abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74985259
Ongeveer een maand geleden viel een jongen mijn vriendin lastig met uitgaan. Natuurlijk was ik daar niet zo blij mee en heb hem vriendelijk doch dringend gevraagd of hij van haar af wou blijven. Helaas wou hij niet luisteren en na wat duw en trekwerk van zijn kant heb ik hem een paar klappen gegeven. Voor de rest niks van gehoord tot afgelopen weekend toen ik besloot eerder naar huis te gaan van het stappen: ik kwam op straat deze jongen samen met twee van zijn vrienden tegen. Ik heb geprobeerd met ze te praten maar ze begonnen met zijn drieën op mijn in te meppen toen heb ik een eentje een stomp in zijn gezicht verkocht en ben hard weggesprint. Eind goed al goed zou je denken?

Nou hoorde ik vanmorgen dus van iemand dat ik die jongen een gebroken neus heb geslagen en dat deze aangifte heeft gedaan bij de politie. Die jongen die mijn vriendin lastig viel is een vage kennis van haar en kent ook mijn voornaam en zou misschien via via wel achter mijn achternaam kunnen komen.

Wat moet ik nu doen want ik heb weinig zin om een strafblad over te houden aan dit avontuur? Zou ik zelf aangifte doen bij politie (ik heb alleen wat blauwe plekken op mijn armen en borst en bult op mijn hoofd) van mishandeling of zou ik gewoon afwachten tot ik word gevraagd op het bureau te komen?
  woensdag 25 november 2009 @ 12:38:46 #2
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_74985356
Dat laatste.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 25 november 2009 @ 12:39:06 #3
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_74985363
lol 3 tegen 1 en dan aangifte doen als die ene je een platte neus slaat, vrij kansloos... Weet je wie t zijn?
Je kan ook gewoon t lokale politie nummer bellen en om advies vragen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_74985424
je krijgt trouwens niet meteen een strafblad hiervoor hoor
pi_74985445
Gewoon afwachten, je getuigen alvast opzoeken.
Hier ga je echt geen strafblad van krijgen
  woensdag 25 november 2009 @ 12:43:49 #6
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74985474
Meh, al doet ie aangifte, daar doen ze niks mee.
Zolang er niet met een mes gestoken is of geschoten is hebben ze geen tijd voor vechtpartijen is mijn ervaring - zelfs al komt ie met je naam, adres, telefoonnummer en een videoopname van het hele gebeuren.
zzz
pi_74985487
Ik zou het laatste doen.
Vertel je verhaal maar bij politie en onderbouw waarom jij geen aangifte hebt gedaan. (je moest jezelf verdedigen klappen uitgedeeld en wilde er verder geen aandacht aan besteden.)
  woensdag 25 november 2009 @ 12:45:48 #8
31101 _Led_
pi_74985529
Als hij 2 getuigen heeft en jij niet is het in ieder geval duidelijk dat het 3 tegen 1 was
zzz
pi_74985548
Gewoon wachten tot je een keer opgebeld wordt door de politie om een verklaring af te leggen. Dit gewoon weigeren en wachten totdat ze je komen halen met een politiebus, pas dan ga je mee.

Zo ver komt het niet en dus geen strafblad, echt geloof me..
Of niet?
  woensdag 25 november 2009 @ 12:53:15 #10
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_74985721
mijn ervaring zegt dat ze hier niets mee doen, hoogstens word je misschien gebeld om jou kant van het verhaal te laten vertellen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 25 november 2009 @ 12:55:46 #11
31101 _Led_
pi_74985791
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:53 schreef TeenWolf het volgende:
mijn ervaring zegt dat ze hier niets mee doen, hoogstens word je misschien gebeld om jou kant van het verhaal te laten vertellen.
Mochten ze dat doen, dan is het van het hoogste belang dat je correct antwoord : "Ja ik zag die verrekte mongol lopen en hij keek me verkeerd aan dus ik zo van 'nou wat dan' en hij zo van 'He wat' dus sloeg ik 'm keihard op de neus !".
zzz
  woensdag 25 november 2009 @ 12:59:40 #12
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_74985901
Tegen-aangifte doen en er een welles-nietes spelletje van maken.
stom
  woensdag 25 november 2009 @ 13:10:08 #13
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74986194
Zeker niet eerst zelf aangifte doen. Dit soort aangiftes van dat soort gasten doen ze normaal niet zo veel mee (heb een aantal vrienden bij de politie werken en er zelf helaas ook ervaring mee).
De kans is groot dat als jij aangifte gaat doen of je ineens zelf meldt bij de politie, dat ze dan de 2 zaken met elkaar gaan vergelijken..... En er dus iets mee (moeten) doen.

Het beste is gewoon rustig afwachten totdat je een berichtje van de politie krijgt of je je wilt melden, dan netjes melden en het verhaal vertellen. Niets aan de hand.

Zo min mogelijk andacht aan besteden dus.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 25 november 2009 @ 13:10:52 #14
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_74986218
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:59 schreef Waldkorn het volgende:
Tegen-aangifte doen en er een welles-nietes spelletje van maken.

Dat dus, en zorgen dat jij eerst aangifte doet, zodat jij als slachtoffer bekend staat, en hij als dader.
Speak only if it improves upon the silence....
pi_74986304
maak wel fotó's van je verwondignen, mocht het eventueel toch niet met een sisser aflopen
uit een aspergernest
  woensdag 25 november 2009 @ 13:14:55 #16
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_74986332
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:10 schreef BYM het volgende:

[..]

Dat dus, en zorgen dat jij eerst aangifte doet, zodat jij als slachtoffer bekend staat, en hij als dader.
Inderdaad, wie het eerst komt is het slachtoffer .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_74986648
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:13 schreef wendytje het volgende:
maak wel fotó's van je verwondignen, mocht het eventueel toch niet met een sisser aflopen
Goede tip inderdaad, en meestal doen ze niets aan vechtpartijen.
Tenzei je een sjaal van je favo voetbalcub om hebt, want dan zijn het supportersrellen.
  woensdag 25 november 2009 @ 14:56:10 #18
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_74989490
tsja wat een neanderthalers zowiezo TS als de vage kennis. Zal wel niet al te intelligent volk zijn als slaan de normaalste zaak van de wereld is.
  woensdag 25 november 2009 @ 15:05:20 #19
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_74989800
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:56 schreef ArnoKlaassen het volgende:
tsja wat een neanderthalers zowiezo TS als de vage kennis. Zal wel niet al te intelligent volk zijn als slaan de normaalste zaak van de wereld is.
Je hebt zeker geen vriendin.
Soms is een tik uitdelen de duidelijkste boodschap die je kan geven.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_74989820
Wat een reacties hier

Ik vraag me af hoeveel van die reageerders daadwerkelijk ervaring hebben met dit soort dingen, ik denk 0.

Als je iemand een gebroken neus slaat en diegene doet aangifte reken er dan maar hard op dat je op het bureau mag verschijnen. Doe je dat niet reken er dan maar hard op dat ze je een keer om 06.00 uur komen halen. Kan ff duren, weken, maanden, maar gebeuren zal het wel.. we hebben het tenslotte niet over een schrammetje.

Bied gewoon zelf aan naar het bureau te komen. Je kan dan zelf je tijd bepalen, wordt waarschijnlijk niet in de cel gedonderd etc. Ben je er meteen vanaf. En als er geen aangifte is gedaan weet je dat ook meteen.

Zelf aangifte doen is ook een mogelijkheid, of je er wat mee opschiet is een tweede. Een strafblad ga je er niet mee tegenhouden in ieder geval.
pi_74991704
Niet praten met de politie als je verdachte bent.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 25 november 2009 @ 16:02:11 #22
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_74991737
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef waht het volgende:
Niet praten met de politie als je verdachte bent.
Je hebt iets te veel naar Baantjer gekeken.
stom
  woensdag 25 november 2009 @ 16:03:50 #23
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74991793
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:35 schreef TechnoThijs het volgende:
Ongeveer een maand geleden viel een jongen mijn vriendin lastig met uitgaan. Natuurlijk was ik daar niet zo blij mee en heb hem vriendelijk doch dringend gevraagd of hij van haar af wou blijven. Helaas wou hij niet luisteren en na wat duw en trekwerk van zijn kant heb ik hem een paar klappen gegeven. Voor de rest niks van gehoord tot afgelopen weekend toen ik besloot eerder naar huis te gaan van het stappen: ik kwam op straat deze jongen samen met twee van zijn vrienden tegen. Ik heb geprobeerd met ze te praten maar ze begonnen met zijn drieën op mijn in te meppen toen heb ik een eentje een stomp in zijn gezicht verkocht en ben hard weggesprint. Eind goed al goed zou je denken?

Nou hoorde ik vanmorgen dus van iemand dat ik die jongen een gebroken neus heb geslagen en dat deze aangifte heeft gedaan bij de politie. Die jongen die mijn vriendin lastig viel is een vage kennis van haar en kent ook mijn voornaam en zou misschien via via wel achter mijn achternaam kunnen komen.

Wat moet ik nu doen want ik heb weinig zin om een strafblad over te houden aan dit avontuur? Zou ik zelf aangifte doen bij politie (ik heb alleen wat blauwe plekken op mijn armen en borst en bult op mijn hoofd) van mishandeling of zou ik gewoon afwachten tot ik word gevraagd op het bureau te komen?
Het valt onder mishandeling ja ik weet het is te gek voor woorden met dit kut land:S mar denk dat als ze aangifte doen je wel een probleem hebt
  woensdag 25 november 2009 @ 16:05:11 #24
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74991838
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Waldkorn het volgende:

[..]

Dat is wel het beste als je overal op zwijgt.. Dan kunnen ze je namelijk hel weinig maken maar omdat voor iets als een vechtpartijtje te doen
pi_74991962
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Waldkorn het volgende:

[..]

Als ik één serie nou nog nooit gekeken heb, is het Baantjer wel.

Nee, ik berust me op de beroemde videos van James Duane.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')