Geen idee. Heb er nooit wat vandaan gehad. Maar ik weet wel dat ze gratis zijn. Dus ik dacht, dat meld ik ff.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is het afdrukken toch? Zelf ontwerpen is toch het leukst.
Dat is heel speciaal en altijd uniek, een eigengemaakt geboortekaartje.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd. Zo heb ik ook het geboortekaartje van onze zoon zelf ontworpen. Heel speciaal is dat dan!
En vistaprint is gratis idd, maar als je ze helemaal zelf wilt ontwerpen dan moet je er geloof ik wel voor betalen. Maar dan zijn ze nog goedkoop!
Ja hoor, dan mogen jullie keuren!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is heel speciaal en altijd uniek, een eigengemaakt geboortekaartje.![]()
Ga je een test-voorbeeld aan ons laten zien van je visitekaartje als ie af is?
Cat!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef Cat22 het volgende:
Is er nog iemand wakker? Ik leef nu een uur eerder namelijk.
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
cat, praat je nog terug of horen we dat pas over een uur?
edit:![]()
We zaten hier allemaal speciaal op jou te wachten.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Hee hoi! Wat een volk!
JJH!![]()
Ik ben vandaag gevlogen, het weer is hier fantastisch, vanmorgen stralende zon, vanmiddag werd het wat grijzer en heb ik een paar drupjes regen gehad. Maar niks om over naar huis te schrijven.
En nu zit ik bij mijn gastvrouw te internetten, we hebben elkaar een half uur gezien, ze heeft me de sleutels gegeven enis vertrokken naar haar werk en aansluitend een concert van Metalhead (of zoiets). Dus die komt laat thuis. Mag ik op de twee knuffelpoezen passen.
Leuk!!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Hee hoi! Wat een volk!
JJH!![]()
Ik ben vandaag gevlogen, het weer is hier fantastisch, vanmorgen stralende zon, vanmiddag werd het wat grijzer en heb ik een paar drupjes regen gehad. Maar niks om over naar huis te schrijven.
En nu zit ik bij mijn gastvrouw te internetten, we hebben elkaar een half uur gezien, ze heeft me de sleutels gegeven enis vertrokken naar haar werk en aansluitend een concert van Metalhead (of zoiets). Dus die komt laat thuis. Mag ik op de twee knuffelpoezen passen.
Wat lief.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
We zaten hier allemaal speciaal op jou te wachten.![]()
Heb je de kleding die je eventueel gaat dragen al gezien?
Welterusten Bamba.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Leuk!!Heel veel plezier daar!!
Ik ga slapen, trusten iedereen!![]()
Wel foto's maken he?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief.![]()
![]()
Ik kan kiezen: beide lange veel bedekkende jurken en allebei mooi. Morgenavond ga ik passen en kiezen. Pruik is optioneel, die heeft ze ook nog tienduuzend.
Dat ging ik niet.quote:
Buitenlanders snappen vaak het verschil niet tussen Nederland en Duitsland.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ging ik niet.![]()
Jij begrijpt me vanavond erg slecht. Taalbarriere?![]()
Ow ja, ik heb vandaag al een Duitse markt gezien!Met een kraampje met ' mini pancakes from Germany, they are called poffertjes'
![]()
Ik zal eerst de jurk eens gaan passen en dan bedenken of het feauteau waardig is.
Nope, nu in Londen, weekend in Somerset en dan nog een nachtje Londen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:35 schreef JJH het volgende:
En je hebt gelijk al een paar adoptiekatten te pakken.
Zit je nu in Londen? Of ging je daar pas later heen?
Da's wel gaaf!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, nu in Londen, weekend in Somerset en dan nog een nachtje Londen.
Ben vandaag verder nog in een amfibivoertuig de Thames in gedoken. Helaas zat de rest van het voertuig vol oudere dames en was de gids van dezelfde leeftijd dus die was ze zeer aan het pleasen. En die wijven maar kirren.
hoor jij het verschil tussen hongaars en tjechisch?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Buitenlanders snappen vaak het verschil niet tussen Nederland en Duitsland.
ok das gewoon treurigquote:Op donderdag 26 november 2009 00:47 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, ik heb vandaag al een Duitse markt gezien!Met een kraampje met ' mini pancakes from Germany, they are called poffertjes'
![]()
Hongarije en Tsjechie zijn twee verschillende landen. Ik weet waar ze liggen en wie welke is.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoor jij het verschil tussen hongaars en tjechisch?
(zeg maar wat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |