quote:Op donderdag 26 november 2009 00:16 schreef Enchanter het volgende:
kutklacht , slotje
Jij moet je gedeisd houden met je Pink fucking Floyd-usericon.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef PeZu het volgende:
bohemiam rhapsody is zo ongeveer het meest overhypte kut nummer ter wereld![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
bohemian rhapsody een goed nummer vinden... gast
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij moet je gedeisd houden met je Pink fucking Floyd-usericon.
Over overhypte kutbands gesproken, hee.
Is toch humor zuurpruimquote:Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef 3keernix het volgende:
En godverdomme ik post de klacht met een glimlachwat heb toch tegenwoordig.
Het nummer is afgrijselijk, niet om aan te horen. Oude helden die hun comeback maken vanwege de 18e sterfdag van Fredie Mercury ( Ja, de echte frontman van Queenwie nou nog Paul Rodgers zet krijgt een note!)
Maar toch iets in me zegt dat het leuk is
Klacht: Kutmuppets die de Bohemian Rhapsody doen
Klacht: Het is Donderdag
Extra bij klacht:
Nee, maar jij hebt gewoon geen recht van spreken met jouw wat er voor muzieksmaak moet doorgaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
how sad dat je zo;n fokking slecht nummer moet verdedigen alsof je je persoonlijk aangevallen voelt, ooh dat mag ook best wel, het namelijk een het rotste nummer ooit gemaakt en als je dat echt goed vindt heb je kop rot eerste klasse
maar hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
how sad dat je zo;n fokking slecht nummer moet verdedigen alsof je je persoonlijk aangevallen voelt, ooh dat mag ook best wel, het namelijk een het rotste nummer ooit gemaakt en als je dat echt goed vindt heb je kop rot eerste klasse
geen recht van spreken? whahaha ik spreek wat ik wil naabquote:Op donderdag 26 november 2009 00:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt gewoon geen recht van spreken met jouw wat er voor muzieksmaak moet doorgaan.
pink floyd overhypt? misschien tijdens de laatste 2 albums ja.. maar als je wilt ontkennen dat the wall, dark side of wish you were here goede muziek is dan mag je al helemaal niets zeggen over muziekquote:Op donderdag 26 november 2009 00:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gelijk.
Jij hebt geen smaakquote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
bohemian rhapsody een goed nummer vinden... gast
jij hebt geen penis.quote:
Mama!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:30 schreef doeka het volgende:
Ik vind de versie van The Muppets een stuk leuker dan het origineel![]()
Mama?
ik zeg nergens dat queen niet goed isquote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef Quir het volgende:
Queen is goed, Pink Floyd is goed, back the fuck off.
heldquote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef Quir het volgende:
Queen is goed, Pink Floyd is goed, back the fuck off.
En zoals elke wannabe Pink Floyd-fan vergeet je Meddle, Atom Heart Mother en Animalsquote:Op donderdag 26 november 2009 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
pink floyd overhypt? misschien tijdens de laatste 2 albums ja.. maar als je wilt ontkennen dat the wall, dark side of wish you were here goede muziek is dan mag je al helemaal niets zeggen over muziek
nee hoor, meddle is een van mijn favo;s, ik haal alleen wat bekende voorbeelden aanquote:Op donderdag 26 november 2009 00:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
En zoals elke wannabe Pink Floyd-fan vergeet je Meddle, Atom Heart Mother en Animals
Ode aan Mercury, de humor zit hem in de muppetsquote:Op donderdag 26 november 2009 00:41 schreef BasEnAad het volgende:
De humor van het clipje ontgaat mij.
barret songsquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
looking through a knotholl in granny;s wooden leg..quote:Op donderdag 26 november 2009 00:51 schreef Siniti het volgende:
Alleen Interstellar Overdrive van Barret was geniaal. Voor de rest prefereer ik toch post-Barret PF
ik ben bloed serieusquote:
Vroege versies van Echoesquote:Op donderdag 26 november 2009 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
looking through a knotholl in granny;s wooden leg..
Ik vind de final cut ook al een gigantische stuk minder als voorgaande albums.quote:ik prefereer vnl ook post barret maar dan wel tot the final cut ( op lapse en hopes staan ook wel wat goede nummers maar over het algemeen niet van floyd met waters niveau )
jupsquote:Op donderdag 26 november 2009 01:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vroege versies van EchoesIk heb hier nog een bootleg met de allereerste versie van Echoes, wel bar en bar en bar en bar en bar slechte geludiskwaliteit
[..]
Ik vind de final cut ook al een gigantische stuk minder als voorgaande albums.
Pink Floyd Topic
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
Vind het ook humorquote:
dat betekend bijna weekend ik zie niet hoe dat een klacht is?quote:Klacht: Het is Donderdag
Kun je ook onderbouwen waarom je BhoRhap zo slecht vind?quote:
tsjonge jonge, een topic over de Muppets die de (zoveelste) cover van Bohemian Rhapsody maken verzandt in een Queen vs Pink Floyd-topic. Wat een gezever.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je ook onderbouwen waarom je BhoRhap zo slecht vind?
Persoonlijk vind ik zo goed als alles van PF niet om aan te horen. Saai, ernstig standaard of compleet idioot.
inderdaadquote:Op maandag 26 november 2009 12:03 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
tsjonge jonge, een topic over de Muppets die de (zoveelste) cover van Bohemian Rhapsody maken verzandt in een Queen vs Pink Floyd-topic. Wat een gezever.
wat een gezeverquote:OK, om ook maar mijn duit in het zakje te doen: Liever duizend keer BoRhap dan één keer Another brick in the wall (om maar te zwijgen over Finaal Kut...of hoe die plaat ook mag heten)
O, ik ben niet tegen PF hoor. Vind het kut-muziek, maar dat houdt niet in dat de heren geen talent hebbenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:03 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
tsjonge jonge, een topic over de Muppets die de (zoveelste) cover van Bohemian Rhapsody maken verzandt in een Queen vs Pink Floyd-topic. Wat een gezever.
OK, om ook maar mijn duit in het zakje te doen: Liever duizend keer BoRhap dan één keer Another brick in the wall (om maar te zwijgen over Finaal Kut...of hoe die plaat ook mag heten)
quote:
bhorap? gaan mijn nekharen van overeind staan mijn maaginhoud wil terug naar buiten en mijn bloed gaat koken van het wanstalte wat muziek voor moet stellen.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je ook onderbouwen waarom je BhoRhap zo slecht vind?
Persoonlijk vind ik zo goed als alles van PF niet om aan te horen. Saai, ernstig standaard of compleet idioot.
hij heeft wel gelijk dat pink floyd kut isquote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
dat mag jij vinden, geen probleemquote:Op donderdag 26 november 2009 20:28 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk dat pink floyd kut is
Maar niet beterquote:Op donderdag 26 november 2009 20:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
de versie van de muppets is gewoon leuk![]()
muppets
Dit dus...quote:Op donderdag 26 november 2009 00:30 schreef doeka het volgende:
Ik vind de versie van The Muppets een stuk leuker dan het origineel![]()
Mama?
Kijk, Geddy Lee kan tenminste bassen. Wat van Roger Waters niet gezegd kan worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:53 schreef Oldbie het volgende:
Als we het dan toch hebben over goede bands als PF en Queen dan mogen wij the best of all niet vergeten:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |