quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nu ben ik gehaat. Geniaalecht.
A Place To Bury Strangersquote:
Ja op een toffe persoonlijkheid kan je niet rukken he.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Skaai bovenaan staat hoor, leuke meid, vast een toffe persoonlijkheid, maar niet de lekkerste Fok! Babe.
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja op een toffe persoonlijkheid kan je niet rukken he.
Saaaab isquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Skaai bovenaan staat hoor, leuke meid, vast een toffe persoonlijkheid, maar niet de lekkerste Fok! Babe.
+1quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:28 schreef Breathtaking het volgende:
Lalalala, uitgaan in Groningen bevalt me goed.
Dat lijkt me niet goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
fire in the disco
Nee, die staan er niet tussen. Dat zijn imo Fraubitch en Suuzepluus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Suuzepluus?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, die staan er niet tussen. Dat zijn imo Fraubitch en Suuzepluus.![]()
Er staan wel mooie vrouwen tussen: wat in BT's voordeel is is dat ze haar gezicht niet hoeft af te stucen , ze is zo ook mooi.
Betrapt!!!!quote:
whehehequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Betrapt!!!!![]()
Ik wist een paar weken terug al dat er een FOK!ker moest zijn toen iemand "Never gonna give you up." werd aangevraagd en ik dus gerickrolled werd in de GP
En terecht dat je niet naar Kalkbrenner kan danquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
whehehe
Je moet toch wat als ze Hardcore Vibes van Dune niet willen pingelen.
Gestemd op BT.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:40 schreef Breathtaking het volgende:
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009
Ooh en even spammen, stem op me zodat ik niet verlies van Skaai!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |