Jankzakquote:Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef Yoewie het volgende:
Kun je bezwaar indienen tegen een school zodat zij hun toeters die ze asociaal hard en lang laten afgaan aan het begin van een schooldag en in de pauzes zodat zij deze korter en/of zachter kunnen zetten?
Of is zoiets technisch/wettelijk niet mogelijk?
Door 2x 'zodat' te gebruiken, weet ik niet meer wat je nu wil. Wil je de toeters nu hard en lang of kort en zacht?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef Yoewie het volgende:
Kun je bezwaar indienen tegen een school zodat zij hun toeters die ze asociaal hard en lang laten afgaan aan het begin van een schooldag en in de pauzes zodat zij deze korter en/of zachter kunnen zetten?
Of is zoiets technisch/wettelijk niet mogelijk?
Een beller is snellerquote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kan zelfs gewoon naar de school gaan en daar vragen of ze het volume en/of de duur willen aanpassen naar jouw wensen.
Ja, dat kan. En het mag ook.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef Yoewie het volgende:
Kun je bezwaar indienen tegen een school
Alsof iemand je verstaat met zo'n harde toeter op de achtergrond.quote:
Moet je eens kijken hoelang het duurt voordat de school begint te zeuren, als je je eigen deurbel koppelt aan het zwaarste model scheepstoeter, en die op de school richtquote:Op woensdag 25 november 2009 15:11 schreef Maanvis het volgende:
Leven, en laten leven.
Denk je dat die aso ooit zijn belgeluid hoort dan? Die kansloze kerel krijgt nooit bezoek.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoelang het duurt voordat de school begint te zeuren, als je je eigen deurbel koppelt aan het zwaarste model scheepstoeter, en die op de school richt
Ik zat er nog aan te denken vlak nadat ik het posttequote:Op woensdag 25 november 2009 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je dat die aso ooit zijn belgeluid hoort dan? Die kansloze kerel krijgt nooit bezoek.
is dat zoquote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
moet je het na vragen aan de school of dergelijke dan heb je je antwoord
Ga werken van 8 tot 5, heb je er ook geen last meer van.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:38 schreef Yoewie het volgende:
Waarom vinden mensen het zo moeilijk om serieus te antwoorden?
is het zo'n rare vraag?
Wat snap je niet aan mijn serieuze post?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:38 schreef Yoewie het volgende:
Waarom vinden mensen het zo moeilijk om serieus te antwoorden?
is het zo'n rare vraag?
Ooit van thuiswerken gehoord?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:25 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Ga werken van 8 tot 5, heb je er ook geen last meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |