Vaak de laatste 2 weken van augustus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
Weet iemand waar de data van de hertentamens (van augustus) staan, als die uberhaupt al bekend zijn?
Filosofie van de managementwetenschappen. Ik vind het allemaal erg abstract, en dat is schijnbaar niet echt aan mij besteed.quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:31 schreef morgane het volgende:
Heet het vak echt 'filosofie' of heeft het een andere naam? Ik heb ook een paar van dat soort vakken gevolgd. Vond het juist erg leuk en duidelijk, dus misschien heb je nog wat aan mijn aantekeningen.
Volgens mij is dat gewoon Wetenschapsfilosofie. Gaat het over Kuhn, Popper, Lakatos enzo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Filosofie van de managementwetenschappen. Ik vind het allemaal erg abstract, en dat is schijnbaar niet echt aan mij besteed.
Zou best kunnen, Popper hebben we uitvoerig behandeld ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:38 schreef Horloge het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon Wetenschapsfilosofie. Gaat het over Kuhn, Popper, Lakatos enzo?
Ja da's wetenschapsfilosofie dan. Redelijk abstract inderdaad, maar als je eenmaal de verschillen en overeenkomsten tussen de theorieën en benaderingen van de verschillende filosofen door hebt, is het best te doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:09 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zou best kunnen, Popper hebben we uitvoerig behandeld ja.
Oh oke! Wij hebben namelijk ook een Huygens lokaal, maar vond het al sterk dat die cursus daar wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:02 schreef morgane het volgende:
Dat is in ieder geval het Huygensgebouw, het grote glazen moderne bètagebouw op de Heyendaalseweg (tussen het sportcentrum en station Heyendaal in). Waar het lokaal zelf precies zit weet ik niet.
Wel fijn dat de parkeerplaats gewoon bereikbaar isquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maar er mogen wel al auto's overheen toch?
het is nog niet klaar nee. Zal blij zijn als 't af is, dan rijden de bussen ook weer gewoon hun normale routequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:42 schreef ganzenherder het volgende:
Jahowl. Dus ik heb het verkeerd gezien?
Computerkelder in spinozaquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:27 schreef Lauwheid het volgende:
Weet iemand waar het lokaal AK55 te vinden is? Ik heb geen idee namelijk!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:08 schreef sjeppert het volgende:
gister is er een lipdub clip opgenomen in het huygensgebouw
ben benieuwd naar het eindresultaat
Leuke garçons hebben ze daar in Quebecquote:
hij is echt om te huilen zo slecht, net als nagenoeg alles lipdupsquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:08 schreef sjeppert het volgende:
gister is er een lipdub clip opgenomen in het huygensgebouw
ben benieuwd naar het eindresultaat
Tot een uur of 1 in ieder geval, daarna vast ook nog wel, ik heb er dan waarschijnlijk een extra college tot half 4.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:51 schreef Sloggi het volgende:
Weet iemand of het Erasmusgebouw gewoon open is donderdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |