abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81558770
Ik heb om 14:30 een gesprek met een hoogleraar, ik ga er maar vanuit dat ze er is.
pi_81558928
als ze zelf die afspraak gemaakt heeft zal 't wel goed zijn
Ja doei.
pi_82495552
nou, schop dan maar weer
Ja doei.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:42:00 #204
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_83283675
Wat een faal, ik heb dit jaar nog geen hertentamens gemaakt en kwam er vandaag achter dat ik me hiervoor moest inschrijven. Op de uni waar ik vorig jaar op zat hoefde dat ook niet.Fail, weer 10 euro lichter

Nu blijkt het dat ik me zelfs voor mijn normale tentamens volgende week ook al vergeten ben in te schrijven. Kan ik dit nog kosteloos proberen op te lossen?
Patat Friet
pi_83283735
nope dokken
Ja doei.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:44:38 #206
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_83283784
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
nope dokken
Patat Friet
pi_83283815
Er zit normaal gesproken wel een maximum aan het bedrag dat je moet betalen. Ik geloof dat dat iets van 15 euro is.
pi_83284284
Ligt er ook aan welke faculteit, bij rechten heb je gewoon pech en mag je tot augustus wachten. of tot volgend jaar als je pech hebt.
pi_83289952
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Er zit normaal gesproken wel een maximum aan het bedrag dat je moet betalen. Ik geloof dat dat iets van 15 euro is.
Helaas, ik heb een keer 25 euro aan het secretariaat moeten doneren.
pi_83442083
*schop*
Ja doei.
pi_83756427
*AED tevoorschijn tovert*
Ja doei.
pi_84054208
Yeey, hier ga ik vanaf september studeren
Iemand nog een kamer over toevallig?
pi_84054506
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Helaas, ik heb een keer 25 euro aan het secretariaat moeten doneren.
Bij ons is het 5 euro per vak / tentamen met een maximum van 10 euro.
pi_84054563
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef Nothingwoman het volgende:
Yeey, hier ga ik vanaf september studeren
Iemand nog een kamer over toevallig?
Dit is Fok!, dus waarschijnlijk krijg je de komende uren een stuk of veertig PM's met oneerbare voorstellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 17:45:42 ]
pi_84057399
Vakantie en misschien mijn P gehaald
Patat Friet
pi_84104254
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dit is Fok!, dus waarschijnlijk krijg je de komende uren een stuk of veertig PM's met oneerbare voorstellen.
Valt mee, nog niks
pi_84127585
zo! weer toegelaten enzulks
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_84127655
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
Vakantie en misschien mijn P gehaald

dattum
Ja doei.
pi_84127712
Feli MoBlo! zag en hoorde trouwens dat de BBQ gister gezellig was?
pi_84127792
het was eern zeer gezellige BBQ! Waarom ben je niet even langsgekomen
Ja doei.
pi_84127849
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
het was eern zeer gezellige BBQ! Waarom ben je niet even langsgekomen
Omdat ik dan alleen jou ken Had bijna mijn huisgenoot overgehaald (doet ook informatiekunde), maar hij had geen zin
pi_84127863
tsk

IB was er ook
Ja doei.
pi_84127897
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
tsk

IB was er ook
Oja.. die had ik ook nog zien lopen... ik ken Jan en Erik ook nog wel
pi_84346664
Moet je je P aanvragen als je hem gehaald hebt?
Hoe werkt dat precies?
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2010 @ 12:34:46 #225
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84351425
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Breekfast het volgende:
Moet je je P aanvragen als je hem gehaald hebt?
Hoe werkt dat precies?
Aanvragen als je al je vakken hebt afgerond bij het secretariaat van je studie.
pi_84364262
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Aanvragen als je al je vakken hebt afgerond bij het secretariaat van je studie.
Moet dat of is dat leuk voor de sier?
Patat Friet
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2010 @ 18:04:56 #227
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84365080
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Moet dat of is dat leuk voor de sier?
Dat hangt van de faculteit af meen ik.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:26:07 #228
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_84689881
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:09 schreef ganzenherder het volgende:
Oja sommige overkoepelende vakken als Filosofie vind ik vreselijk. Ik snap het doel van het vak wel een beetje maar de manier en intensiviteit waarop de cursus gegeven word vind ik veel te ver gaan.
Ik snap echt werkelijk waar geen flikker van dit vak. Je zal je P toch eens niet halen door zo'n curus. Echt geen toffe uitvinding van de RU :{
Zeer eens! Rechtsfilosofie... :r Dramatisch vak, alhoewel het vak zelf in vergelijking met de docenten nog meevalt :') De derde keer gehaald, geen idee waar het over ging...

Hier Nederlands recht overigens!

tvp :)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_84820319
Vorige week nog bijkans voor gek uitgemaakt op de beta-faculteit :')

Studeer aan de medische faculteit en wij kunnen ons niet inschrijven voor vakken bij de andere faculteiten via KISS, omdat het UMCN een aparte administratie bijhoudt. Heb me vorig jaar al bij Sociale Wetenschappen in laten schrijven via het onderwijsbureau daar omdat ik anders geen keuzevak psychologie kon doen.

Dus wil hetzelfde gedoe weer gaan doen bij het onderwijsbureau van de beta, kijkt ze me aan alsof ik gek ben ;( Nee ik ben geen VWO'er, ik studeer hier al ruim 4 jaar }:|

Kunnen ze daar trouwens geen routenummers ophangen, geen idee hoe ik dat rooster moet gebruiken :@
Daar staan locaties op als Hg00.086.. Hfml0220 :? Hoe kom ik daar / wat is de logica erachter. :P Hg zal wel voor huygens staan en 00 voor begane grond, maar verder.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:06:02 #230
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_84821123
Verder is 086 gewoon het lokaal. Werkt dus hetzelfde als de meeste andere gebouwen, eerste twee getallen voor de verdieping, daarna voor het lokaal :)

Oh, en HFML staat voor High Frequency Magnetics Lab, magneetlab dus ;)
pi_84821201
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:06 schreef IrishBastard het volgende:
Verder is 086 gewoon het lokaal. Werkt dus hetzelfde als de meeste andere gebouwen, eerste twee getallen voor de verdieping, daarna voor het lokaal :)
Maar is Huygens niet alle vier die groene gebouwen, en zitten de oneven nummers links vanaf de ingang en de even rechts of een ander soort logica?
quote:
Oh, en HFML staat voor High Frequency Magnetics Lab, magneetlab dus ;)
Benieuwd wat ik daar moet doen voor een cursus risicocommunicatie :P Dat is dat gebouw achter Huygens toch?

Voel me ineens helemaal geen RU student, nu ik van ons ziekenhuis-eilandje af kom :P
Heb vorig jaar de portier van Spinoza ook een aantal keer lastig gevallen, geen idee waar ik heen moest.
pi_84822564
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:08 schreef Cerbie het volgende:
Maar is Huygens niet alle vier die groene gebouwen, en zitten de oneven nummers links vanaf de ingang en de even rechts of een ander soort logica?
De nummering heeft in het algemeen de vorm HG0v.xyz, waarbij v de verdieping is (0, 1, 2 of 3) en x de vleugel waar je moet zijn (1 t/m 8 of 0). Zo is HG00.086 een zaaltje op de begane grond dat niet in een vleugel ligt (dus direct aan de centrale gang, ook wel straat genoemd). HG03.632 is bijvoorbeeld een colloquiumzaaltje op de derde verdieping in vleugel 6. De laatste twee cijfers geven ongeveer aan waar in de straat of vleugel je moet zijn, maar met even en oneven heeft dat niets te maken. Het is niet echt hogere wiskunde, je komt er wel uit
quote:
Benieuwd wat ik daar moet doen voor een cursus risicocommunicatie
Je volgt er waarschijnlijk gewoon college, want in het magnetenlab is een klein zaaltje voor zo'n 40 man. Vanaf de Heyendaalseweg door de kantine van het Huygensgebouw heen, inderdaad, en eenmaal in het gebouw simpelweg de trappen op en je vindt het wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Tochjo op 03-08-2010 18:57:19 ]
pi_84823680
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:50 schreef Tochjo het volgende:

[..]

De nummering heeft in het algemeen de vorm HG0v.xyz, waarbij v de verdieping is (0, 1, 2 of 3) en x de vleugel waar je moet zijn (1 t/m 8 of 0). Zo is HG00.086 een zaaltje op de begane grond dat niet in een vleugel ligt (dus direct aan de centrale gang, ook wel straat genoemd). HG03.632 is bijvoorbeeld een colloquiumzaaltje op de derde verdieping in vleugel 6. De laatste twee cijfers geven ongeveer aan waar in de straat of vleugel je moet zijn, maar met even en oneven heeft dat niets te maken. Het is niet echt hogere wiskunde, je komt er wel uit :P
[..]

Je volgt er waarschijnlijk gewoon college, want in het magnetenlab is een klein zaaltje voor zo'n 40 man. Vanaf de Heyendaalseweg door de kantine van het Huygensgebouw heen, inderdaad, en eenmaal in het gebouw simpelweg de trappen op en je vindt het wel :)
Held _O_

Heb trouwens ook hoogtevrees :P Maar had de lift al gevonden toen ik dar was B-)
pi_84834931
Als ik dan toch in het RU topic post..

Kom er net achter dat het vak dat ik in oktober wilde doen naar september verplaatst is. Dan heb ik al iets :X :%
Fijn dat dat mijn hoofdvakcoordinator dat ook even meld als hij een handtekening onder mijn planning zet.. Het is notabene een vak dat hij zelf mee opgericht heeft.

Ik kan de ECTS wel missen, het leek me gewoon een leuk vak, maar nu heb ik dus niks voor oktober op een uurtje bij psychologie na in de week.. Morgen maar meteen achteraan bellen om het nog bij de examencie gewijzigd te krijgen.

Voor de wtf-reacties;
Bij BMW moeten we onze masterfase zelf plannen, liefst met vakken buiten de faculteit. Die planning laat je dan door je hoofdvakcoordinator nakijken en ondertekenen, waarna het naar de examencie gaat. En als die het eenmaal goedgekeurd hebben worden ze er niet vrolijk van als je alsnog een vak niet gaat doen.
pi_85131346
Schop!

De intro begint zondag! :o
Ja doei.
pi_85132558
@ Cerbie, ik was ook al vakken voor de master aant uitzoeken, maar dat had ik in mei ofzo al gedaan, dus ik die vakken nu in het rooster opzoeken, en daarna voor de zekerheid toch maar even in de studiegids, hadden ze een vak wat eerst verplicht was nu niet meer verplicht gemaakt, (gelukkig was ik zelf al naar dat andere verplichte vak geswitcht omdat ik dacht dat het meer bij de rest van mijn pakket zou passen) en in de ene studiegids staat nog dat er ruim 20 keuzevakken zijn, (je moet 14 EC verplichte vakken en 14 EC keuzevakken binnen het rechtsgebied en dan mag je nog 14 EC keuzevakken buiten om..) En in de andere van 2010 staan er echt maar 10 opgenoemd ofzo.. Nu heb ik gelukkig één vak wat 14 EC is, een keuzevak buiten het gebied wat 7 EC is, en wat vakken uit het buitenland die volgens mij mee mogen tellen, maar dat moet ik allemaal nog even afwachten, gelukkig vrijdag een afspraak bij de studieadviseur :)
pi_85134751
Ik heb me via studielink weer opnieuw ingeschreven, en ook dat betalingsformulier opgestuurd.
quote:
Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is gehonoreerd op 28-07-2010. Je bent nu officieel ingeschreven.
Krijg ik nou nog een brief ter bevestiging van de RU met de post of kan ik in september gewoon beginnen?
pi_85135936
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef .aeon het volgende:
Ik heb me via studielink weer opnieuw ingeschreven, en ook dat betalingsformulier opgestuurd.
[..]

Krijg ik nou nog een brief ter bevestiging van de RU met de post of kan ik in september gewoon beginnen?
Ik heb ook een inschrijvingsverzoek ingediend maar ik krijg uberhaupt geen betalingsformulier toegestuurd :?
Patat Friet
pi_85136059
Die moet je tegenwoordig zelf printen en VOOR de 15e opgestuurd hebben :)
pi_85136204
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die moet je tegenwoordig zelf printen en VOOR de 15e opgestuurd hebben :)
Leuk dat ze zo goed informeren :')
Patat Friet
pi_85136345
Ja, dat vond ik ook.. :')

Het is ook nog zo'n klote bestand wat niet opgeslagen kan worden alst ingevuld is, dus je moet het invullen en meteen printen :P
pi_85136402
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef .aeon het volgende:
Je krijgt een registratiekaart thuisgestuurd.
pi_85136435
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
@ Cerbie, ik was ook al vakken voor de master aant uitzoeken, maar dat had ik in mei ofzo al gedaan, dus ik die vakken nu in het rooster opzoeken, en daarna voor de zekerheid toch maar even in de studiegids, hadden ze een vak wat eerst verplicht was nu niet meer verplicht gemaakt, (gelukkig was ik zelf al naar dat andere verplichte vak geswitcht omdat ik dacht dat het meer bij de rest van mijn pakket zou passen) en in de ene studiegids staat nog dat er ruim 20 keuzevakken zijn, (je moet 14 EC verplichte vakken en 14 EC keuzevakken binnen het rechtsgebied en dan mag je nog 14 EC keuzevakken buiten om..) En in de andere van 2010 staan er echt maar 10 opgenoemd ofzo.. Nu heb ik gelukkig één vak wat 14 EC is, een keuzevak buiten het gebied wat 7 EC is, en wat vakken uit het buitenland die volgens mij mee mogen tellen, maar dat moet ik allemaal nog even afwachten, gelukkig vrijdag een afspraak bij de studieadviseur :)
Radboud Universiteit.. Leuker kunnen we het niet maken, wel moeilijker.

Ik verwacht de komende weken ook nog een brief of ik even op de Comeniuslaan met een studentendecaan kom babbelen om te bevestigen dat ik nog steeds diabetes heb :')
Fonds voor studievertraging bij bijzondere omstandigheden, even de naam kwijt
pi_85136526
Ach, komend jaar als het goed is mijn laatste jaar en dan heb ik mijn papiertje :P

Ik hoorde dat de intro dit jaar 'serieuzer' zou zijn dan eerst, dacht eigenlijk dat ze pas de week voor het nieuwe collegejaar zouden beginnen daarmee. Weer leuk eerstejaars spotten >:)
pi_85136892
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dat vond ik ook.. :')

Het is ook nog zo'n klote bestand wat niet opgeslagen kan worden alst ingevuld is, dus je moet het invullen en meteen printen :P
Maar serieus, het kan toch echt niet dat iedereen dit op tijd doorheeft? Ze hebben zelfs niet eens de moeite genomen om een mailtje te sturen, hoe moeten mensen dit in godsnaam weten dan? :{

Edit: Oh ik zie een mail van 6 juli waarin dit staat aangekondigd, toen had ik nog andere zaken aan mijn hoofd dan herinschrijven :')

[ Bericht 5% gewijzigd door ganzenherder op 11-08-2010 13:32:54 ]
Patat Friet
pi_85137715
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:00 schreef Tochjo het volgende:

[..]

Je krijgt een registratiekaart thuisgestuurd.
Wordt ook wel eens tijd dan. Kan me herinneren dat ik die vorig jaar begin augustus kreeg, maar heb nog niks.
pi_85140708
Ik had de kaart al vrij snel thuis. Studielink stuurde trouwens doodleuk een betalingsherinnering per mail, had de dag daarvoor al de machtiging op de post gedaan :P
pi_85150290
zelf ook nog geen registratiekaart gehad

had alles al ruim op tijd ingevuld en opgestuurd
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_85201577
Ow ik weet nog een leuke over de geroemde harmonisering tussen de faculteiten, die het studenten zo makkelijk maakt buiten hun eigen studie vakken te volgen _O_

Hadden we eerst al dezelfde roosters en dezelfde perioden, nu hebben we.. dezelfde vakanties *O*
Kerstvakantie UMCN: week 52-1 (tentamen op kerstavond)
Kerstvakantie rest: week 51-52

Ja, ik heb in week 51 college, net als in week 1 :P Korte kerstvakantie

[ Bericht 7% gewijzigd door Cerbie op 12-08-2010 20:30:39 ]
pi_85309048
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
Schop!

De intro begint zondag! :o
de spullen opgehaald en zo dadelijk mijn mede broers en zussen en uiteraard mijn mentoren ontmoeten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')