Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 26 november 2009 02:34 schreef Sinceria het volgende:
Aha.
Wat ga je doen met een hoertje? Het is me niet helemaal duidelijk.
die kunnen liefde geven ...quote:Op donderdag 26 november 2009 02:34 schreef Sinceria het volgende:
Aha.
Wat ga je doen met een hoertje? Het is me niet helemaal duidelijk.
Nou, wat zeur je dan.quote:
Als je dat denkt, moet je een deurtje verderop zijn, op het Hookers forum. Lees ter voorbereiding even het KLB-topic over Hookers door.quote:
Ach, ik heb nog nooit een relatie gehad, tenminste niet een echte.quote:Op donderdag 26 november 2009 02:30 schreef zkr600 het volgende:
en heeft geen date/seks gehad in ongeveer 13 maanden tijd.
TS wordt met elke dag gekker/bozer/teleurgesteld/verdrietig.
KLACHT: is duidelijk
Anti-Klacht: Kan toch altijd hoertje naar huis bellen.Die hebben het ook vaak gratis gedaan voor me, daarom zijn ze echte snollen ook niet.
TS is nu 30 en vreest evt. dood te gaan zonder kinderen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 05:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog nooit een relatie gehad, tenminste niet een echte.![]()
Ik ben te verlegen denk ik. Er is wel een meisje verliefd op me, maar zij is elf. Ze is wel lief en sexy en zo, maar haar vader vindt niet dat we met elkaar om moeten gaan.![]()
Dus blijf ik nog maar single de komende 75 jaar.![]()
Ik heb altijd pech. Is er eindelijk een meisje die me leuk vindt, is ze elf jaar oud en heeft ze een boze papa.![]()
Dus ik ben veel zieliger dan TS.
Ze is wel erg knap en sexy inderdaad.quote:
Niks van aantrekken. Echte liefde kent geen leeftijd. Als al de rest maar strak zit.quote:Op donderdag 26 november 2009 05:36 schreef HugoChavez het volgende:
Ze is wel erg knap en sexy inderdaad.![]()
En ze heeft een schitterend figuurtje.
![]()
![]()
Maar die boze papa, dat is een groot probleem.
quote:Op donderdag 26 november 2009 05:37 schreef Gordijn het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Echte liefde kent geen leeftijd. Als al de rest maar strak zit.
Ik zie het probleem niet, het is pas pedofilie als iemand erachter komtquote:Op donderdag 26 november 2009 05:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog nooit een relatie gehad, tenminste niet een echte.![]()
Ik ben te verlegen denk ik. Er is wel een meisje verliefd op me, maar zij is elf. Ze is wel lief en sexy en zo, maar haar vader vindt niet dat we met elkaar om moeten gaan.![]()
Dus blijf ik nog maar single de komende 75 jaar.![]()
Ik heb altijd pech. Is er eindelijk een meisje die me leuk vindt, is ze elf jaar oud en heeft ze een boze papa.![]()
Dus ik ben veel zieliger dan TS.
Kan er ook niets aan doen. Ben besmet met Pedobeer virus denk ik.quote:Op maandag 30 november 2009 09:07 schreef Rompez0r het volgende:
sorry or, maar als je 30 bent en je vind een 11jarig meisje sexy zit er tog een steekje los denk
share is een foto met ons dan?quote:Op maandag 30 november 2009 09:32 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen. Ben besmet met Pedobeer virus denk ik.![]()
![]()
Ze is gewoon echt supersexy.![]()
En superlief.
![]()
In ONZ de wijsneus uithangenquote:
Ja man en dan gaat half FOK! op mijn vriendinnetje zitten fappen. Echt niet.quote:Op maandag 30 november 2009 13:47 schreef Rompez0r het volgende:
[..]
share is een foto met ons dan?kunnen we kijken of je gelijk hebt/ het virus doorgeve
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |