abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74992655
Hello allen, ik ga volgende week de BlackBerry Curve 8900 halen zónder internet-abbo maar dus mét GPS, en nu is mijn vraag: welke goede navigatie software bestaat er voor de BB die dus geen internetverbinding vereist? Google Maps en BB Maps vereist voor zover ik weet een internet verbindig.

En voor mensen gaan roepen dat een BB zonder internet nutteloos is: ik zoek vooral een smartphone die snel en stabiel in de omgang is. Bovendien vind ik het uiterlijk erg mooi en vind ik het fijn werken Bedankt!
pi_74995351
pi_74998520
Waarom een BB zonder internet :S kan je net zo makkelijk een wannabe zonder functionaliteit nemen... tevens worden ze vaak niet zonder internet verkocht!
All management is Strategic Management.
pi_74998869
Anders lees je de OP even
  woensdag 25 november 2009 @ 20:06:15 #5
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_74998930
Een kaart is te groot voor een smartphone om een complete kaart, gedetailleerd op straatniveau, te hebben zonder internetverbinding. Je bent al gauw een Gigabyte kwijt voor Nederland denk ik, laat staan Europa.

Het is dus veel handiger om gewoon de kleine stukjes kaart te downloaden die je nodig hebt, dan om de hele kaart mee te sjouwen op je telefoon.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_74999047
Te groot? Ik heb er een 6GB kaart inzitten
pi_74999077
Een blackberry zonder internet

~?
pi_74999346
Wat maakt dat nou toch uit gasten Overal waar ik ben heb ik internet. Ik hoef geen rommel zoals Windows Mobile meer, dat ben ik gewoon helemaal beu. Ik wil een snel, stabiel, non-nonsense toestel waar ik óók agenda enzo mee kan doen. Verder vind ik het QWERTY toetsenbord erg fijn en vind ik het uiterlijk erg mooi. Dát zijn voor mij de redenen voor een BB! Ik vind 17,85 voor een i-net abbo toch echt teveel van het goede.
pi_74999954
Nogmaals, aangezien je alleen de eerste zin hebt gelezen: zonder internet abo worden ze vaak niet verkocht (tweedehands wel natuurlijk, maar dat even terzijde).
Ik vraag me af of er programma's zijn die maps voor blackberry faciliteren, aangezien het eigen systeem daar toch een goede oplossing voor is.
Je geeft aan overal internet te hebben, maar toch niet in de auto dus het heeft nog steeds een meerwaarde!

Maar succes, ik zou het zo verder niet durven te zeggen (tevens, 6gb kaartje )

Edit: nokia e71 zou misschien makkelijker zijn, voor symbian is wat dat betreft makkelijker iets te vinden.
pi_75000097
Ik heb niet eens een auto Alleen motor, en dan hoef ik toch écht niet te internetten. Vind dat je ook niet in de auto hoort te internetten, maar goed.

Vodafone "verkoopt" ze wel degelijk zonder BB abbo. Het gaat hier om een Vodafone abbo verlenging, dus ik heb de keuze uit een beperkt aantal toestellen, E71 valt daar helaas niet onder. De BB is voor mij persoonlijk de beste keus

[ Bericht 30% gewijzigd door BlackRhino op 25-11-2009 20:50:27 ]
  woensdag 25 november 2009 @ 20:50:48 #11
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75000300
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:19 schreef BlackRhino het volgende:
Te groot? Ik heb er een 6GB kaart inzitten
Dat betekend echter nog niet dat zo'n kaartapplicatie bestaat. Een blackberry, iPhone, en dat soort telefoons zijn ontworpen voor het internet, en makers als Google Maps - die overigens ook niet de kaart ter download aanbieden voor een PC - maken dan ook gebruik van het internet.

Het KAN inderdaad in 6 Gb.... althans, de Benelux krijg je daar nog wel een keer in gefrot denk ik. Maar de realiteit is toch dat het kiezen word:

1) Internet op die telefoon.
2) Geen kaart.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_75002989
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:45 schreef BlackRhino het volgende:
Ik heb niet eens een auto Alleen motor, en dan hoef ik toch écht niet te internetten. Vind dat je ook niet in de auto hoort te internetten, maar goed.

Vodafone "verkoopt" ze wel degelijk zonder BB abbo. Het gaat hier om een Vodafone abbo verlenging, dus ik heb de keuze uit een beperkt aantal toestellen, E71 valt daar helaas niet onder. De BB is voor mij persoonlijk de beste keus
Bij verlenging van je abo kan je gewoon alles kiezen hoor...
pi_75004413
Hoezo alles? Het lijkt me dat je ook dan slechts beperkt ben tot de telefoon die op de site van Vodafone staat.

Maar dan nog lijkt me de BB lekkerder werken dan de E71. Vind het geen probleem dat er geen internet bij zou zitten, want dat neem ik dan bij de E71 ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')