quote:Op donderdag 26 november 2009 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou het Gert Ga Naar Bed Spel er weer bijzoeken maar ik vind niet
En ze heeft helemaal niets verteld, ik loop te janken over mijn hoofdpijn.
Da's echt niet liefquote:Op donderdag 26 november 2009 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HEB JE HOOFDPIJN DAN? KUT ZEG!!!![ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het was wel pseudo-hartelijk bedoeld eigenlijk.quote:
Die van ons was speciaal. Een speciale kankerboom en die had wél tekst.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:32 schreef Gert het volgende:
Awww Noek! Kijk dan!
Ons échte kankerboompje was mooier hè! Maar die had geen warrige tekst op z'n bast, alleen een meneer die heel kwaad op hem/haar was.![]()
Morgen, vandaag nog onderzoeken MRI dacht ik en nog iets maar ze was vooruit gegaan vertelde de arts gisteravond aan haar.quote:
Ben er ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:54 schreef Noek het volgende:
Deisyy, hoe was de film?
Ben benieuwd, vooral naar Barry.
Ik heb ze nog niet. Nee, die pindakaas is niet lekker. Heb ik ook niet weer besteld. Coconut vond ik erg lekker en die vuurbalsmaak.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben er ook benieuwd naar.
Heb jij ook al van je Jelly Beans gesmuld? Behalve van de peanut butter, want dat is pindakaas en pindakaas is geen snoepsmaak.
Oh, jij hebt echt een keuze gemaakt! Ik heb alle 49 smaken (zeggen ze, alsof ik die ga tellen).quote:Op donderdag 26 november 2009 09:25 schreef Noek het volgende:
Ik heb ze nog niet. Nee, die pindakaas is niet lekker. Heb ik ook niet weer besteld. Coconut vond ik erg lekker en die vuurbalsmaak.![]()
Ik wil ze vandaag.Vind je ze verder wel oké?
Ja, ik ben echt selectief te werk gegaan. Zoiets neem ik heel serieus. Dan controleer ik het nog een keertje want stel je voor dat ik de vanille zou vergeten!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, jij hebt echt een keuze gemaakt! Ik heb alle 49 smaken (zeggen ze, alsof ik die ga tellen).
Verder zijn ze meer dan okay, want de echte Jelly Beans waar we zo van houden.
En de boom van Manu. Alleen daarom al moeten de jelly beans vandaag bij je afgeleverd worden!
Het is ook niet ter vervanging van julilie echt boompje hoor, dat kan helemaal niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Lies, oh wat tof.Neem gewoon altijd foto's als je iets tegenkomt. Zo leuk.
Nee joh, er stond toen op die boom dat het een speciale boom was blabla, dat was de tekst. Wij maakten daar een speciale kankerboom van. Daarom was die speciaal. Omdat de tekst dat zei. Misschien dat ik hem ooit nog eens zie, dan neem ik er een foto van en denk ik aan jou.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is ook niet ter vervanging van julilie echt boompje hoor, dat kan helemaal niet.
Het is gewoon meer dat ik altijd even aan jullie denk als ik hem zie
Goedemorgen!
Prachtig.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze kwam ik tegen bij het vinden van mijn avatar. Mijn kerstboom van vorig jaar. Die heb ik toen geplaats voor Manu.
Denk je dat hij mooi zou staan? Met kerstlichtjes?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, er stond toen op die boom dat het een speciale boom was blabla, dat was de tekst. Wij maakten daar een speciale kankerboom van. Daarom was die speciaal. Omdat de tekst dat zei. Misschien dat ik hem ooit nog eens zie, dan neem ik er een foto van en denk ik aan jou.
Of ik pot hem en geef hem aan jou. Voor in je tuin. Verrassing!
Ik ook, word daar altijd (nog) vrolijk(er) van.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk je dat hij mooi zou staan? Met kerstlichtjes?
Ik ga in het kader van huiswerk vermijdend gedrag zo een vlakschuurmachine kopen en een deur afschuren.
Goedemorgen Juud, dat nummer vind ik leuk!
Interne memo:quote:Op donderdag 26 november 2009 10:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ook, word daar altijd (nog) vrolijk(er) van.
Zometeen maar eens op pad. Ze hebben op mijn pleintje, waar ik altijd mijn boodschapjes verzamel een Hemageopend gisteren. Nu hoef ik niet meer naar t centrum, wat ik altijd gedoe vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |