Tot je doorklikt, dan zie je dat er 0,00 staat!quote:Op zondag 29 november 2009 00:07 schreef Meddo het volgende:
En verzendkosten terwijl je een email met code krijgt
de code is een jaar geldig, misschien dat mensen het dan cadeau doen ofzo.. heb ik ook gehadquote:
en?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb de ibood box van 40 euro kunnen bestellen
Nu hopen dat er iets leuks in zit
Ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 03:21 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb gisteren/vandaag wel de ipod wekker gekocht
De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!quote:Op maandag 30 november 2009 00:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is nog niet verstuurd. Even afwachten dus.
Wel vertellen wat erin zit he!quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!
Hij is al uitverkocht.. Jammer wel, ik had hem denk ik wel gekocht andersquote:Op maandag 30 november 2009 10:54 schreef Twizu het volgende:
Als iemand een camera zoekt. Ibood heeft nu een redelijk goede voor ¤49,95!
Ik baal ik echt dat ik nét een veel te dure camera heb gekocht.
Ik was iets te laatquote:Op maandag 30 november 2009 13:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is dat ik een camera (100 euro) net heb gekocht als sint/kerst/verjaardag cadeau voor iemand, anders had ik deze genomen.
Wat verwacht je danquote:Op maandag 30 november 2009 13:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ibood sirenes (USB) zijn net binnen.Beetje wc-rol formaat en enige geluid wat er van komt is een draaiende mechanisme. Na 5 sec. absoluut de behoefte om het ding weer uit te zetten. Zeker niet meer dan 1,95 waard
Dat ik ze tijdens de volgende hunt aan gaat zetten.quote:
Misschien moeten ze er stukje software bij maken zodat die automatisch aangaat als er een hunt isquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat ik ze tijdens de volgende hunt aan gaat zetten.![]()
![]()
En wat is het?quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De ibood box is verstuurd. Hoop hem morgen binnen te hebben!
Ik ben nog niet thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |