nee want er zitten hier zat mensen waaronder ik die wel aan vechtsporten doenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:21 schreef Equites het volgende:
Jullie kennen mij als een hele rustige jongen........... O nee wacht nu doe ik het zelf
Tyft is een eind op met al die topics over in hoeveel vechtkampen je hebt gezeten en welke bodybuilder je nu weer in elkaar hebt gehoekt! Michielos begon ermee, toen kon ik er nog wel om lachen. Maar ik zie nu zelfs in topics waar dit helemaal niet relevant is, dat het over vechtsporten gaat en wie er de meeste kennis over heeftDat nu zelfs de_boswachter begint over kraft manga of krav manga baart mij enige zorgen. We zitten hier allemaal op FOK en niemand doet aan vechtsport, dus case closed.
Dat jij je vechtkunsten in het echt moet toepassen zegt genoeg over jou.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
nee want er zitten hier zat mensen waaronder ik die wel aan vechtsporten doen
Buiten gebeuren nou eenmaal spannende dingen.. dat dit voor jou onbekend is doet hier niks aan af
wat is er met de oude gebeurd dan..quote:Op woensdag 25 november 2009 14:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tijd om een nieuwe FOK! knokploeg samen te stellen.
Met als eerste bezoek: TS.
Dat jij iedere dag buiten ligt te knokken, ga je gang. Maar ik zie gewoon een hype ontstaan hier in KLB en dat wou ik gewoon ff in de groep gooien.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
Buiten gebeuren nou eenmaal spannende dingen.. dat dit voor jou onbekend is doet hier niks aan af
Bij topics en posts van Michielos kan ik er de lol nog wel van inzien. Bij jou niet. Heel gek is dat.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:22 schreef Flammie het volgende:
Waarschijnlijk vannacht een paar Zwarte Pieten neergehoekt die inbraken en aan zijn schoenen zaten, die hij toevallig bij de schoorsteen had gezet...quote:Op woensdag 25 november 2009 14:31 schreef TeenWolf het volgende:
waar blijft Michielos????![]()
Zeker nu op straat aan het vechten met iemand die hem geen voorrang gaf.
Ben weer 'ns benieuwd.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Michielos het volgende:
Meesten kunnen geeneens vechten
Ik heb wel wat meegemaakt, open er straks wss een topic over
stay tuned!
Laat ons niet langer wachten!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Michielos het volgende:
stay tuned!
[KLB FB] Zonder bagger, met Ludo.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Michielos het volgende:
stay tuned!
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Michielos het volgende:
stay tuned!
Meestal is 1 klap gewoon al voldoende om een gevecht te winnen, tegen de meeste mensen. Gewoon een directe harde jab richting de neus. Klaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Michielos het volgende:
stay tuned!
klopt, strottenhoofd stoot en knie naar kruis werken ookquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Meestal is 1 klap gewoon al voldoende om een gevecht te winnen, tegen de meeste mensen. Gewoon een directe harde jab richting de neus. Klaar.
En dan sta ik met mijn Sig 226 voor je neus en lig jij met eelt op de knietjes, smekend voor genadequote:Op woensdag 25 november 2009 14:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
klopt, strottenhoofd stoot en knie naar kruis werken ook
Vind dat altijd zo moeilijk om die me te nemen in mijn tank dat rammelt zo in mijn dashboardkastje.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:44 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En dan sta ik met mijn Sig 226 voor je neus en lig jij met eelt op de knietjes, smekend voor genade!
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:45 schreef drbrik het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo moeilijk om die me te nemen in mijn tank dat rammelt zo in mijn dashboardkastje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |