? Dat zou niet moeten mogen hoor. EU = EU.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet dat omgekeerd iemand een tweedehandsdoek kocht van iemand in Ierland, en dat daar wel nog (invoers?)belasting overheen kwam ondanks dat t tweedehands was
dat klopt, maar t gebeurd wel. t zou al niet meer moeten mogen omdat t tweedehands isquote:Op donderdag 3 december 2009 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
? Dat zou niet moeten mogen hoor. EU = EU.
Zelfs nieuwe artikelen hoef je binnen de EU geen invoersbelasting over te betalen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt, maar t gebeurd wel. t zou al niet meer moeten mogen omdat t tweedehands is
Ik zou het dna lekker door de leverancier direct laten verschepenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
Net gebeld, en het moet inderdaad zo de grens over kunnen
Ze raden me wel aan een en ander verzekerd te laten versturen...
Duh, dat kon ik inderdaad zelf nog wel bedenken
Dat scheelt nogalquote:Op donderdag 3 december 2009 15:59 schreef ElizabethR het volgende:
Moet de leverancier wel naar Ierland willen opsturen, en dat doet deze niet. Maar het prijsverschil met hier bestellen is dusdanig groot dat als ik het door degene in Nederland waar ie bezorgd wordt op laat sturen, aangetekend en verzekerd en wel, het nog steeds een goeie 400 euro scheelt.
Verstandige keuzequote:Het wordt de 5D overigens, hoewel ik nog tot januari wacht, want ook nog een blik wens te werpen op de 1D Mark IV. Ik bedoel, die paar weken kunnen er ook nog wel bij.
Goeie keuze idd met de 5D. Heb ze tegelijk gebruikt, en ben niet echt onder de indruk van de 7D (tov de 40D en 5Dmk2). Ga je zeker met jouw voorliefde voor landschappen errrg veel plezier aan beleven!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:59 schreef ElizabethR het volgende:
Moet de leverancier wel naar Ierland willen opsturen, en dat doet deze niet. Maar het prijsverschil met hier bestellen is dusdanig groot dat als ik het door degene in Nederland waar ie bezorgd wordt op laat sturen, aangetekend en verzekerd en wel, het nog steeds een goeie 400 euro scheelt.
Het wordt de 5D overigens, hoewel ik nog tot januari wacht, want ook nog een blik wens te werpen op de 1D Mark IV. Ik bedoel, die paar weken kunnen er ook nog wel bij.
Vooral het contrast en de scherpte is echt beter dan de 7D, en gezien jouw platen ga je dan echt veel meer aan de 5Dmk2 hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:41 schreef ElizabethR het volgende:
Hah, dankjewel!!! Gebruikerservaringen van beide toestellen zijn wat ik wil horen!!
Wat hebben we toch vreselijk mooie wereld af en toe. Een keer de dvd van hem gezien, echt enorm indrukwekkend.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
Plaatjes: http://freshpics.blogspot(...)om-around-world.html
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh paps
Wat heb je voor mij gekocht?
Mag ik het alvast uitpakken?
Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft
Hahaaaa!!! Dat klinkt bekend!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helemaal nietsMaar mijn neefje krijgt de brandweerkazerne van Lego
Omdat Ome P. dat stiekem zo leuk vind
Ik vermoed dan ook dat ik de doos van mijn neefje in mijn handen gedrukt krijg om de boel te bouwenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hahaaaa!!! Dat klinkt bekend!!
Mijn zoon kreeg ook veel lego, en mijn man zat meestal nog harder met het doosje te rammelen voor zoonlief het in zijn handen kreeg en het uitpakte dan zoonlief zelf, en drie keer raden wie er als eerste op zijn knieen lag om te beginnen bouwen!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh paps
Wat heb je voor mij gekocht?
Mag ik het alvast uitpakken?
Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft Alsjeblieft
http://www.nu.nl/overig/1(...)-tegen-kinderen.htmlquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En het allerergste, we liegen tegen onze kinderen (en net nu ik zo aan het hameren ben op het feit dat eerlijk zijn veel beter is dan jokkebrokken)
Check...hoewel...hier koffie en amandelstaafquote:
Nee hoor, ik mail niet, kan mij het nou schelen of ik al dan niet gebruik kan maken van die PM.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:20 schreef ElizabethR het volgende:
edit: mail maar.
de reden staat in de med. niet zelf invulling aan geven gaarne.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mail niet, kan mij het nou schelen of ik al dan niet gebruik kan maken van die PM.
Ik zou wel willen vragen of je dat bericht dat nu geel staat te wezen wilt verwijderen uit mijn PM?
Ik kan dat namelijk zelf niet meer, aangezien ik een ban heb. Het is echter wel irritant om steeds dat gele envelopje te zien. Bij voorbaat dank hoor.
Oooooh, dat hebben we hier ook al nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check...hoewel...hier koffie en amandelstaaf
Amandelstaafquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oooooh, dat hebben we hier ook al niet![]()
Koffie wel natuurlijik, maar amandelstaaf
Gelukkig wel speculaas enzo!!!
Fotoquote:
Klinkt okquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
Ze wil niet.
Maar kan wel een beschrijving doen, laat je fantasie maar de rest doen.
Blond haar.
Zo rond de 1.65 a 1.70m lang.
Pronte stevige borsten, zo rond de cupmaat C.
Mooi handje vol zeg maar.
Slanke taille met redelijk brede heupen.
Dit is het slowchat topic van FOT, dus er wordt gewoon geouwehoerd, gezellig toch??quote:
Wat jij wilt zien hoort in B&H, of zelfs KPD.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:52 schreef ToT het volgende:
Danny, zou je misschien kunnen vertellen waar die fabriek in Raalte staat?Da's een verdomd mooie foto-serie die je gemaakt hebt zeg! Ik heb zelf een keer een reeksje gemaakt van een verlaten zandafgraafmachine, en van een klein half ingestort stenenbakkerijtje en ben op zoek naar wat anders.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoi,
Ik weet even niet in welk topic ik dit zou moeten vragen dus ik kom maar even hier![]()
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een SD Extreme III Geheugen en een SD Ultra II geheugen?
Thanks.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Foto's van de pepernoten komen eraan... eerst even lunsjen
Zoiets dacht ik al, maar fijn om het hier nog even duidelijk uitgelegd te krijgen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Extreme III is sneller. Dat merk je vooral bij overzetten van de foto's naar je pc - als je daarvoor een kaartlezer gebruikt - en bij hele snelle digitale slr's. Je camera is sneller klaar voor een volgende foto, of kan veel meer foto's direct en kort achter elkaar maken.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:00 schreef Danny het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=raalte+nl&sll=37.0625,-95.677068&sspn=44.069599,74.53125&ie=UTF8&hq=&hnear=Raalte,+Overijssel,+The+Netherlands&t=h&ll=52.389073,6.28268&spn=0.001041,0.002275&z=19
Langs de kanaalduik staat een huis tegen het terrein aan. Die mensen hebben de sleutel van zowel het hek als de fabriek en deden bij mij totaal niet moeilijk om me binnen te laten. Dat hadden ze liever dan dat er ingebroken werd. Je mag alleen niet op de bovenverdieping komen van ze, dit in verband met gezondheid. Er ligt daar echt tien centimeter duivenstront namelijk. Ook zijn de vloeren boven behoorlijk vergaan.
zeg, daar moet je geen sorry voor vragen,quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar fijn om het hier nog even duidelijk uitgelegd te krijgen.
Nog verder hierop voortbordurend dan...
Er staat ook nog bij de SD Extreme III van 4gb 30 mb, sec, class6. Bij de 8gb 20mb, sec, class 6.
Is dat dan het aantal MB dat ie per seconde kan verwerken of hoe moet ik dat lezen?
Sorry voor de noob vragen trouwens
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:05 schreef ElizabethR het volgende:
Whahaha, hij heeft je dus wel even beziggehouden, oom P???![]()
Thanksquote:GoedbAlvat veel plezier bij 2012!!
En let vooral op de titelsong! Die wordt gezongen door Adam Lambert, een ontdekking uit de US met een stem zoals maar verrekte weinigen hebben!!!
Volgens mij ben ik daar ook binnen geweest met Xil, An en een paar modellen. De beheerder is een oude vent toch? Waar staan de foto's van de binnenkant?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:00 schreef Danny het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=raalte+nl&sll=37.0625,-95.677068&sspn=44.069599,74.53125&ie=UTF8&hq=&hnear=Raalte,+Overijssel,+The+Netherlands&t=h&ll=52.389073,6.28268&spn=0.001041,0.002275&z=19
Langs de kanaalduik staat een huis tegen het terrein aan. Die mensen hebben de sleutel van zowel het hek als de fabriek en deden bij mij totaal niet moeilijk om me binnen te laten. Dat hadden ze liever dan dat er ingebroken werd. Je mag alleen niet op de bovenverdieping komen van ze, dit in verband met gezondheid. Er ligt daar echt tien centimeter duivenstront namelijk. Ook zijn de vloeren boven behoorlijk vergaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |