Maar daarvoor krijg je natuurlijk ook iets terug!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef HugoChavez het volgende:
Ik had in Tsjechie een laptop gekocht (notebooky), het is daar iets goedkoper dan hier.
Waar zit dat dan en hoe noem je 'update' in het Tsjechisch?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
update voor taal pakket.. moet lukken
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou Tsjechisch leren, dat is de makkelijkste oplossing
Is ook probleem, die taal wordt nergens aangeboden in dit land.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou Tsjechisch leren, dat is de makkelijkste oplossing
Ja ik ben gewoon niet zo slim.quote:
http://www.loi.nl/Talen/tsjechisch_zelfstudiepakket/index.htm?cmp=afc-38449&link=Tjechisch_zelfstudiepakket&tduid=63550688a4fb8f76620fde330adde1aaquote:Op woensdag 25 november 2009 19:52 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Is ook probleem, die taal wordt nergens aangeboden in dit land.
We hebben wel Polen en Bulgaren en blokfluitspelende Roemenen, maar Tsjechie is zo rijk en ontwikkeld die gasten hoeven niet te emigreren. Dus die kom je nooit tegen buiten hun eigen land.
Wordt door gewoon verkocht in computerwinkels.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
Windows XP? Heb je een laptop in een museum gekocht ofzo?
Dat is wel een idee. Begrijp ik die Tsjechische meisjes eindelijk in de disco.quote:
Je had natuurlijk ook voor Windows 7 kunnen kiezenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Wordt door gewoon verkocht in computerwinkels.
En VISTA zuigt, want dat zit vol gaten. Is niet veilig voor internetbankieren. Dus ik heb liever Win XP.
Nederlands is moeilijker en dat heb je ook kunnen lerenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:03 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dat is wel een idee. Begrijp ik die Tsjechische meisjes eindelijk in de disco.![]()
Het is wel een erg moeilijke taal.
Windows 7 is ook uit tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
En VISTA zuigt, want dat zit vol gaten. Is niet veilig voor internetbankieren. Dus ik heb liever Win XP.
Ze hadden ook Vista (maar goed dat programma is zo lek als een gemiddelde Poolse woning) en met Win 7, maar die waren ook allemaal veel duurder.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:57 schreef Skonk het volgende:
Windows XP.
Wat verwacht je nou serieus?
Dus eigenlijk is je klacht dat je een gierige eikel bent die geen fatsoenlijke laptop wilde kopen en daardoor nu in de problemen zit?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ze hadden ook Vista (maar goed dat programma is zo lek als een gemiddelde Poolse woning) en met Win 7, maar die waren ook allemaal veel duurder.![]()
Ik had niet zoveel kronen op mijn bankrekening.
Morava?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:07 schreef Buschetta het volgende:
Rofl, goed dat je me eraan laat denken. Koop morgen ook een laptop.
Groeten uit Moravie
Hmmm... misschien, kan ik proberen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:18 schreef hugecooll het volgende:
Kan je die Tsjechische key niet gewoon voor je Nederlandse XP gebruiken?
Ik ben nu niet meer in Tsjechie. Kom pas in mei weer terug, geld is op nu.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef Flammie het volgende:
Ik ken een goed hostel in je buurt waar je die taal kunt leren.
PM me maar voor gegevens
*hint* lees de comments op die minder legale sites voor je iets download.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef HugoChavez het volgende:
Ik had in Tsjechie een laptop gekocht (notebooky), het is daar iets goedkoper dan hier.
Krijg ik uiteraard er een Tsjechische versie Win XP bij (een legale, het is immers geen Polen).
Ik vraag nog 'Vi mam take Windows po Anglistina nebo Nemecko jaziku? Ja ne rozemite dobre jaziku cestina'![]()
Nee, die hadden ze niet, want niemand in dat land spreekt Engels en slechts enkelen Duits.![]()
Dus nu zit ik hier met een Tsjechische PC, met Tsjechische tekens (dus de trema op de e bijvoorbeeld doet het niet) en ik probeerde net een andere monitor aan te sluiten, dat was erg lastig omdat ik er niet uit kom uit het configuratiescherm in het Tsjechisch.![]()
Ik heb wel een Nederlandse XP versie maar die is gekraakt en werkt niet goed.
Dus nu heb ik de keuze, of een Nederlandse XP die niet goed werkt en geen updates doet of een Tsjechische die wel goed werkt, maar die ik niet versta.
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:21 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Hmmm... misschien, kan ik proberen.Dekuje vam.
Gelukkig zijn er nog landen die niet alle woorden naar het Engels veranderen zoals het gare Nederlandsquote:Op woensdag 25 november 2009 19:49 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Waar zit dat dan en hoe noem je 'update' in het Tsjechisch?
Die gasten hebben zelfs een ander woord voor computer. Dat heet daar 'pocitac'.E-mail is ook geen e-mail maar e-posta.
Spreek voor jezelf, TS.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef HugoChavez het volgende:
Krijg ik uiteraard er een Tsjechische versie Win XP bij (een legale, het is immers geen Polen).
Ik vraag nog 'Vi mam take Windows po Anglistina nebo Nemecko jaziku? Ja ne rozemite dobre jaziku cestina'![]()
Nee, die hadden ze niet, want niemand in dat land spreekt Engels en slechts enkelen Duits.![]()
Dus nu zit ik hier met een Tsjechische PC, met Tsjechische tekens (dus de trema op de e bijvoorbeeld doet het niet) en ik probeerde net een andere monitor aan te sluiten, dat was erg lastig omdat ik er niet uit kom uit het configuratiescherm in het Tsjechisch.![]()
Het is me uiteindelijk wel gelukt na 3 uur met woordenboek ernaast.![]()
![]()
![]()
Dus nu heb ik de keuze, of een Nederlandse XP die niet goed werkt en geen updates doet of een Tsjechische die wel goed werkt, maar die ik niet versta.
Misschien een spoedcursus Tsjechisch doen, zodat ik mijn PC begrijp?
Voor Linux ben ik te stom helaas.Ik ben een Nederlander, dus niet erg intelligent.
![]()
![]()
Ik was op vakantie daar, ik woon er niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 03:03 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, TS.![]()
En ik vraag me af waarom je niet naar een andere winkel kon, of je laptop vanuit Nederland online kunnen bestellen?
En je kent Tsjechisch niet eens, maar gaat toch ook in dat land wonen?? Hoe komt dat?![]()
Kan je niet gewoon de "taal-wijzigen" optie ergens klikken in je OS? Engels is bijna zeker altijd ergens te vinden als taal-variant in hedendaagse software, voor elke taalversie dan ook, zou ik denken.
En hoe gebruik je de computer nu, om online met ons mee te typen, als je het niet eens kon begrijpen..
Vage zaak, TS, en denk niet dat de vreemde taal iets maar dan ook iets mee te maken heeft.
Windows Vista is toch echt wel veiliger dan Windows XP, dat OS is nu al 10 jaar oud en virus/trojan/worm schrijvers hebben dus flink de tijd gehad om voor Win XP hun troep te bouwen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Wat maakt dat eigenlijk uitquote:Op donderdag 26 november 2009 03:03 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, TS.![]()
En ik vraag me af waarom je niet naar een andere winkel kon, of je laptop vanuit Nederland online kunnen bestellen?
En je kent Tsjechisch niet eens, maar gaat toch ook in dat land wonen?? Hoe komt dat?![]()
Kan je niet gewoon de "taal-wijzigen" optie ergens klikken in je OS? Engels is bijna zeker altijd ergens te vinden als taal-variant in hedendaagse software, voor elke taalversie dan ook, zou ik denken.
En hoe gebruik je de computer nu, om online met ons mee te typen, als je het niet eens kon begrijpen..
Vage zaak, TS, en denk niet dat de vreemde taal iets maar dan ook iets mee te maken heeft.
Je bent te stom om een cd'tje te branden en 4x op volgende te drukken?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef HugoChavez het volgende:
Voor Linux ben ik te stom helaas.Ik ben een Nederlander, dus niet erg intelligent.
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft hij alleen een recovery DVD. Die moet hij dus gebruiken om vervolgens Nederlands of Engels te kiezen.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:08 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Als het een OEM key is download je gewoon een Windows XP OEM NL CD, installeren, key invoeren en gaan! Wel even zelfde versie downloaden.
Succes
Of anders gooi je er een Linux distro op.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef HugoChavez het volgende:
Het is me uiteindelijk wel gelukt na 3 uur met woordenboek ernaast.![]()
![]()
![]()
Misschien een spoedcursus Tsjechisch doen, zodat ik mijn PC begrijp?
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |