ik aan rap, hip/hop. r'n'b en nedermuziekquote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef Hetiszover het volgende:
Ik dacht bij de TT dat je over metal wilde klagen.
Dat is gewoon smaak.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef cerror het volgende:
Ik kan erg genieten van Phil Collins.
Mooi. Niets mis met mij dus.quote:
Dat is gewoon goeie muziek.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef cerror het volgende:
Zegt de K3 superstalker.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:18 schreef __Saviour__ het volgende:
damn jullie muzieksmaak zuigt echt
Dat is geen muziek en inderdaad wansmaak.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef wise het volgende:
[..]
ik aan rap, hip/hop. r'n'b en nedermuziek
Doe Maar is echt geen wansmaak hoor...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:45 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb een zwak voor Doe Maar. Als 15 jarige naar het concert geweest van een band die toen al 16 jaar uit elkaar was
![]()
Doe Maarquote:Op woensdag 25 november 2009 16:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Doe Maar is echt geen wansmaak hoor...
Wat pas wansmaak is: uit volle overtuiging de 4-delige 'Mooi was die tijd'-cd-box kopen en het nog leuk vinden ook
Dan moet je naar het programma "Greatest Hits" op 538 luisteren. Ik heb nog nooit een uitzending meegemaakt waarin geen nummer van Phil Collins of Genesis gedraaid werdquote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef cerror het volgende:
wat gek. 538 staat juist bekend om de gevarieerde playlists...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:57 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dan moet je naar het programma "Greatest Hits" op 538 luisteren. Ik heb nog nooit een uitzending meegemaakt waarin geen nummer van Phil Collins of Genesis gedraaid werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |