Extra update:
- Zover 100 procent zeker is heeft ze 2 weken bij een mannetje gezeten bij vorige eigenaar daar voor weet hij niet.
Ik kan haar buik ook opzij leggen zeg maar? -
[size=3]Ik heb een super lieve cavia via Marktplaats.
Gratis, en in de buurt. Heb haar gehaald als vriendje voor mijn konijn. (Ja, mensen raden dit af, maar het was mijn enige oplossing dus geen gezeur blabla - doe dat maar via pb.)
De man van wie ik haar heb had via de dierenwinkel 2 cavia's genomen, 2 vrouwtjes werd hem verteld. Maar het bleken dus 1 mannetje & vrouwtje te zijn. Weet niet hoe lang ze bij elkaar gezeten hebben, maar genoeg tijd om gedekt te worden lijkt me.
Ik wist dat ze zwanger zou kunnen zijn, mij lijkt het super leuk ooit een nestje te zien groot worden, heb genoeg kooien over, en de tijd, en de mogelijkheid om een jonkie of twee eventueel zelf er bij te houden.
Ben alleen geen voorstander van 'oeps' nestjes want die zitten al heel veel in opvangen, en er zijn al genoeg caviaatjes die een warm huisje willen, maar als het al eenmaal zo is waarom dan niet..
Wilde aan jullie vragen of jullie misschien via deze foto's zouden kunnen zien of er misschien wat in dr buikie zit,
en hoeveel kost een echo?
Heb helaas geen weegschaal maar ga deze week er eentje halen, want met een konijn & cavia is het handig ze soms te wegen![/size]
![]()
Vanaf de bovenkant van de cavia.
![]()
Zijkant van de cavia.
![]()
Dit is een van haar tepels,
nu zie je dat ze best langwerpig zijn, is dit een teken dat ze misschien dragend is of dat ze wel ooit al nest gehad heeft? Jammer dat de foto onduidelijk is maar het rose is de tepel.
Heb de vorige eigenaar nu nog gevraagd hoe oud ze eigenlijk is en hoe lang ze bij het mannetje gezeten heeft. Hoop dat ze nog niet 1 jaar is, ivm. bekken.
Heb reactie van vorige eigenaar binnen. Ze heeft 2 weken bij het mannetje gezeten. Misschien zelfs langer in de winkel weet ik dus niet, leeftijd is onbekend maar ze heeft witte tandjes. 25 NOV 09
[ Bericht 99% gewijzigd door Bumbaluutje op 25-11-2009 18:03:38 ]