ik vind dat zo.. ja.. wéér zo'n zelfde interviewquote:Op woensdag 25 november 2009 22:02 schreef morgane het volgende:
@ Moblo: ik heb voor die opdracht ook gewoon een docent geïnterviewd
Ga dan naar die kerel van de Absolute Zeroquote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind dat zo.. ja.. wéér zo'n zelfde interviewik ga morgen even op de bèta rondneuzen of daar geen engelstalige docent ergens rondloopt
Ja, er waren ook al een paar (van GAG) die hem hadden geclaimedquote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga dan naar die kerel van de Absolute Zero
quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, er waren ook al een paar (van GAG) die hem hadden geclaimedik faal hard
vragen kan altijd.quote:Op maandag 30 november 2009 00:06 schreef .aeon het volgende:
Vraagje: Ik heb voor mijn vorige studie geen P behaald, maar wel veel vakken gehaald/voldoende afgesloten. Kan ik voor die vakken nu wel vrijstelling voor aanvragen, ondanks dat ik ben gestopt?
Tevens tvp
quote:Op maandag 30 november 2009 09:39 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of de fietsenmaker onder het Erasmus ook 'grote' klussen doet zoals nieuwe banden erop zetten?
Zie er wel ok uit! Ik neem aan dat je het voormalig bibliografisch centrum bedoelde?quote:Op maandag 14 december 2009 18:26 schreef StinsonB het volgende:
Iemand al in de vernieuwde sectie geweest van de UB? Kom er niet zo vaak aangezien de rechtenfaculteit een zeer mooie bieb heeft, maar ben toch wel benieuwd
Langs de administratie gaan en eventueel betalen als dat moet.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:52 schreef K.Weenie het volgende:
Ik ben te laat voor het inschrijven voor de cursussen, wat te doen?
Voor de werkgroepen dus.quote:
Ik moest hardop lachen toen ik dit in de trein las. Cynischer en harder kan volgens mij niet.quote:Lieve ANS,
Waar doe ik het eigenlijk allemaal voor? Ik haal braaf al mijn studiepunten, beun bij in de publiciteitscommissie en in mijn vrije tijd speel ik volleybal. Maar waarom? Ik beland later toch achter een bureautje om een troosteloos van negen-tot-vijf bestaan te leiden. Wat heeft het allemaal voor zin? Kan ik niet net zo goed nu sterven?
Groet,
een wanhopige student Communicatiewetenschap
Beste radeloze scholier,
Je hebt een totaal ongeïnspireerde studiekeuze gemaakt, woont braaf de meest saaie en nutteloze hoorcolleges bij en hebt de persoonlijkheid van een amoebe. Vervolgens vrees je – overigens terecht – dat er geen rooskleurige toekomst voor je is weggelegd. Logisch dat je geen zin meer hebt in het leven.
Hoewel een stoffige kantoorbaan wegens persoonlijk gebrek aan motivatie en originaliteit momenteel het enige is wat je verdient, is het nog niet te laat om het roer drastisch om te gooien. Spring eens uit de band: ga rugbyen bij Obelix, lift naar Groenland, neem een intieme piercing, eet een kangoeroe en neem deel aan de Nieuwjaarsduik. Vervolgens dump je de schaapachtige partner die je ongetwijfeld hebt en vraag je een beurs aan voor een master in het buitenland. Aldaar zuip, neuk en feest je er op los om het vervolgens in je cv op te nemen als een Degree in Something Very Important. De fantastische banen zullen vervolgens voor het oprapen liggen en het zal niet lang duren voordat je wordt uitgenodigd om je verhaal te komen doen in De wereld draait door.
Kortom: wanneer je het lef hebt om je amateuristische teamgenoten en medecommissieleden in de kou te laten staan, krijgt het leven een stuk meer shine. Mocht je hier niet in slagen, kun je altijd nog de hand aan jezelf slaan. Van een student Communicatiewetenschap meer of minder zal niemand wakker liggen.
De ballen!
ANS
Wat doe je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:49 schreef Dwyn het volgende:
Zal me hier ook eens melden. Zit september op de RU, bevalt me prima.
neem aan dat dat programma 2 jaar duurt? Wat ik bij informatica en informatiekunde zo wonderlijk vind, is dat je al mastervakken mag volgen als je nog met schakelprogramma bezig bent. Moet jij wel eerst schakelprogramma afronden voordat je mastervakken mag gaan volgen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Dwyn het volgende:
Ik doe het schakelprogramma voor rechten (heb hiervoor HBO gedaan) en doe dus vakken uit het 2e, 3e en 4e jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |