quote:Op donderdag 26 november 2009 00:16 schreef Enchanter het volgende:
kutklacht , slotje
Jij moet je gedeisd houden met je Pink fucking Floyd-usericon.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef PeZu het volgende:
bohemiam rhapsody is zo ongeveer het meest overhypte kut nummer ter wereld![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
bohemian rhapsody een goed nummer vinden... gast
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij moet je gedeisd houden met je Pink fucking Floyd-usericon.
Over overhypte kutbands gesproken, hee.
Is toch humor zuurpruimquote:Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef 3keernix het volgende:
En godverdomme ik post de klacht met een glimlachwat heb toch tegenwoordig.
Het nummer is afgrijselijk, niet om aan te horen. Oude helden die hun comeback maken vanwege de 18e sterfdag van Fredie Mercury ( Ja, de echte frontman van Queenwie nou nog Paul Rodgers zet krijgt een note!)
Maar toch iets in me zegt dat het leuk is
Klacht: Kutmuppets die de Bohemian Rhapsody doen
Klacht: Het is Donderdag
Extra bij klacht:
Nee, maar jij hebt gewoon geen recht van spreken met jouw wat er voor muzieksmaak moet doorgaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
how sad dat je zo;n fokking slecht nummer moet verdedigen alsof je je persoonlijk aangevallen voelt, ooh dat mag ook best wel, het namelijk een het rotste nummer ooit gemaakt en als je dat echt goed vindt heb je kop rot eerste klasse
maar hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
how sad dat je zo;n fokking slecht nummer moet verdedigen alsof je je persoonlijk aangevallen voelt, ooh dat mag ook best wel, het namelijk een het rotste nummer ooit gemaakt en als je dat echt goed vindt heb je kop rot eerste klasse
geen recht van spreken? whahaha ik spreek wat ik wil naabquote:Op donderdag 26 november 2009 00:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt gewoon geen recht van spreken met jouw wat er voor muzieksmaak moet doorgaan.
pink floyd overhypt? misschien tijdens de laatste 2 albums ja.. maar als je wilt ontkennen dat the wall, dark side of wish you were here goede muziek is dan mag je al helemaal niets zeggen over muziekquote:Op donderdag 26 november 2009 00:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gelijk.
Jij hebt geen smaakquote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
bohemian rhapsody een goed nummer vinden... gast
jij hebt geen penis.quote:
Mama!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:30 schreef doeka het volgende:
Ik vind de versie van The Muppets een stuk leuker dan het origineel![]()
Mama?
ik zeg nergens dat queen niet goed isquote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef Quir het volgende:
Queen is goed, Pink Floyd is goed, back the fuck off.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |