Heb hem nog niet intensief beluisterd, maar volgens mij is de kwaliteit gewoon ouderwets prima op mijn versie (ik heb hem betaald van de officiele site gedownload).quote:Trouwens die zogenaamde Off bootleg die nu op Usenet enzo staat is gewoon dezelfde als die een tijdje terug op die spaanse site staat.. dat hoor je aan dat bij het eerste nummer ( na de intro) het geluid een tijdje harder/zachter gaat.. En deze is gewoon vanuit het publiek opgenomen ( je hoort die gast om een peuk bietsen oid) dus betekend dat dat de goeie versie nog niet in omloop is?
Of is de off. versie gewoon kut kwaliteit , wat ik dus niet gewend ben van hun boots...
ja ik heb nu ook de echte goeie versie binnen..... in flac...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb hem nog niet intensief beluisterd, maar volgens mij is de kwaliteit gewoon ouderwets prima op mijn versie (ik heb hem betaald van de officiele site gedownload).
Woeh! Ben benieuwd wanneer het officieel bekend wordt want dan sta ik natuurlijk weer vooraan met me vlaggetje!quote:Op zondag 29 november 2009 15:16 schreef ralfseltje het volgende:
En weer een Europese tour in 2010? Schijnt dat je bij een quiz in Amerika kaartjes kon winnen voor de Europese tour.
You just made my dayquote:Op woensdag 25 november 2009 20:32 schreef purplerose het volgende:
Hebben we de unofficial clip versie al gezien
Die hond
tja, die plaat past ook niet in je CD ROM lade.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef Roolio het volgende:
Ik heb backspacer op vinyl gekocht, maar daar zitten geen gratis downloads bij, dat is dan weer jammer..
Nou dat komt omdat ik het nog niet wist untill now!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:11 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Opvallend dat er nog niemand heeft gepost dat PJ op 27 juni op Rockin' Park [Nijmegen, VVK start 18 dec om 10u] én op Werchter 2010!
Hou maar op met die klotsende oksels hoor, in dit geval heb je tijd zat om een kaartje kopen. Voordat het Goffertpark is uitverkocht voor zo'n evenement zijn we een hele tijd verder. Als het al uitverkoopt.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben er iig volgende week weer bij met de vvkWeer klotsende oksels om een kaartje te bemachtigen
Tijd omquote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie wil ook naar Nijmegen volgend jaar.wil niet mee, die vindt het maar herrie.
Tot nu toe heb ik altijd kaarten bij de platenboer gehaald. Kan iemand me meer vertellen over hoe die voorverkoop in z'n werk zal gaan, moet ik me daar van tevoren al ergens op een site voor aanmelden met een account?quote:Kaarten gaan vanaf vrijdag 18 december in de voorverkoop voor 59 euro, na 1 januari betaal je een tientje extra.
Zoals ik al zei, Goffertpark verkoop niet zo snel uit, dus je kunt rustig de tijd nemen en wachten tot ze in de vvk gaan. Als het via Eventim is (?) kun je alvast een account aanmaken daar.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik altijd kaarten bij de platenboer gehaald. Kan iemand me meer vertellen over hoe die voorverkoop in z'n werk zal gaan, moet ik me daar van tevoren al ergens op een site voor aanmelden met een account?
Dat is Eventim. Daar kun je gewoon ook nu al een account aanmaken en dan kaarten kopen als de vvk begint.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Kaartverkoop gaat via livenation.nl.
Fuck dude wat doe je me aan, je moet mee anders moet ik in me 1tjequote:Op donderdag 10 december 2009 22:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
fick it! geen zin om heulemaal naar nijmegen te gaan...
ik koester Ahoy wel weer een paar jaartjes
OMFG lol!! Grrrr hij wel!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
LOL dat zal toch wel meevallen!
Ik moet je nog wat vertellen trouwens! Was in de kroeg en ik vertelde over dat PJ concert... Begint er ineens een vent in de kroeg te vertellen, die werkt blijkbaar op vliegveld 16 hoven, "ja die zanger he... Was dat Eduard Vedder??" " Die heb ik nog helpen uitstappen en geholpen met wat bagage.."
Ik zo DUDE!! WTF! Kom je nu mee!!
Was wel lache om dat zo nog te horen hehehe....
Dat weet ik dan weer niet, heb zelf nog geen kaartje besteldquote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef scrub_nurse het volgende:
normaal staat dat erbij toch? en waar is die 10e korting dan? naja eddie ist natuurlijk wel waard!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |