... geschreven met Bruce Springsteenquote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef shmoopy het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Because the Night, en dat vond ik al een geweldig nummer.
Wilde het net posten.quote:Op zondag 29 november 2009 21:01 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... geschreven met Bruce Springsteen
Ik ookquote:
The Old Grey Whistle Testquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:02 schreef Mryc het volgende:
[..]
Jesus died for somebody's sins but not mine etc.
Heeft ze nog gespeeldquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:19 schreef tong80 het volgende:
Gisteren pissing in the river gedraaid toevallig.
Deze show in het voorjaar op Down The Rabbit Hole gezien, en ondanks het beroerde geluid wist ze te imponerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:49 schreef Mryc het volgende:
Vanavond speelt ze met haar band haar 40-jarige debuutalbum Horses in TivoliVredenburg! Morgen Paradiso.
Was jij erbij, zo ja hoe was het?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:49 schreef Mryc het volgende:
Vanavond speelt ze met haar band haar 40-jarige debuutalbum Horses in TivoliVredenburg! Morgen Paradiso.
Blijft een mooie zaal.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:14 schreef Zeitgeist het volgende:
Zaterdag in Tivoli gezien. Erg indrukwekkend!
Wat een energie ook nog deze dame. Top concert. Wel achterlijk druk
Denk dattie dat bedoelt, niet in de veronderstelling dat die man ooit in de nieuwe is geweest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:28 schreef Mryc het volgende:
[..]
Mooie zaal? In TivoliVredenburg? Geef mij het oude Tivoli maar.
Of het oude Vredenburgquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:28 schreef Mryc het volgende:
[..]
Mooie zaal? In TivoliVredenburg? Geef mij het oude Tivoli maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |