quote:
Heb ik me dan vergistquote:Op woensdag 21 september 2011 10:46 schreef Felixa het volgende:
Bij ons begon het om 21.00u en toen het was afgelopen, was het 23.03u op mijn horloge.
tja het was een docu hè geen concert registratie.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:52 schreef Oceanonix het volgende:
gisteravond in Pathe Arena geweest. Het was zeker de moeite waard.
Jammer dat de nummers vaak onderbroken werden.
Ja, die komt op 25 oktober al uit, stond in de nieuwsbrief.quote:
ook ja maar ook die beelden van het Verona concert en de beelden met die mooie grain er overquote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Je bedoeld al die pixelige archief beelden, ja die moet je echt wel op blu-ray zien!
Verbazend dat ze van dat Verona-concert geen DVD hebben uitgebracht.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ook ja maar ook die beelden van het Verona concert en de beelden met die mooie grain er over
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:09 schreef scrub_nurse het volgende:
bij ons (pathe mtricht) was het beeld de eerste 45min helemaal vervormd, alles was langgerekt en de helft van de gezichten stonden er telkens niet op dat was wel ergerlijk,maar t was super![]()
Heb ik de release datum afgewacht, kan ik 'm nog nergens vindenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja, die komt op 25 oktober al uit, stond in de nieuwsbrief.
[ afbeelding ]
Er komt een normale dvd uitvoering uit en er komen een 3 disc dvd en een 3 disc blu-ray uitgave uit.
Die laatste heb ik zojuist al gepre-ordered![]()
![]()
![]()
![]()
klik
De beelden van de docu zijn uitermate geschikt voor blu-ray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |