ik aan rap, hip/hop. r'n'b en nedermuziekquote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef Hetiszover het volgende:
Ik dacht bij de TT dat je over metal wilde klagen.
Dat is gewoon smaak.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef cerror het volgende:
Ik kan erg genieten van Phil Collins.
Mooi. Niets mis met mij dus.quote:
Dat is gewoon goeie muziek.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef cerror het volgende:
Zegt de K3 superstalker.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:18 schreef __Saviour__ het volgende:
damn jullie muzieksmaak zuigt echt
Dat is geen muziek en inderdaad wansmaak.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef wise het volgende:
[..]
ik aan rap, hip/hop. r'n'b en nedermuziek
Doe Maar is echt geen wansmaak hoor...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:45 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb een zwak voor Doe Maar. Als 15 jarige naar het concert geweest van een band die toen al 16 jaar uit elkaar was
![]()
Doe Maarquote:Op woensdag 25 november 2009 16:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Doe Maar is echt geen wansmaak hoor...
Wat pas wansmaak is: uit volle overtuiging de 4-delige 'Mooi was die tijd'-cd-box kopen en het nog leuk vinden ook
Dan moet je naar het programma "Greatest Hits" op 538 luisteren. Ik heb nog nooit een uitzending meegemaakt waarin geen nummer van Phil Collins of Genesis gedraaid werdquote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef cerror het volgende:
wat gek. 538 staat juist bekend om de gevarieerde playlists...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:57 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dan moet je naar het programma "Greatest Hits" op 538 luisteren. Ik heb nog nooit een uitzending meegemaakt waarin geen nummer van Phil Collins of Genesis gedraaid werd
En ook aan deze: TS luistert Westlifequote:Op woensdag 25 november 2009 17:02 schreef 3keernix het volgende:
Doet me denken aan mijn eigen topic Nederhop eigenlijk niet leuk vinden...
Doe Maar is geen wansmaak. Dat al je vriendjes op de middelbare school het niet kennen zegt meer over hen dan over jou.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:45 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb een zwak voor Doe Maar. Als 15 jarige naar het concert geweest van een band die toen al 16 jaar uit elkaar was
![]()
Das het beste stukkie ook, niks mis mee :quote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef JackHerrer het volgende:
Ik vind dat laatste stukje van broodje bakpoa na die snackbargast wel vet.
Doe Maarquote:Op woensdag 25 november 2009 17:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doe Maar is geen wansmaak. Dat al je vriendjes op de middelbare school het niet kennen zegt meer over hen dan over jou.
Wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:13 schreef Hetiszover het volgende:
Daarom geniet ik ook altijd zo van het foute uur op Q
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:10 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het gewoon echt een lekker nummer terwijl het eigenlijk bestwel ruk is.![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:45 schreef Tafelbier het volgende:
Zo oneens als maar kan, je vindt René Froger toch geen baas. Kom op zeg! Stakker!
Media gevarieerd?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat gek. 538 staat juist bekend om de gevarieerde playlists...
Spice Girls vind ik briljant en Boney M ook, maar ik vind deze lui ook super!quote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef LeDrol het volgende:
Had het een jaartje geleden bij Spice Girls.. Geen idee wat het nummer was.
En dan ondertussen Dire Straits gaan playbacken in de hoop dat de figuur naast je in de file niet doorheeft dat je Stef Ekkel draait....quote:Op woensdag 25 november 2009 16:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, zo heb ik in mijn auto een CD van Stef Ekkel liggen (!! ). Ik mag het niet leuk vinden van mezelf maar af en toe zet ik hem toch op.
Die nieuwe plaat De Smokkelaar is geweldigquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef vigier het volgende:
[..]
En dan ondertussen Dire Straits gaan playbacken in de hoop dat de figuur naast je in de file niet doorheeft dat je Stef Ekkel draait....
En welk nummer draai je dan het liefste? Heija Heija? Shanghai? Stadje Kufstein? Of gewoon De Woonboot?
Ik heb Stef Ekkel net even opgezocht op Youtube en dat is best lekkere muziek om naar de luisterenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef vigier het volgende:
[..]
En dan ondertussen Dire Straits gaan playbacken in de hoop dat de figuur naast je in de file niet doorheeft dat je Stef Ekkel draait....
En welk nummer draai je dan het liefste? Heija Heija? Shanghai? Stadje Kufstein? Of gewoon De Woonboot?
Ik hou stiekem ook nog steeds van mijn abel cd... nostalgischquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:35 schreef IJsblock het volgende:
Ik luister graag naar:
-Modern Talking
-Soft Cell
-Vaya Con Dios
-Abel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |