook goede dingen over, maar die hele setting trekt me niet.
PI's enz.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Niet boeiende omgeving? Heb je de Codex wel gelezen? Bioware moet nog veel leren als het om RPG's gaat? Wtffff gastGa maar lekker een 2D Mario spel spelen ofzo
nee sci fi trekt me eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef -Dries- het volgende:
Vind je alleen sci-fi leuk dan? Want naast sci-fi en fantasy blijven er niet veel setting over als je van typische RPGs houdt..
Oef wat saaiquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee sci fi trekt me eigenlijk ook nietdoe mij maar iets post apocalyptisch
Fallen Earth op de PC! post apocalyptische mmo, helemaal jouw ding!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee sci fi trekt me eigenlijk ook nietdoe mij maar iets post apocalyptisch
Sarcasme is u vreemd zo te zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef -Dries- het volgende:
Niet boeiende omgeving? Heb je de Codex wel gelezen? Bioware moet nog veel leren als het om RPG's gaat? Wtffff gastGa maar lekker een 2D Mario spel spelen ofzo
yup, vond dat echt een geniaal spel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oef wat saaiIk zou zeggen: probeer Fallout 3, maar dat heb je vast en zeker al gedaan.
ik doe niet aan mmoquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fallen Earth op de PC! post apocalyptische mmo, helemaal jouw ding!
Ik dacht het wel na die laatste regel, maar met Notorious_Roy weet je het maar nooit!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sarcasme is u vreemd zo te zien.
Nee precies. Hij meent het waarschijnlijk ook gewoon!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik dacht het wel na die laatste regel, maar met Notorious_Roy weet je het maar nooit!
Doe nou niet zo gek, jij bent zelf Notorious_Roy hoor!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee precies. Hij meent het waarschijnlijk ook gewoon!
Saaie boxart zeg, springt er niet echt tussenuit...quote:
Daar zijn ook fans van beide games inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef garriej het volgende:
ik speel nu vooral mordern warfare 2 online, ook wil ik forza 3 gaan spelen online
, en meer in de toekomst (misschien moeten we nu verder in TRU?).
Ter vergelijking X en XII:quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Saaie boxart zeg, springt er niet echt tussenuit...
toch nog best uitgebreid!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef badboynova het volgende:
gvd![]()
ben ik leuk bezig met ufc 2009, me vechter als een echte baas getraind, krijg ik iets te horen over dat er geen nieuw contract is getekend. ik overal iets zoeken over een contract, kan ik helemaal niks vinden dus ben verder gaan vecht. krijg ik gvd een afscheids wedstrijd (deze gewonnen) word ik als een veteraan gezien, en nu zit ik naar de aftiteling te kijken terwijl ik gewoon door wil vechten met me baas.
iemand nog tips.
p.s
me baas is 25 jaar pas.
p.s 2
heb me antwoord al.
"Once a fighter's days in the ring are over, he can be retired from career mode. This does not mark the end of the line, however. Retired fighters can participate in both online and offline matches with other created fighters."
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |