Whaha!quote:
Dat is wel weer zo. Ik wist niet dat we mochten kiezen, maar zij is nóg okeejer.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef michiel_merk het volgende:
ik had daar liever Eva Jine gezien
[ afbeelding ]
dat is pas goedemorgen
Neej..is die gladde knakker die altijd met EO rommel bezig isquote:
ik krijg een stijfje.quote:
ik ook...maar dan een stijfje in mn nekje van het snel wegdraaien van mn hoofd bij het zien van die fotoquote:
Waarom ?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik ook...maar dan een stijfje in mn nekje van het snel wegdraaien van mn hoofd bij het zien van die foto
kasthomo, met je vleugels en wolvenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:38 schreef CP69 het volgende:
Ben geen homo , maar ik kan nou niet zeggen dat A een lelijkerd is ....
Het is gewoon niet mijn smaak van man. Ik hou niet van het lange haar wat ie nu heeftquote:Op woensdag 25 november 2009 23:38 schreef CP69 het volgende:
[..]
Waarom ?
Niet jou typ dus ?
Welke bekende Nederlandse gozer vind jij dan wel goed uitzien.
Ben geen homo , maar ik kan nou niet zeggen dat A een lelijkerd is ....
Ach jonge , ga verder spelen met pappies pik.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
kasthomo, met je vleugels en wolven
Ah , okay ..quote:Op woensdag 25 november 2009 23:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mijn smaak van man. Ik hou niet van het lange haar wat ie nu heeftIk vind zijn hoofd te gemaakt, en z'n gezicht staat me bovendien totaal niet aan
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:42 schreef CP69 het volgende:
[..]
Ach jonge , ga verder spelen met pappies pik.
nee, wakker worden met sven kockelman, daar word je vrolijk vanquote:Op woensdag 25 november 2009 23:11 schreef Tirza het volgende:
Bach, mijn hele dag bedorven. Arie Boomsma gaat Goedemorgen Nederland presenteren, verdomme, nooit meer een goedemorgen, als ik 's ochtens mijn tv aanzet springt die als eerste op Nederland 1, nu ben ik gedwongen mijn tv uit te houden 's ochtends
, want ik wens op de vroege ochtend niet tegen dat langharige hoofd aan te kijken met die vieze glibberige stem.
. En dat is moeilijk, want de tv aanzetten is een automatisme
![]()
.
Klacht: Arie Boomsma 's ochtends op de tv
Ik zou echt een moord doen om even op hem te mogen.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Antiklacht:
[ afbeelding ]
Hoe is dat precies een antiklacht?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Antiklacht:
[ afbeelding ]
JE BENT GEWOON JALOERS MAN. KIJK DAT LICHAAM.quote:Op donderdag 26 november 2009 03:10 schreef S.Seagal het volgende:
Hij heeft een veel te groot hoofd voor zijn lichaam.
De gemiddelde fokker heeft een beter lichaam dan hij heeft.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou echt een moord doen om even op hem te mogen.![]()
Idd, alleen maar helden hier.quote:Op donderdag 26 november 2009 03:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker heeft een beter lichaam dan hij heeft.
Nee, dat was omdat hij blijkbaar een veel nuchterdere/frissere kijk heeft op het geloof dan de achterban van de EO... Arie wilde bijvoorbeeld een controversieel programma maken ("Loopt een man over het water") waarin niet-gelovige cabaretiers grappen zouden maken over het geloof en daarna erover in discussie zouden gaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 03:16 schreef Sapstengel het volgende:
Dus ben benieuwd. Zou dit ook de reden zijn van zijn conflict met de E.O. ?
quote:Op donderdag 26 november 2009 03:19 schreef tho_Omas het volgende:
Het leven is een bitch, maar ik ben de pooier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |