Hmm.. Israëlische chicks in bikini's en los haar, who can refuse them.quote:
Ach, 1 op de 5 Israelische chicks heeft de Marokkaanse nationaliteit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hmm.. Israëlische chicks in bikini's en los haar, who can refuse them.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hmm.. Israëlische chicks in bikini's en los haar, who can refuse them.
Janmaat of erger?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
He he nu de politiek nog even wakker worden en we zijn binnen 1 dag van het hele probleem af ..
Maar dit gevoel heb ik al jaren hoor zelf in de jaren 80 liep ik dit al te verkondigen
Die liggen te morren naast het bad in hun boerka's omdat ze geen tweederangsburgers mogen zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, 1 op de 5 Israelische chicks heeft de Marokkaanse nationaliteit.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, 1 op de 5 Israelische chicks heeft de Marokkaanse nationaliteit.
Jij woont toch in Australie en volgt een opleiding tot surfinstructeur, at least zoiets verklaarde je eerder. Dan ben je zowel in Nederland als in Australie een tweederangsburger (want reken maar dat Australie scherp discrimineert!)quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Jij zou nooit zeggen dat ik een tweederangs burger ben, dat doet zij wel.
Surfinstructeur?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jij woont toch in Australie en volgt een opleiding tot surfinstructeur, at least zoiets verklaarde je eerder. Dan ben je zowel in Nederland als in Australie een tweederangsburger (want reken maar dat Australie scherp discrimineert!)
Jawel, verklaar anders eens die hordes hebreeuws pratende mensen die mijn avondrust verstoren als ik een rondje door Fez heen loop.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:01 schreef telavivnick het volgende:
[..]
je ben niet echt op de hoogte he
![]()
Café zionisme.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel, verklaar anders eens die hordes hebreeuws pratende mensen die mijn avondrust verstoren als ik een rondje door Fez heen loop.
quote:Meanwhile the State of Israel is home to nearly 1,000,000 Jews of Moroccan descent, around 15% of the nation's total population.
a ok dan is een op de vijf ...........??quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel, verklaar anders eens die hordes hebreeuws pratende mensen die mijn avondrust verstoren als ik een rondje door Fez heen loop.
Te laat, 3-3.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:11 schreef telavivnick het volgende:
[..]
a ok dan is een op de vijf ...........??
quote:
Ja, op de een of andere manier is Hitler automatisch gegarandeerd voor internet lol ofzo, maar ik denk dat je eigenlijk doelt op het "strategie" deel van Der Untergang?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat niet dat stukje waar ook 20 parodieen op zijn gemaakt?
Ah, jep. Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier is Hitler automatisch gegarandeerd voor internet lol ofzo, maar ik denk dat je eigenlijk doelt op het "strategie" deel van Der Untergang?
Dus 1 op de 6 en nooit problemen gerapporteerd. Misschien ligt het toch niet aan de Marokkanen dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
telavivnick had gelijk, het is niet 1 op de 5.
[..]
eh....nee zonder boerka's (geen moslims)komen hier heen .is een hoop verschilquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dus 1 op de 6 en nooit problemen gerapporteerd. Misschien ligt het toch niet aan de Marokkanen dan?
Terecht dat die verkettert worden. Nu nog de PVV aanhangen is gewoon debiel. Twee jaar geleden had het nog zin, maar sinds de stelling 'Koran doorscheuren of anders het land uit' is het volledig verkeerd gegaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:07 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Precies, tegenwoordig zie je bij interviews al die mensen weglopen als er iets over de PVV gevraagd wordt met "Daar laat ik me niet over uit als u het niet erg vind".
Je wordt gewoon verketterd door de politiek en de over het paard getilde sociologen, dus mensen houden hun mond er wel over en laten hun stem wel voor hun spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |