Dat dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:34 schreef wise het volgende:
goed gehandeld. Nu nog een keer een melding maken van bedreiging, en meneer is zijn baan kwijt
ja, of hem gewoon een emmer water over zijn harses smijtenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
Nogmaals bellen dat je niet bedreigd wenst te worden door een verkoper die blijkbaar z'n werk niet normaal kan doen.
Dat is wel oplichterig duur!quote:Wordt u lid op het moment dat u reeds een verstopping heeft, dan betaalt u aan de monteur 147,50 euro. Dit is inclusief een jaarabonnement van 117,50 euro. Dan wordt u bovendien direct geholpen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of hem gewoon een emmer water over zijn harses smijten.
Ja belachelijk of niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Verzekering voor rioolMag dat überhaupt wel verkocht worden
Kan me hier even geen voorstelling bij maken..waarom was 'ie verontwaardigd?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:30 schreef diorcharm het volgende:Eerst is hij zeer verontwaardigd dat ik de eigenaresse ben van het huis.
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:52 schreef tre het volgende:
[..]
Kan me hier even geen voorstelling bij maken..waarom was 'ie verontwaardigd?
Ik zou ook nooit gedacht hebben dan een Fok!ker hier daadwerkelijk een huis zou kunnen bezittenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:52 schreef tre het volgende:
[..]
Kan me hier even geen voorstelling bij maken..waarom was 'ie verontwaardigd?
Inderdaad want de meesten moeten hun targets halen en als dat addergebroed zijn target niet haaltquote:
Het was een reactie op de vraag 'waarom zou je in godsnaam je riool verzekeren'. Waarop ik als antwoord had 'het kan toch verdomde makkelijk zijn'quote:
heb je gelijk in hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:21 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Het was een reactie op de vraag 'waarom zou je in godsnaam je riool verzekeren'. Waarop ik als antwoord had 'het kan toch verdomde makkelijk zijn'
Ik denk niet dat ik er goed in zou zijn; mensen in de luren leggen door onzin mooi te verpakken om geld te genereren. Ik kan niet verkopen wat ik niet zou kopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad want de meesten moeten hun targets halen en als dat addergebroed zijn target niet haalt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |