Dan is je pc te traag.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Crientj het volgende:
Ik kan niet op de server komen, verbinding wordt steeds verbroken. Op andere servers kan ik wel komen
Tot in het nieuwe jaar vermoed ikquote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef Peter het volgende:
Tot hoelaat loopt dit spel? Dan weet ik of ik vanavond er nog in kan komen
Handigquote:Op woensdag 30 december 2009 14:00 schreef yorP het volgende:
[..]
rcon password "move clientid companyid"
Join, maar dan zonder dat je het wachtwoord moet weten, van daaruit kun je zn geld verdelen.
Beta's draai ik niet. Wachten op 1.0.0 final dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:10 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik wacht wel tot de server op 1.0.0 gaat draaien of de bèta. Ik wil 0.7.5. niet meer installeren als de bèta van 1.0.0 er al ligt.
Ik ga zo weer eens kijken.quote:
Zie http://lingen.nu/img/dubbelelijnmetpre-signals.png en verder in de openingspost van dit topicquote:Op zondag 3 januari 2010 18:02 schreef Piles het volgende:
Buiten al het multiplayer-gedoe hier, toch weer eens een vraag over PBS
Ik heb nu het Nederland-scenario volgebouwd met spoor, maar wat voor signalen gebruik ik bij m'n stations
Ik heb een heleboel stations in dubbelspoor, dus van 2 kanten in- en uitrijden. Ik dacht het zo te doen, maar dat werkt dus niet
[ afbeelding ]
Het spoor naar de uitgang wordt dan al gereserveerd ofzo, waardoor er maar 1 trein tegelijk in het station wil
Normaal zou ik gewoon met pre-signals werken (gele en witte), maar het lijkt me juist zo mooi dat treinen tegelijk in en uitrijden
Ja, dat zijn pre-signals, die ken ik welquote:Op zondag 3 januari 2010 18:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Zie http://lingen.nu/img/dubbelelijnmetpre-signals.png en verder in de openingspost van dit topic
Anders houdt een trein de hele route door en na het station (dus tot het volgende sein) gereserveerd.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:20 schreef Peter het volgende:
Waarom zou je tussen wissel en station signals willen hebben eigenlijk?(met PBS)
Weet je toevallig ook waarom treinen niet willen draaien in m'n station, ondanks dat het in de moeilijkheidsgraad wel aan staat?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:10 schreef Bart het volgende:
Dat is inderdaad de truc, de seinen naar het station toe keren. Hij reserveert dan een path van voor het wissel het station in tot voor het wissel het station uit, en dat is precies wat je wil.
Server is overigens gereset, sneeuwlandschap dit keer en trains-only
Nee, geen idee, ik laat mijn treinen nooit draaien in two-way stations...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook waarom treinen niet willen draaien in m'n station, ondanks dat het in de moeilijkheidsgraad wel aan staat?![]()
En multiplayer moet ik ook weer eens gaan doen eigenlijk, kijken of ik jullie bij kan houden
Nee, ik normaal ook niet, dan maak ik er RoRo van. Maar ik wil het nu eens realistischquote:Op zondag 3 januari 2010 19:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, geen idee, ik laat mijn treinen nooit draaien in two-way stations...
Hoe komt het daar dan op terecht, standaard staat het op YAPF...quote:Op zondag 3 januari 2010 20:24 schreef Piles het volgende:
Ah, gevondenRoutebepaling stond op NPF ipv de aanbevolen YAPF
Ik zou het echt niet wetenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe komt het daar dan op terecht, standaard staat het op YAPF...
Af en toe een verse openttd.cfg is soms wel handigquote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten
Maar hij neemt de instellingen van oude installs over neem ik aan? Dus dat kan al jaren zo staan
Dat blijkt jaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Af en toe een verse openttd.cfg is soms wel handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |