Helaas, ik heb een keer 25 euro aan het secretariaat moeten doneren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Er zit normaal gesproken wel een maximum aan het bedrag dat je moet betalen. Ik geloof dat dat iets van 15 euro is.
Bij ons is het 5 euro per vak / tentamen met een maximum van 10 euro.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Helaas, ik heb een keer 25 euro aan het secretariaat moeten doneren.
Dit is Fok!, dus waarschijnlijk krijg je de komende uren een stuk of veertig PM's met oneerbare voorstellen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef Nothingwoman het volgende:
Yeey, hier ga ik vanaf september studeren
Iemand nog een kamer over toevallig?
Valt mee, nog niksquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dit is Fok!, dus waarschijnlijk krijg je de komende uren een stuk of veertig PM's met oneerbare voorstellen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
Vakantie en misschien mijn P gehaald
Omdat ik dan alleen jou kenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
het was eern zeer gezellige BBQ! Waarom ben je niet even langsgekomen
Oja.. die had ik ook nog zien lopen...quote:
Aanvragen als je al je vakken hebt afgerond bij het secretariaat van je studie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Breekfast het volgende:
Moet je je P aanvragen als je hem gehaald hebt?
Hoe werkt dat precies?
Moet dat of is dat leuk voor de sier?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aanvragen als je al je vakken hebt afgerond bij het secretariaat van je studie.
Dat hangt van de faculteit af meen ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Moet dat of is dat leuk voor de sier?
Zeer eens! Rechtsfilosofie...quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:09 schreef ganzenherder het volgende:
Oja sommige overkoepelende vakken als Filosofie vind ik vreselijk. Ik snap het doel van het vak wel een beetje maar de manier en intensiviteit waarop de cursus gegeven word vind ik veel te ver gaan.
Ik snap echt werkelijk waar geen flikker van dit vak. Je zal je P toch eens niet halen door zo'n curus. Echt geen toffe uitvinding van de RU
Maar is Huygens niet alle vier die groene gebouwen, en zitten de oneven nummers links vanaf de ingang en de even rechts of een ander soort logica?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:06 schreef IrishBastard het volgende:
Verder is 086 gewoon het lokaal. Werkt dus hetzelfde als de meeste andere gebouwen, eerste twee getallen voor de verdieping, daarna voor het lokaal
Benieuwd wat ik daar moet doen voor een cursus risicocommunicatiequote:Oh, en HFML staat voor High Frequency Magnetics Lab, magneetlab dus
De nummering heeft in het algemeen de vorm HG0v.xyz, waarbij v de verdieping is (0, 1, 2 of 3) en x de vleugel waar je moet zijn (1 t/m 8 of 0). Zo is HG00.086 een zaaltje op de begane grond dat niet in een vleugel ligt (dus direct aan de centrale gang, ook wel straat genoemd). HG03.632 is bijvoorbeeld een colloquiumzaaltje op de derde verdieping in vleugel 6. De laatste twee cijfers geven ongeveer aan waar in de straat of vleugel je moet zijn, maar met even en oneven heeft dat niets te maken. Het is niet echt hogere wiskunde, je komt er wel uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:08 schreef Cerbie het volgende:
Maar is Huygens niet alle vier die groene gebouwen, en zitten de oneven nummers links vanaf de ingang en de even rechts of een ander soort logica?
Je volgt er waarschijnlijk gewoon college, want in het magnetenlab is een klein zaaltje voor zo'n 40 man. Vanaf de Heyendaalseweg door de kantine van het Huygensgebouw heen, inderdaad, en eenmaal in het gebouw simpelweg de trappen op en je vindt het welquote:Benieuwd wat ik daar moet doen voor een cursus risicocommunicatie![]()
Heldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:50 schreef Tochjo het volgende:
[..]
De nummering heeft in het algemeen de vorm HG0v.xyz, waarbij v de verdieping is (0, 1, 2 of 3) en x de vleugel waar je moet zijn (1 t/m 8 of 0). Zo is HG00.086 een zaaltje op de begane grond dat niet in een vleugel ligt (dus direct aan de centrale gang, ook wel straat genoemd). HG03.632 is bijvoorbeeld een colloquiumzaaltje op de derde verdieping in vleugel 6. De laatste twee cijfers geven ongeveer aan waar in de straat of vleugel je moet zijn, maar met even en oneven heeft dat niets te maken. Het is niet echt hogere wiskunde, je komt er wel uit
[..]
Je volgt er waarschijnlijk gewoon college, want in het magnetenlab is een klein zaaltje voor zo'n 40 man. Vanaf de Heyendaalseweg door de kantine van het Huygensgebouw heen, inderdaad, en eenmaal in het gebouw simpelweg de trappen op en je vindt het wel
Krijg ik nou nog een brief ter bevestiging van de RU met de post of kan ik in september gewoon beginnen?quote:Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is gehonoreerd op 28-07-2010. Je bent nu officieel ingeschreven.
Ik heb ook een inschrijvingsverzoek ingediend maar ik krijg uberhaupt geen betalingsformulier toegestuurdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef .aeon het volgende:
Ik heb me via studielink weer opnieuw ingeschreven, en ook dat betalingsformulier opgestuurd.
[..]
Krijg ik nou nog een brief ter bevestiging van de RU met de post of kan ik in september gewoon beginnen?
Leuk dat ze zo goed informerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die moet je tegenwoordig zelf printen en VOOR de 15e opgestuurd hebben
Je krijgt een registratiekaart thuisgestuurd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef .aeon het volgende:
Krijg ik nou nog een brief ter bevestiging van de RU met de post of kan ik in september gewoon beginnen?
Radboud Universiteit.. Leuker kunnen we het niet maken, wel moeilijker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
@ Cerbie, ik was ook al vakken voor de master aant uitzoeken, maar dat had ik in mei ofzo al gedaan, dus ik die vakken nu in het rooster opzoeken, en daarna voor de zekerheid toch maar even in de studiegids, hadden ze een vak wat eerst verplicht was nu niet meer verplicht gemaakt, (gelukkig was ik zelf al naar dat andere verplichte vak geswitcht omdat ik dacht dat het meer bij de rest van mijn pakket zou passen) en in de ene studiegids staat nog dat er ruim 20 keuzevakken zijn, (je moet 14 EC verplichte vakken en 14 EC keuzevakken binnen het rechtsgebied en dan mag je nog 14 EC keuzevakken buiten om..) En in de andere van 2010 staan er echt maar 10 opgenoemd ofzo.. Nu heb ik gelukkig één vak wat 14 EC is, een keuzevak buiten het gebied wat 7 EC is, en wat vakken uit het buitenland die volgens mij mee mogen tellen, maar dat moet ik allemaal nog even afwachten, gelukkig vrijdag een afspraak bij de studieadviseur
Maar serieus, het kan toch echt niet dat iedereen dit op tijd doorheeft? Ze hebben zelfs niet eens de moeite genomen om een mailtje te sturen, hoe moeten mensen dit in godsnaam weten dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dat vond ik ook..
Het is ook nog zo'n klote bestand wat niet opgeslagen kan worden alst ingevuld is, dus je moet het invullen en meteen printen
Wordt ook wel eens tijd dan. Kan me herinneren dat ik die vorig jaar begin augustus kreeg, maar heb nog niks.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:00 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Je krijgt een registratiekaart thuisgestuurd.
de spullen opgehaald en zo dadelijk mijn mede broers en zussen en uiteraard mijn mentoren ontmoeten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |