SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
Come on jongens, gimme R&R.Ze komt me echt zo bekend voor. Ik zweer het je dit is eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
\
Wtf is die plek in haar nek.
Dus je vindt haar nep?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Heb je pics met minder makeup?
Ah ok.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mocht ze willen. Is gewoon een random iemand.
Wie ben jij eigenlijk?
Ze lijkt op die presentatrice van vroegah die nu dood isquote:Op donderdag 26 november 2009 00:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze komt me echt zo bekend voor. Ik zweer het je dit is eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel heel slecht in foto's uitkiezen.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze lijkt op die presentatrice van vroegah die nu dood is. Weet de naam niet meer.
Ja wat? Ik zeg niet dat er verder wat mis mee is ofzo...maar die plek zit daar een beetje raar.quote:
dus jij heb ook al geen smaakquote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
niks mis met uw pick sky.
tevens geef ik sinit's sjick een 6.7 , omdat ze wel lief glimlacht
Daar kan ik dus altijd heel goed omheen kijken. Alleen als iemand het vermeld zie ik hem weerquote:Op donderdag 26 november 2009 00:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja wat? Ik zeg niet dat er verder wat mis mee is ofzo...maar die plek zit daar een beetje raar.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:Ze doet me denken aan de kuise versie van KikiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel heel slecht in foto's uitkiezen.
.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:Is dit dezelfde chick als van de OP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel heel slecht in foto's uitkiezen.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Verkeerd plaatjesgebruik vriend.quote:
Hij viel me op en ik kon er niet meer omheen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar kan ik dus altijd heel goed omheen kijken. Alleen als iemand het vermeld zie ik hem weer
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:8/10. Liev.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel heel slecht in foto's uitkiezen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Nee hoor. Niet voor mij. En dat is belangrijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Verkeerd plaatjesgebruik vriend.
Wat wil een jongen nog meer?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan de kuise versie van Kiki.
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vind je haar niet een beetje simpel overkomen? Beetje 13 in een dozijn.
Zulke uitspraken doen mij altijd denken aan dat plaatje waarbij zo'n gigantische ubernerd alleen maar kritiek heeft op een best knap meisjequote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
niks mis met uw pick sky.
tevens geef ik sinit's sjick een 6.7 , omdat ze wel lief glimlacht
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:Check die vetrol links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel heel slecht in foto's uitkiezen.
![]()
''Smaak is subjectief'' © Sinitiquote:
SANGG ik zou haar zeker niet meer geven.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Dat dacht ik!!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
SANGG ik zou haar zeker niet meer geven.
Niet, smaak is geconstrueerd en derhalve relatief in het perspectief van het objectief subjectivisme!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
''Smaak is subjectief'' © Siniti
Dan knap ik ook meestal afquote:ik vind haar niks op het eerste gezicht, maar misschien is het wel een dot van een chick.
dat laat ik altijd ook meespelen, maar dit gaat enkel over het uiterlijk jeweet.
tevens helpt het niet mee dat ik haar een beetje op mijn oma in haar tienerjaren vind lijken op een of andere manier
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
Omg, ik kijk nu in m'n oude berichten en kijk wat ik vind![]()
. Waarom heb ik haar ooit laten gaan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you my friend FAIL.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
Omg, ik kijk nu in m'n oude berichten en kijk wat ik vind![]()
. Waarom heb ik haar ooit laten gaan:
Haha wat lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik wil je wel een smack geven.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Fuck you man, dat is gewoon een brede heup. Ik vind dat wel sexy.quote:
Ja dat blijft een gouwe ouwequote:Op donderdag 26 november 2009 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zulke uitspraken doen mij altijd denken aan dat plaatje waarbij zo'n gigantische ubernerd alleen maar kritiek heeft op een best knap meisje.
Kan dat plaatje alleen niet meer vinden, maar you know what I mean
4/10 / 5/10 sorry.quote:
Ja klopt. Brede heupen zijn ook sexy. Stootbaar anders zit je tegen die botten te drukken.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck you man, dat is gewoon een brede heup. Ik vind dat wel sexy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwa, een 7.0. Gewoon omdat ze voldoende is + 15.quote:
Is deze post serieus?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef Devvie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Blij dat we het eens zijn, bro. Ze doet nu wel lastig. Ben bang dat het niet gaat lukken.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja klopt. Brede heupen zijn ook sexy. Stootbaar anders zit je tegen die botten te drukken.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef Devvie het volgende:watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA DUS? Daar zijn we internetwarriors voor.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Geldt voor jullie allemaal.
Oh, en Devvie heeft geen smaak.
Mevrouw éénvagefoto die telkens andere vrouwen afkraakt wil ook wat zeggen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd toch. Ik heb 1tje voor je die ik dit weekend heb geregeld. Ik upload even.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Blij dat we het eens zijn, bro. Ze doet nu wel lastig. Ben bang dat het niet gaat lukken.
Dat dan.quote:
Heus!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Aaight, hoe spang. Wanneer 020?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Altijd toch. Ik heb 1tje voor je die ik dit weekend heb geregeld. Ik upload even.
Honderden foto's in mijn fotoboek gehad, maar toen was jij nog niet geborenquote:Op donderdag 26 november 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mevrouw éénvagefoto die telkens andere vrouwen afkraakt wil ook wat zeggen.
Nou ik morgen naar Artis met een meisje.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aaight, hoe spang. Wanneer 020?
zegt die mevrouw met die paintsnor in haar fotoboekquote:Op donderdag 26 november 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Honderden foto's in mijn fotoboek gehad, maar toen was jij nog niet geboren.
Meneer wat voel ik me aangesproken.
Jeausesz.quote:
Spang?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef Maisnon het volgende:maken jullie jezelf lekker belachelijk met dat spang de hele tijd
Echt hequote:Op donderdag 26 november 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
En ze heet Burburryquote:
Nee dat is een andere.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nice!Zij is het Artis-meisje?
in de gettos van amsterdam west is dit ingeburgerde taal!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef Maisnon het volgende:maken jullie jezelf lekker belachelijk met dat spang de hele tijd
Ja, da's dan jammer voor jequote:Op donderdag 26 november 2009 00:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
. Ik heb er maar één. Ofja, ik heb er twee gezien, die dat je in een halve maan staat maar die heb ik niet opgeslagen.
En je zei: "geldt voor jullie allemaal". Dusja, ik voelde me aangesproken.
Natural blond.quote:
Nou, wij kraken minder snel af dan jij als je in een bui zit.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, da's dan jammer voor je. Bovendien zeik ik nooit alle vrouwen af op hun uiterlijk, tenzij het met een geldige reden is
.
Fuck offquote:Op donderdag 26 november 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, wij kraken minder snel af dan jij als je in een bui zit.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze kijkt veel te arrogant. Ik val op lieve meisjes.
Nee. Giorgio.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:20 schreef Maisnon het volgende:
Heten haar broertjes Kelvinklein en Goetchi
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fuck off. Jullie zeik ik af, ja. Vrouwen niet
.
quote:
Sorry vriend.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wie is nu de Keyboard warrior.![]()
Check em lachen
Ben je het daarin niet met me eens dan? Dat was trouwens voordat Aeotearo (ofzoiets) erin stond.quote:
Ik vond het niet zo erg hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sorry vriend.
JONGENS: Ze heet niet echt zo. Maar haar naam lijkt er wel op.
Vind je dat een babe danquote:Op donderdag 26 november 2009 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je het daarin niet met me eens dan? Dat was trouwens voordat Aeotearo (ofzoiets) erin stond.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:20 schreef Maisnon het volgende:
Heten haar broertjes Kelvinklein en Goetchi
Ja, dat vind ik een babe. A.d.h.v. andere foto's die ik gezien heb dan. Semtex is me iets te excentriekquote:Op donderdag 26 november 2009 00:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind je dat een babe dan. Dan nog eerder die SEMTEX (waar je post ná was).
Zij is vet knap joh.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind je dat een babe dan. Dan nog eerder die SEMTEX (waar je post ná was).
Bad man.Wedden je denkt aan Peter als je vrijdag bezig bent.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo erg hoor.![]()
Overigens, telkens als ik Peter in die foto zie moet ik lachen.
Je weet dat je je hieruit probeert te lullen maar dat geef je toch niet toe, dus ik stop.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een babe. A.d.h.v. andere foto's die ik gezien heb dan. Semtex is me iets te excentriek.
Nu wel ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bad man.Wedden je denkt aan Peter als je vrijdag bezig bent.
Jij moet gewoon weer je punt halen, en dat lukt je nietquote:Op donderdag 26 november 2009 00:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je weet dat je je hieruit probeert te lullen maar dat geef je toch niet toe, dus ik stop.
Hoop het niet. Vrij spelquote:Op donderdag 26 november 2009 00:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nu wel ja.![]()
Als het vrijdag door gaat. Ze had struggles toch.
Ik snap jouw ondertitel niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nieuw spel. Rate de ondertitel.
We beginnen met mij.
True. maar ik moet wel binnenkort zetten dus het liefst vrijdag. Ik mis haar al.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoop het niet. Vrij spel.
Nee, want jij vervormt je mening toch steeds. Doe je altijd.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij moet gewoon weer je punt halen, en dat lukt je niet.
Wat snap je er niet aan.quote:
1 2 de game is over , ik kom binnen vallen als een range rover.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
We beginnen met mij.
Doe zaterdag dan.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
True. maar ik moet wel binnenkort zetten dus het liefst vrijdag. Ik mis haar al.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, want jij vervormt je mening toch steeds. Doe je altijd.
Ik heb er niet eens een want ik ben te lui. Maar deze wil ik:quote:Op donderdag 26 november 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
We beginnen met mij.
DAT IS GOED MAN!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
1 2 de game is over , ik kom binnen vallen als een range rover.
vind ik een mislukte poging op het altijd orginele en bazige ''fok die prins op het witte paard, ik ben het tuig dat komt met de fiets'' en Du knuffelindo doet me denkan aan kempi, die ik niet mag wat dat is een klaptosti.
desondanks vind ik onze smaak van dames zo overeen komen dat ik geheel onterecht een 7.5 geef
Jonge niet mijn sig maar de ondertitel.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
1 2 de game is over , ik kom binnen vallen als een range rover.
vind ik een mislukte poging op het altijd orginele en bazige ''fok die prins op het witte paard, ik ben het tuig dat komt met de fiets'' en Du knuffelindo doet me denkan aan kempi, die ik niet mag wat dat is een klaptosti.
desondanks vind ik onze smaak van dames zo overeen komen dat ik geheel onterecht een 7.5 geef
Paas me die pics van vroeger ajb.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
![]()
.
Oja, ik ging slapen. Good night.
KKKKKKEIZ.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens een want ik ben te lui. Maar deze wil ik:
jij hebt potloden nodig om iets te betekenen.
een lul met een hoge positie chefkock.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doe zaterdag dan.
Ik heb btw mijn 15000e post gemist.
oh grubbekutten, haal die twee ook altijd door elkaarquote:Op donderdag 26 november 2009 00:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge niet mijn sig maar de ondertitel.![]()
Tnx voor de respect btw. Respect terug.
Kan ze niet. Vrijdagavond kan ze alleen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Maar zaterdag doe ik niet want dan heb ik familie op bezoek denk ik. En vrijdag is chill. Waarom doe jij niet zaterdag dan?
Ait. Omdat die van mij weg is en morgen ook in groningen blijft moet ik alles via sms regelen. Wat fucked up is ze is pas vrijdag middag thuis.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kan ze niet. Vrijdagavond kan ze alleen.
dat dusquote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef Siniti het volgende:
Jongens en meisjes, een ondertitel is niet hetzelfde als een signature.
Dion is haar nu aan het husstlen in zijn town.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ait. Omdat die van mij weg is en morgen ook in groningen blijft moet ik alles via sms regelen. Wat fucked up is ze is pas vrijdag middag thuis.
Hij wel. Als je zijn leven objectief zou bekijken dan zou de uitslag niet zo goed zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dion is haar nu aan het husstlen in zijn town.
Waarom zeg je nou zoietsquote:Op donderdag 26 november 2009 00:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij wel. Als je zijn leven objectief zou bekijken dan zou de uitslag niet zo goed zijn.
Sorry, we moeten inderdaad onze Hoff aanbidden.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou zoiets.
Dit nummer was ik helemaal weer vergeten.quote:
http://www.dvdvideosoft.c(...)to-mp3-converter.htmquote:Op donderdag 26 november 2009 00:42 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wou dat ik een mp3 had, zodat ik midden in een weide, terwijl ik naar sterren kijk, dit nummer kon draaien
Hij bedoeld vast mp3speler.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://www.dvdvideosoft.c(...)to-mp3-converter.htm
ik bedoelde meer mp3 speler, beetje onduidelijk van mij sorry.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://www.dvdvideosoft.c(...)to-mp3-converter.htm
ben je zo pauperig dat je geeneens een mp3 kan kopenquote:Op donderdag 26 november 2009 00:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik bedoelde meer mp3 speler, beetje onduidelijk van mij sorry.
toch bedankt voor de link
oh en mais;
daar zit ie wel in
Nouja, ik wil meestal naar behoorlijk wat festivals en gigs dus het komt er nooit zo vanquote:Op donderdag 26 november 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
ben je zo pauperig dat je geeneens een mp3 kan kopen
tsss opmaken, pak gewoon een slaapzak en ga op je matras liggen manquote:Op donderdag 26 november 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
Wie helpt me m'n bed op te maken?
quote:
Zo'n pauper ben ik nu ook weer niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
tsss opmaken, pak gewoon een slaapzak en ga op je matras liggen man
[..]
![]()
en deze
![]()
ik vind het anders de ultieme oplossing voor als je lui bentquote:Op donderdag 26 november 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo'n pauper ben ik nu ook weer niet.
Als ik daarna je parelknopje mag strelen.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
Wie helpt me m'n bed op te maken?
Heb jij geen ovquote:Op donderdag 26 november 2009 01:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nouja, ik wil meestal naar behoorlijk wat festivals en gigs dus het komt er nooit zo van
geen ov hebben is een bitch
Dat gaat te verquote:Op donderdag 26 november 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik daarna je parelknopje mag strelen.
nee, want technisch gesproken studeer ik nietquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik daarna je parelknopje mag strelen.
blllflrlkgkgh wat the hell? hoe!?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb mijn mp3speler op FOK! gewonnen
ze liet der tieten zien. werkt voor jou dus niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
blllflrlkgkgh wat the hell? hoe!?
wellicht heb ik wel manboobs hequote:Op donderdag 26 november 2009 01:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
ze liet der tieten zien. werkt voor jou dus niet.
sinds ik dat gezeik over het fluitje heb gelezen, luister ik teveel naar dat fluitje op de achtergrond, wat de ervaring een beetje verpestquote:Op donderdag 26 november 2009 01:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jullie vergeten het grootste bazennummer.
quote:Op donderdag 26 november 2009 01:16 schreef Breathtaking het volgende:
Het is eindelijk gelukt met m'n bed, mijn god zeg, ik zit nu nog uit te hijgen!
Trusten, Maisnon.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:17 schreef Maisnon het volgende:
Nu ga ik slapenals iemand nog ooit van die oude hitzone achtige nummers moet
ik ben een lopende encyclopedie ervoor
Hijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:16 schreef Breathtaking het volgende:
Het is eindelijk gelukt met m'n bed, mijn god zeg, ik zit nu nog uit te hijgen!
Dat fluitje vond ik juist leuk. Ik floot altijd mee vroegah.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sinds ik dat gezeik over het fluitje heb gelezen, luister ik teveel naar dat fluitje op de achtergrond, wat de ervaring een beetje verpest![]()
woei een nieuwe lijst van mais!
Maisnon trusten manquote:Op donderdag 26 november 2009 01:17 schreef Maisnon het volgende:
Nu ga ik slapenals iemand nog ooit van die oude hitzone achtige nummers moet
ik ben een lopende encyclopedie ervoor
JAquote:Op donderdag 26 november 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hijgen.Bohhh, doe je dat ook weleens bij andere activiteiten?
![]()
![]()
![]()
Dit gaat te verquote:Op donderdag 26 november 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik weer eens in reverse cowgirl aan het rijden ben. JIHAAAAAAAAAAAAH!
Sweet child o mine is hun enige redelijke nummer, want introquote:
True.quote:
quote:
Same here.quote:
Vlak naast ons zaten van die gozers van die stinknootjes naar binnen te werken die pas tegen het einde van de film op waren.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We zaten in dezelfde bioscoopzaal en ik rook gewoon dat hij voor ons zat.
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009
Hebben jullie dit gezien? WTF MAN
Stem even snel op die semtex dan.quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Stem even snel op die semtex dan.
Of op mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijkquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[STEM] SEMTEX btw, omdat zij nu tweede staat, en de meeste kans heeft om nog 1e te worden. Ik schaam me diep om op Fok zitten als die Skaai straks Fok-babe wordt![]()
![]()
!
Als er nu even snel vijf slowchatters op mij stemmen dan sta ik ook zo bovenaan hoorquote:
Doe het verdommequote:
Ik ben de enige slowchatter nu.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als er nu even snel vijf slowchatters op mij stemmen dan sta ik ook zo bovenaan hoor!
Sowieso, bitches daar in B&H, ik had een TR gedaan dat ik niet meer mee wilde doen en die is gewoon keihard genegeerd!
Ik weet hetquote:Op donderdag 26 november 2009 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben de enige slowchatter nu.En jij hoeft geen stomme verkiezing om te weten dat je lekker bent
Vuige zwichterquote:Op donderdag 26 november 2009 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar ze bleven maar PM'en of ik mee wilde doen en toen ben ik maar gewoon gezwicht.
Alsof je mee zou doenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vuige zwichter [ afbeelding ]
En waarom is er geen mannelijke-babe verkiezing op Fok? Discriminatie
I don't mind (quote:Op donderdag 26 november 2009 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb gestemd op semtex, no offence Bt.
Nee. Maar ik zou wel willen weten hoe het zit met de concurrentie.quote:
Ja, dat vond ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 12:42 schreef Lakitu het volgende:
Je had trouwens wel een betere foto kunnen inzenden, Bt.Er zijn echt veel spangere picca's van jou.
Inderdaad. Volgens mij wilde je kijken of je met je slechtste foto nog zou winnen.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:42 schreef Lakitu het volgende:
Je had trouwens wel een betere foto kunnen inzenden, Bt.Er zijn echt veel spangere picca's van jou.
Die is er wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vuige zwichter [ afbeelding ]
En waarom is er geen mannelijke-babe verkiezing op Fok? Discriminatie
Ja maar dan maken die anderen toch helemaal geen kans meer manquote:Op donderdag 26 november 2009 12:42 schreef Lakitu het volgende:
Die loopt toch ook? FOK! hunk verkiezingquote:Op donderdag 26 november 2009 12:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zou wel willen weten hoe het zit met de concurrentie.
Leugens.quote:
Oh.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die loopt toch ook? FOK! hunk verkiezing
Minimaal de derde plek zou ik wel moeten kunnen halen als ik had meegedaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
[STEM] Lekkerste FOK! Hunk 2009
Gemiste kans.
Bewijs.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Minimaal de derde plek zou ik wel moeten kunnen halen als ik had meegedaan.
quote:
Lees dat stuk tekst in m'n fobo en zeg wat je ervan vindt.quote:
Je hebt een nieuw verhaal met een misselijkmakend einde?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lees dat stuk tekst in m'n fobo en zeg wat je ervan vindt.
Nee, een stuk overgetypt uit dat boek wat ik gelezen had.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw verhaal met een misselijkmakend einde?
Biodildo!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lees dat stuk tekst in m'n fobo en zeg wat je ervan vindt.
quote:
kut die doet et niequote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://www.funnygames.nl/spel/lemmings_spel.html
Nee, ik heb 2 7ens en daarmee 2 keer 5 ECTS!quote:
Anticlimax.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, een stuk overgetypt uit dat boek wat ik gelezen had.
Ow, goedzo!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 7ens en daarmee 2 keer 5 ECTS!
ik ben er echt verrekte slecht in zo te zienquote:
Ik ben ook trots op je.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Ja ik ben trots op mezelf.
Lekker beziggg.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
Resultatenoverzicht van bt
Economie en Bedrijfskunde (bijgewerkt tot 25-11-2009)
Studielast inECTS (1 credit ≡ 28 uur)Punten (1 punt ≡ 40 uur)
Studieonderdelen Score Datum Percentage Score EC
EBP651A05 History of Management 7 29-10-2009 7 5.0
EBP670B05 International Management I 7 04-11-2009 7 5.0
Aan de verstrekte gegevens kunnen geen rechten worden ontleend
Totaal gerealiseerde studielast 10.0 EC ( t/m 25-11-2009 )
Toen zei je zo van: "Ik ben toch zeker Sinterklaas niet. Ik heb geen geldboom in m'n tuin! Ben Sinterklaas niet. Ik heb een negatief fortuin. Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug ben jij de eerste die het hoort, kom dan nog maar eens terug."quote:Op donderdag 26 november 2009 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Een zwerver vroeg mij om een euro.
Ik ben ook trots op mezelf.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Ja ik ben trots op mezelf.
quote:
quote:
Ik gaf laatst een euro aan een zwerver.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Dat jij zulke goede resultaten gehaald hebt.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen zei je zo van: "Ik ben toch zeker Sinterklaas niet. Ik heb geen geldboom in m'n tuin! Ben Sinterklaas niet. Ik heb een negatief fortuin. Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug ben jij de eerste die het hoort, kom dan nog maar eens terug."
En waarom ben je daarom trots op jezelf danquote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij zulke goede resultaten gehaald hebt.
Helemaal niks! Daarom vind ik dat ook zo knap van mezelf.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En waarom ben je daarom trots op jezelf dan? Wat heb jij eraan bijgedragen
?
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helemaal niks! Daarom vind ik dat ook zo knap van mezelf.
lijkt met maar zo of vallen ze de laatste tijd echt met bosjes over je heen als je ergens loopt?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Jonge hoe kan je nou op haar stemmenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verander aub je foto, straks wint Skaai.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar ze bleven maar PM'en of ik mee wilde doen en toen ben ik maar gewoon gezwicht.
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge hoe kan je nou op haar stemmen!
Inmiddels geeditquote:Op donderdag 26 november 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[STEM] SEMTEX btw, omdat zij nu tweede staat, en de meeste kans heeft om nog 1e te worden. Ik schaam me diep om op Fok zitten als die Skaai straks Fok-babe wordt![]()
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben diep teleurgesteld in de democratie.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Dat is toch geen wedstrijd meerquote:Op donderdag 26 november 2009 13:58 schreef Broekpaling het volgende:
Grootste aandachtshoer (M/V) op FOK!
Bwehe.
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik eet nog eerder Yvonne's uitstrijkje op dan dat ik met Skaai kus.
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die op Skaai stemmen in de babes-contest. Als die wint en dus 'de mooiste FoK!-ster' is eet ik nog liever m'n keyboard op dan ooit in het echt geassocieerd te worden met FoK!.
Maak een kloon icm Hidemyass en post die foto's van net in dat topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |