Mochten ze dat doen, dan is het van het hoogste belang dat je correct antwoord : "Ja ik zag die verrekte mongol lopen en hij keek me verkeerd aan dus ik zo van 'nou wat dan' en hij zo van 'He wat' dus sloeg ik 'm keihard op de neus !".quote:Op woensdag 25 november 2009 12:53 schreef TeenWolf het volgende:
mijn ervaring zegt dat ze hier niets mee doen, hoogstens word je misschien gebeld om jou kant van het verhaal te laten vertellen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:59 schreef Waldkorn het volgende:
Tegen-aangifte doen en er een welles-nietes spelletje van maken.
Inderdaad, wie het eerst komt is het slachtofferquote:Op woensdag 25 november 2009 13:10 schreef BYM het volgende:
[..]
Dat dus, en zorgen dat jij eerst aangifte doet, zodat jij als slachtoffer bekend staat, en hij als dader.
Goede tip inderdaad, en meestal doen ze niets aan vechtpartijen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:13 schreef wendytje het volgende:
maak wel fotó's van je verwondignen, mocht het eventueel toch niet met een sisser aflopen
Je hebt zeker geen vriendin.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:56 schreef ArnoKlaassen het volgende:
tsja wat een neanderthalers zowiezo TS als de vage kennis. Zal wel niet al te intelligent volk zijn als slaan de normaalste zaak van de wereld is.
Je hebt iets te veel naar Baantjer gekeken.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef waht het volgende:
Niet praten met de politie als je verdachte bent.
Het valt onder mishandeling ja ik weet het is te gek voor woorden met dit kut land:S mar denk dat als ze aangifte doen je wel een probleem hebtquote:Op woensdag 25 november 2009 12:35 schreef TechnoThijs het volgende:
Ongeveer een maand geleden viel een jongen mijn vriendin lastig met uitgaan. Natuurlijk was ik daar niet zo blij mee en heb hem vriendelijk doch dringend gevraagd of hij van haar af wou blijven. Helaas wou hij niet luisteren en na wat duw en trekwerk van zijn kant heb ik hem een paar klappen gegeven. Voor de rest niks van gehoord tot afgelopen weekend toen ik besloot eerder naar huis te gaan van het stappen: ik kwam op straat deze jongen samen met twee van zijn vrienden tegen. Ik heb geprobeerd met ze te praten maar ze begonnen met zijn drieën op mijn in te meppen toen heb ik een eentje een stomp in zijn gezicht verkocht en ben hard weggesprint. Eind goed al goed zou je denken?
Nou hoorde ik vanmorgen dus van iemand dat ik die jongen een gebroken neus heb geslagen en dat deze aangifte heeft gedaan bij de politie. Die jongen die mijn vriendin lastig viel is een vage kennis van haar en kent ook mijn voornaam en zou misschien via via wel achter mijn achternaam kunnen komen.
Wat moet ik nu doen want ik heb weinig zin om een strafblad over te houden aan dit avontuur? Zou ik zelf aangifte doen bij politie (ik heb alleen wat blauwe plekken op mijn armen en borst en bult op mijn hoofd) van mishandeling of zou ik gewoon afwachten tot ik word gevraagd op het bureau te komen?
Dat is wel het beste als je overal op zwijgt.. Dan kunnen ze je namelijk hel weinig maken maar omdat voor iets als een vechtpartijtje te doenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Je hebt iets te veel naar Baantjer gekeken.
Als ik één serie nou nog nooit gekeken heb, is het Baantjer wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Je hebt iets te veel naar Baantjer gekeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |