Fipop gooit maar een algemeen geaccepteerde belediging erin om stoer gevonden te worden door het om half 1 internettende publiek maar faalt gigantisch.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:22 schreef 3keernix het volgende:
TS doet VMBO en probeert zo stoer over te komen
IK OOK.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:39 schreef trovey het volgende:
Ik heb trek en mag niets eten....morgen bloedprikken en moet nuchter zijn
Meestal zeggen ze tot 23:00quote:Op donderdag 26 november 2009 00:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
IK OOK.
Maar je mag nu toch nog wel wat eten ofnotch?
Na 22.00 uur heb ik te horen gekregenquote:
Dan kan je dat beter ff melden voordat ze de verkeerde conclusie trekken, en je misschien medicijnen mag innemen waar je geen zin in hebt..quote:Op donderdag 26 november 2009 01:13 schreef GasTurbine het volgende:
oh. Ik heb net echt een hele fles verse vruchtensap achterovergeslagen alsmede een paar chocoladerepen en een paar boterhammen met ham en kaas. Dus ik ben niet nuchter. hmf.
Later op de dag een afspraak maken? (Helaas moet je dan wel vanaf nu niets meer eten, alleen water drinken)quote:Op donderdag 26 november 2009 01:13 schreef GasTurbine het volgende:
oh. Ik heb net echt een hele fles verse vruchtensap achterovergeslagen alsmede een paar chocoladerepen en een paar boterhammen met ham en kaas. Dus ik ben niet nuchter. hmf.
TS heeft geluk. Ik ken in Den Haag niet een tent opnoemen waar ze nu nog bezorgenquote:
quote:
Gelukkig net voor 1 uur besteld.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:35 schreef Kevincy het volgende:
[..]
TS heeft geluk. Ik ken in Den Haag niet een tent opnoemen waar ze nu nog bezorgen
Nog meer genietenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:39 schreef Folmer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gelukkig net voor 1 uur besteld.Duurt wel lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |