kut voor julliequote:Op vrijdag 27 november 2009 18:28 schreef kikoooooo het volgende:
Kalkbrenner is ziekIn het voorjaar komt ie, kaartjes blijven geldig. Kut zooi. Vanavond gaat wel gewoon door met harde baas enzo.
*zucht*quote:Op vrijdag 27 november 2009 06:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dus als ik het over Duitsland en Zweden heb, terwijl het officieel Deutschland en Sverige heet, dan benoem ik het fout?
Nogmaals, fijn voor jullie dat de officiele naam Fryslan is. Maar als Nederlander gebruik ik fijn de Nederlandse benaming. Fries is Fries, Nederlands is Nederlands. Wat jij probeert is Nederlands te verfriezen, en daar gaat het dus net een stapje te ver.
en vlak bij joure, ons dorpje terherne.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:36 schreef Prosac het volgende:
Friesland ligt ten westen van Groningen, de hoofdstad is Leeuwarden, verder kennen wij daar dorpen als Heerenveen en Joure.
Want jij versiert normaal alles wat warmer is dan 36 graden en tieten en een kut heeft?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Skaai en babe?![]()
!
Ik heb skaai nooit geprobeerd te versieren. Zegt genoeg.
nee, maar ik heb toch zeker bij 90% van de mooie vrouwen op fok een versierpoging gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Want jij versiert normaal alles wat warmer is dan 36 graden en tieten en een kut heeft?
Maar je had geen slingers bij je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, maar ik heb toch zeker bij 90% van de mooie vrouwen op fok een versierpoging gedaan
Zo heel nu en dan heb ik ook succes gehad hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar je had geen slingers bij je?
Ik ga Fryslân nog eerder uitschelden voor Friesland dan dat ik anti Groningen ben ! Toegegeven, ik heb iets meer met Fryslân dan met Groningen, maar anti Groningen ? Nee, dan moet er echt ontzettend veel gebeuren.quote:
Toch ligt het feit er dat het Fryslân is en geen Frieslandquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Broers die elkaar soms flink mogen plagen 2cv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |