Hoezo dat dan? Mogen die gratis in de eerste klas ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In België zit je dan tussen de zwangere vrouwen
Ja nu ben ik gehaat. Geniaalquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het werkt een beetje averechts zie ik.
Als ze in de laatste maanden van hun zwangerschap zitten mogen ze met een doktersverklaring in de hand met een tweede klas kaartje eerste klas zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:35 schreef maok het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Mogen die gratis in de eerste klas ofzo?
Wat een onzin, alsof ze iets ernstigs zal overkomen in de 2e klas.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze in de laatste maanden van hun zwangerschap zitten mogen ze met een doktersverklaring in de hand met een tweede klas kaartje eerste klas zitten.
Het zijn Belgen hequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof ze iets ernstigs zal overkomen in de 2e klas.
Typisch fok zo'n 'bijzondere' die bovenaan staat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nu ben ik gehaat. Geniaalecht.
Ik denk dat jop zich daar wel vermaakt en met tien nieuwe breimaatjes thuiskomt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar daar zitten alleen maar suffe oudjes, ook niet erg spannend hoor.
Pas maar op Bob.!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik denk dat jop zich daar wel vermaakt en met tien nieuwe breimaatjes thuiskomt.
Ah hij maiilt er net eentje doorquote:
Gehaat worden door 'echte' Fokkers is een positief ietsquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nu ben ik gehaat. Geniaalecht.
Gaat vet worden inderdaad. Zometeen even outfit shoppen, daarna moet ik nog werken helaas.quote:
Ook hallo vanaf de SHK. welke toren, verdieping, afdeling?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef GLITCH. het volgende:
Vanmorgen zeiknat geregend op weg naar werk. Nog steeds een vrij somber uitzicht vanuit de mooie IBG torens, maar het lijkt op te klaren. Hallo overigens
jij ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gaat vet worden inderdaad. Zometeen even outfit shoppen, daarna moet ik nog werken helaas.
Snel naar de pre-party en dan met een mannetje of 20 die kant op.
Mijn matties dachten te lang na en toen ik na 3 dagen besloot om maar gewoon 4 kaarten te bestellen en maar te zien wie er mee wilden, was het al uitverkocht.quote:
Het kunnen er niet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:16 schreef nietzman het volgende:
Jop heeft een zwak voor MILFjes.
Jammer man.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mijn matties dachten te lang na en toen ik na 3 dagen besloot om maar gewoon 4 kaarten te bestellen en maar te zien wie er mee wilden, was het al uitverkocht.
Natuurlijk zijn er op MP wel kaarten te koop, maar ik ga niet mee in die 40/50 euro per stuk kaarten.
Kalkbrenner en Pitto. Hoe mooi was dat geweest.
Ik houd me maar vast aan zijn geweldige optreden op Dancevalley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |