Maar daarvoor krijg je natuurlijk ook iets terug!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef HugoChavez het volgende:
Ik had in Tsjechie een laptop gekocht (notebooky), het is daar iets goedkoper dan hier.
Waar zit dat dan en hoe noem je 'update' in het Tsjechisch?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
update voor taal pakket.. moet lukken
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou Tsjechisch leren, dat is de makkelijkste oplossing
Is ook probleem, die taal wordt nergens aangeboden in dit land.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou Tsjechisch leren, dat is de makkelijkste oplossing
Ja ik ben gewoon niet zo slim.quote:
http://www.loi.nl/Talen/tsjechisch_zelfstudiepakket/index.htm?cmp=afc-38449&link=Tjechisch_zelfstudiepakket&tduid=63550688a4fb8f76620fde330adde1aaquote:Op woensdag 25 november 2009 19:52 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Is ook probleem, die taal wordt nergens aangeboden in dit land.
We hebben wel Polen en Bulgaren en blokfluitspelende Roemenen, maar Tsjechie is zo rijk en ontwikkeld die gasten hoeven niet te emigreren. Dus die kom je nooit tegen buiten hun eigen land.
Wordt door gewoon verkocht in computerwinkels.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
Windows XP? Heb je een laptop in een museum gekocht ofzo?
Dat is wel een idee. Begrijp ik die Tsjechische meisjes eindelijk in de disco.quote:
Je had natuurlijk ook voor Windows 7 kunnen kiezenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Wordt door gewoon verkocht in computerwinkels.
En VISTA zuigt, want dat zit vol gaten. Is niet veilig voor internetbankieren. Dus ik heb liever Win XP.
Nederlands is moeilijker en dat heb je ook kunnen lerenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:03 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dat is wel een idee. Begrijp ik die Tsjechische meisjes eindelijk in de disco.![]()
Het is wel een erg moeilijke taal.
Windows 7 is ook uit tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Wordt door gewoon verkocht in computerwinkels.
En VISTA zuigt, want dat zit vol gaten. Is niet veilig voor internetbankieren. Dus ik heb liever Win XP.
Ze hadden ook Vista (maar goed dat programma is zo lek als een gemiddelde Poolse woning) en met Win 7, maar die waren ook allemaal veel duurder.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:57 schreef Skonk het volgende:
Windows XP.
Wat verwacht je nou serieus?
Dus eigenlijk is je klacht dat je een gierige eikel bent die geen fatsoenlijke laptop wilde kopen en daardoor nu in de problemen zit?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ze hadden ook Vista (maar goed dat programma is zo lek als een gemiddelde Poolse woning) en met Win 7, maar die waren ook allemaal veel duurder.![]()
Ik had niet zoveel kronen op mijn bankrekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |